ברוכים הבאים לפורום דגמי רכבות

tlingit

New member
ברוכים הבאים לפורום דגמי רכבות ../images/Emo13.gif

הפורום נועד לתת מקום ובית לכל העוסקים בתחביב המיוחד והנפלא של דגמי רכבות. מי שבנו דגם אצלם בבית וגם מי שחולמים על כך, וכל מי שדגמי רכבות גורמים לו אושר, ומעוניינים לדון בנושא, ללמוד אחד מהשני דרכים לשפר את עבודתם, להחליף דעות וחוויות, לשאול שאלות טכניות ולחלוק קשיים ותסכולים, בקיצור, להיות בקשר עם חובבים אחרים הנתקלים באותם נושאים. זה המקום שבו אפשר להראות תמונות של הדגם שלכם, ולדון בשלבי ההקמה או בבעיות, או להתייעץ ולחפש ביחד פתרונות להקמת הדגם. פה אפשר גם לחפש אם למישהו יש חלקים מיותרים שלכם דווקא יוכלו לעזור, או אם מישהו כבר מצא פיתרון לבעיה שמעסיקה אתכם כבר כמה זמן. בפורום קיימים מספר מדורים שאתם מוזמנים להוסיף ולהעשיר אותם: הקישורים המכיל קישורים לאתרי מידע, חובבים בעולם ועוד למדור הגלריות יכול כל חובב להעלות תמונות של הדגם שבנה בלוויית כמה מילים על כל תמונה מדור הלוחות נועד לסייע ביצירת קשרים וחיפושים אחרי ציוד ואפשר יהיה להוסיף עוד, עם הזמן. הנה כמה כללים פשוטים כדי לאפשר לכולנו מקום שבו נוכל להתמקד במטרות הפורום:
תמיד מומלץ לקרוא קצת קודם בפורום, להכיר את החברים ואת הנושאים המעסיקים אותנו (אפשר גם להציץ במאמרים). ייתכן שקיים כבר שרשור בנושא המעניין אתכם, ותוכלו להוסיף אליו את הודעתכם או ששאלתכם כבר נענתה בו...
כאשר מעלים מידע לפורום מכל סוג שהוא או תמונה יש להקפיד לציין מאיפה הם נלקחו ולתת הפניה למקור המידע.
אנחנו מאד מקפידים על הפרטיות בפורום! אנא הקפידו לא לחשוף פרטים אישיים של חבר פורום אחר!
אנא השתדלו לשרשר הודעות השייכות לאותו נושא אחת לשניה על ידי מענה להודעה קיימת, כדי שדיונים מעניינים לא יועברו לדפים אחוריים מהר מדי.
לא מקובל להשתלח באנשים באופן אישי, או להשתמש בנושאים שעולים פה בפורום כדי לסגור חשבונות אישיים.
פרסום מסחרי אסור בפורומים של תפוז
. בברכת צפרו ואמצו
tlingit
 
למעלה