ברוכים הבאים לפורום בעז בנאי

ברוכים הבאים לפורום בעז בנאי

הרגע לו חיכינו (או לפחות חיכיתי
) שנים כבר כאן.. בעז, שרבים כבר הגדירו אותו גאון מוסיקלי, ישחרר בחודשים הקרובים את אלבום הבכורה שלו "אהבת איש הפח" והחלטתי לחגוג את המאורע ולהקים לו פורום משלו
אז לפני שנתחיל בעדכונים, בואו נכיר טיפונת ונראה איפה כולנו עומדים..
שם:
ההכרות הראשונה שלי עם בעז:
מספר ההופעות של בעז שהייתי בהן עד היום:
השיר האהוב עליי ב-myspace של בעז:
קצת על עצמי (רק מי שבא לו, ואפשר גם תמונה
)
איחולי הצלחה לבעז לקראת האלבום החדש (תשפכו, זה תמיד טוב
) זהו, שיהיה שבוע נפלא והמון הצלחה לכולנו
 
איזה כיף! פורום!

שם: יעל ההכרות הראשונה שלי עם בעז: המייספייס שלו בעיקר.... ואז רשמית בהופעה בסינדרום מספר ההופעות של בעז שהייתי בהן עד היום: 3 ועוד אחת של אירוח. השיר האהוב עליי ב-myspace של בעז: לא הכי אהוב, אבל נגיד שפריז בחורף קצת על עצמי (רק מי שבא לו, ואפשר גם תמונה ) אני יעל, מחיפה איחולי הצלחה לבעז לקראת האלבום החדש (תשפכו, זה תמיד טוב )- נו, אני לא טובה בלשפוך ככה סתם.... בכל מקרה, בעז, המון בהצלחה, אני בטוחה שתהיה הצלחה, כי נראה לי שהמון אנשים מחכים לדיסק הזה בקוצר רוח, ובכלל.
 

TEENAGER1

New member
קולולולולולולו!

איזה כיף
שם: מיכל ההכרות הראשונה שלי עם בעז: עדי מדברת עליו כבר שנים מאז שהוא חימם הופעה של אביתר
וכשהיא גילתה את המייספייס היא הראתה גם לי, שמעתי את השירים ואהבתי מספר ההופעות של בעז שהייתי בהן עד היום:
השיר האהוב עליי ב-myspace של בעז: קצב ברגליים קצת על עצמי (רק מי שבא לו, ואפשר גם תמונה): אני מיכל, ואני דורשת שבעז יבוא להופיע בירושלים איחולי הצלחה לבעז לקראת האלבום החדש (תשפכו, זה תמיד טוב): שימכור פלטינה וייצא לסיבוב הופעות סובב עולם!
 

ady18

Well-known member
עונה:)

שם:יעל ההכרות הראשונה שלי עם בעז:הופעה שהיה אורח עם יעל נחשון מספר ההופעות של בעז שהייתי בהן עד היום:2 השיר האהוב עליי ב-myspace של בעז:פריס בחורף קצת על עצמי (רק מי שבא לו, ואפשר גם תמונה ) איחולי הצלחה לבעז לקראת האלבום החדש (תשפכו, זה תמיד טוב ) בהצלחה:)
 

S h i v e r s

New member
וואי,מייזל טוב!! (זאת אילה מניק חדש:)

שם: אילה ההכרות הראשונה שלי עם בעז: לא זוכרת מספר ההופעות של בעז שהייתי בהן עד היום: 2 השיר האהוב עליי ב-myspace של בעז: פריז בחורף,נהנהנה,קצב ברגליים קצת על עצמי (רק מי שבא לו, ואפשר גם תמונה ) : אילה בת 19 איחולי הצלחה לבעז לקראת האלבום החדש (תשפכו, זה תמיד טוב ) : בהצלחהההההההה!!
 
../images/Emo13.gif

שם: עדי ההכרות הראשונה שלי עם בעז: לפני 4 שנים במופע פותח לאביתר, מאז אני בעורק הראשי שלו בערך
מספר ההופעות של בעז שהייתי בהן עד היום: 3 רשמיות ו-2 מופעים פותחים (וואי זה ממש מעט
יש מצב שאני מפספסת משהו האמת, ואם לא אני רשמית מפלצת..
) השיר האהוב עליי ב-myspace של בעז: "הקליטה" נכון לעכשיו קצת על עצמי (רק מי שבא לו, ואפשר גם תמונה ): נראה לי שזה עונה על השאלה בערך: http://www.myspace.com/adinissan איחולי הצלחה לבעז לקראת האלבום החדש (תשפכו, זה תמיד טוב): נראה לי שמיציתי את האיחולים ואני אעבור לאיומים- בעז, עד ינואר אני רוצה פלטינה כמתנה למומולדת שלי!
לא סתם, אבל באמת שנראה לי שאמרתי כבר הכל אז אני אסתפק בלהזכיר שאני יודעת שהוא יצליח כי הוא הכי טוב שיש וקצת יותר מזה
 

bזוהר

New member
איזה יופי..מזל טוב!

שם: זוהר ההכרות הראשונה שלי עם בעז:לא זוכרת אותה מספר ההופעות של בעז שהייתי בהן עד היום: אני חושבת שמשהו כמו ארבע השיר האהוב עליי ב-myspace של בעז: נהנהנה :) קצת על עצמי (רק מי שבא לו, ואפשר גם תמונה): אני בת 16..התמונה היא מלפי 4 שנים(החלטתי לרענן קצת)עם אחותי שזאת זאת שכתבה מעלי(נראה לי) בשם "שיברס" איחולי הצלחה לבעז לקראת האלבום החדש:שיהיה הרבה בהצלחה!אין ספק ש!
 

ZoHaRoT

New member
איזה יופי! פורום!

שם: זוהר ההכרות הראשונה שלי עם בעז: ראיתי את הקליפ תנופה. מספר ההופעות של בעז שהייתי בהן עד היום: עדיין לא הייתי. :[ השיר האהוב עליי ב-myspace של בעז: פריז בחורף קצת על עצמי (רק מי שבא לו, ואפשר גם תמונה ) אממ.. לא יודעת, אין מה לספר
איחולי הצלחה לבעז לקראת האלבום החדש (תשפכו, זה תמיד טוב ) המון המון המון בהצלחה!
 

GalitLondon

New member
../images/Emo20.gifמזל טוב../images/Emo20.gif

שם: גלית לונדון ההכרות הראשונה שלי עם בעז: לפני כמה חודשים לא זוכרת איפה נתקלתי בשיר שלו וזה תפס לי את האוזן מיידית. מספר ההופעות של בעז שהייתי בהן עד היום: אחת. שבוע שעבר בקפה ביאליק אחרי שאני מנסה לתפוס איזה הופעה כבר זמן מה, אבל זו ממש רק ההתחלה, אני לגמריי אהיה בעוד. השיר האהוב עליי ב-myspace של בעז: האמת שאלה טובה..זה משתנה, ממ.. נגיד "נה נה נה". קצת על עצמי: בת 21 ממעלות. עוסקת במוזיקה איחולי הצלחה לבעז לקראת האלבום החדש: שיהיה במזל, שרק יפרח ויגדל
 
למעלה