ברוכים הבאים לעולם הנסתר של הקסמים והטלפתיה 2016

עלם חן1

New member
ברוכים הבאים לעולם הנסתר של הקסמים והטלפתיה 2016

אז שלום לכולם וברוכים הבאים לפורום חדש ויחיד מסוגו שכל כולו נועד לספק לכם מידע בכל מה שקשור למופעי קסמים לילדים ולמבוגרים,קוסמים,מופעי טלפתיה,מופע על חושי,קוסמי שטח ועוד ועוד...
שמי עלם חן-קוסם ילדים ואמן חושים למבוגרים מזה 10 שנים,בעל ניסיון רב בתחום הקסמים והטלפתיה. אני כאן על מנת לענות לכם על כל שאלה הקשורה לתחום המדהים הזה,אתם מוזמנים להתייעץ איתי ועם החברים ולעלות שאלות.כמובן שלא אחשוף כאן קסמים ואת סודות המקצוע אך בהחלט הולך להיות כאן שמח בפורום,המון סרטוני קסמים וטלפתיה שלי ושל קוסמים מהעולם,מהשטח,ממופעים,לימודי קסמים,כתבות ומאמרים. אז תתכוננו...
יוצאים לדרך [=
 

natasha391

New member


 

Feanor75

New member
בהצלחה

אפשר לחלק את עולם הקוסמות לשניים: מאחזי עיניים (לא דווקא במובן של רמאים) ובעלי כוחות אמיתיים. מבלי לגלות את סודות המקצוע, באיזו קטגוריה מדובר כאן?
האם יש לך יכולת אמיתית לטלפתיה?
 

עלם חן1

New member
אין דבר כזה "כוחות אמיתיים"

היי Feanor75.
תראי כל מי שיגיד לך שיש לו יכולות על טבעיים וכאלה הוא משקר.טלפתיה היא בעצם לא כמו שאת חושבת "לקרוא את המחשבה סתם ככה" אלא " לקרוא את המחשבה דרך הבן אדם" על ידי שפת גוף,סימנים מסגירים,פסיכולוגיה ועוד...
כל אלה יכולות נרכשות...לוקח הרבה זמן כדי להגיע לשליטה בתחום הטלפתיה וגם הזריזות ידיים.
 

Feanor75

New member
יש גם יש

קודם כל, אני גבר, לא אישה.
תודה על התגובה.
מבלי לזלזל במקצוע שלך, ישנם גם אנשים בעלי כוחות אמיתיים ויכולת אמיתית לקרוא את המחשבות. אפילו הצבא הרוסי העסיק ואולי עדיין מעסיק, מחלקות שלימות של אנשים בעלי יכולות כאלה, סמוך עליהם שלא היו שופכים סתם כסף.
זה נדיר בימינו בתרבות המערב כי האדם פחות מחובר לרוח, אבל יש כאלה דברים.
 

עלם חן1

New member
סליחה [=

תראה אני מתמחה בתחום של הבידור מאחורי כל הקסמים והטלפתיה.ואני יכול להגיד לך בוודאות שאין לנו כוחות על טבעיים. אנחנו מעולם הבמה והבידור ולא מתיימרים להיות משהו שאנחנו לא.
לגבי אלה מרוסיה...יכול מאוד להיות...לא מתמצא בזה...אבל נשמע מעניין.
תודה רבה על השיתוף.
 

Netural

New member
אין דבר כזה קסמים אמיתיים, מעולם גם לא היה!

מכיוון שמנהל הפורום כבר ציין את העובדה שקוסמים ואמני חושים, הם למעשה מומחים בעלי יכולת בתחומי הפסיכולוגיה, זריזות ידיים, יצירת אשלייה ושפת-גוף (לקחתי את החופש להעשיר את דברי המנהל..), אני רוצה להרחיב ולציין עובדה ברורה: מעולם לא התקיימו קסמים אמיתיים, ניסים או כל דבר אחר ש"נוגד את חוקי הטבע"! מי שסיפר לך אחרת, הטעה אותך וקרוב לודאי שהוא אדם שנוטה להאמין לדברים מבלי להעמיק בהם ומבלי לבדוק את העובדות (במילים אחרות: פתי מאמין).
אם אתה עצמך מאמין בקסמים ונפגע ממה שכתבתי, אני מתנצל מראש, זו לא הכוונה שלי. מציע גם שלא תמשיך לקרוא את ההודעה הזו, כי זה עלול להרוס לך את התמימות..
אני יודע שהתגובה שלי עשויה להוביל לוויכוח עם 1000 שירשורים ואני ממש לא רוצה להכנס לזה, אז אני אסכם את הטענה שלי בפשטות:
מעולם לא הצליח אף אדם שהוא, ב"תנאי מעבדה", להוכיח שיש לו כוח או יכולת על-טבעית כלשהי, שנוגדת את חוקי ההסתברות הטבעית ואת היכולת האנושית הממוצעת. אני מדגיש, מעולם לא הצליח אף אדם!
אם עכשיו זה הקטע שבו אתה מספר לי על היחידה הרוסית הסודית, או על קדוש כזה או אחר, או על אינדיאנים שהורידו גשם בעזרת ריקוד ותפילה, אני מחזיר אותך שוב לקרוא את התגובה שלי מתחילתה ובעיקר את הקטע המודגש.
אם עדיין לא השתכנעת (כמובן שלא), קרא בבקשה את הפוסט הבא שאשרשר אל ההודעה הזו.
 

Netural

New member
מעולם לא הצליח אף אדם להוכיח יכולת על-טבעית

עד לפני כשנה (2015), היה ידוע לכל מי שהתעניין בתחום היכולות העל-טבעיות (אני למשל), על אתגר עולמי מפורסם מאד, שנקרא "One Million Dollar Paranormal Challenge" (בתרגום חופשי: אתגר מיליון הדולר של העל-טבעי).
יש ערך בויקיפדיה שמספר על האתגר הזה (זה באנגלית. לרוע המזל אף-אחד לא טרח עדיין לתרגם לעברית). התמצית של האתגר היא כזו:
באמריקה קיים אדם בשם רנדי ג'יימס. רנדי מעולם לא האמין בכוחות על-טבעיים. בשנות השישים לרנדי ג'יימס היתה תוכנית ברדיו באמריקה. הוא הציע במסגרת התוכנית, פרס של 1000 דולר לראשון שיצליח להוכיח יכולת על-טבעית. משנות ה-60 ועד לפני כשנה, הפרס המשיך לתפוח ולגדול ובשלב מסוים הגיע למיליון דולר ונשאר בסכום הזה עד לפני כשנה, כשהוכרז על סיום האתגר.
משנות השישים ועד שנת 2015, מעולם לא הצליח אף אדם, להוכיח שיש לו יכולת על-טבעית! הפרס מעולם לא חולק, כי כאמור, לא היה אפילו אחד שהצליח להציג כוח קסם כלשהו.
אם היו קוסמים "אמיתיים", אחד מהם כבר היה מתפתה להוכיח את כוחו ולקחת מיליון דולר. רבים ניסו (מעל 1000 טענו לפרס). אך תמיד נכשלו, כי הצוות של ג'יימס הוכיח שהם רמאים,שרלטנים או מאחזי-עיניים. אף לא אחד הצליח לבוא ולהציג יכולת על-טבעית, ללא שום אמצעי-עזר.

אז מי שרוצה להאמין בניסים ובקסמים אמיתיים זה סבבה, רק אל תשכחו אף-פעם, שקסמים קיימים רק בסיפורים, לא במציאות.
 

עלם חן1

New member
Netural היי

תודה שחלקת איתנו את המידע שיש לך...
כל אחד עם האמונה והדעה שלו,יכול מאוד שיש אנשים כאלה.
נשמח לשמוע עוד דעות של אנשים.
אל תתביישו לשאול או לכתוב את דעותכם.
שיהיה לנו שבוע מבורך.
 
למעלה