ברור שאתה אשם ברצח של כרמל גת.

אבל זאת עוד האשמה המשנית האשמה הראשית היא שאתה חלק מהגורמים לכך שהפסדתם את המלחמה . אתה לא מבין שהשתמשו בך כדי להפיל ממשלה שנבחרה כחוק . אתה אשם גם במותם של 500 מלוחמי צה"ל.
הממשלה לא נפלה. לא הצלחתם במשימה אבל המדינה שלך נפלה בין הכיסאות ונחלשה כי אתם תקעתם מסמרים בגלגלי המלחמה ופינצ'רתם אותה בטמטום שלכם
שלושה כתבי אישום המדינה הייתה צריכה להאשים אותך. הראשון. אשמה ברצח של כרמל גת. השני אשמה במותם של 500 לוחמי צה"ל לחינם. השלישי אשמה בהפסד של מדינת ישראל במלחמה.
במדינה מופקרת ולא מתוקנת כמו מדינת ישמעאל אתה היית פיון אידיוטי במלחמה להפיל את הממשלה ולא לנצח את המלחמה.
גיל דיקמן, בן דודה של כרמל גת ז"ל אומר "הם לא חיכו שתסתיים השבעה על חטופה שנרצחה בשבי. הם אומרים שאני אשם ברצח שלה".
תראו מה כותב האידיוט השימושי.
כולם יוזרים שפועלים בשירות נתניהו. יד נעלמה מפעילה אותם", טען והוסיף: "ביקשתי מנתניהו לא להפנות את מכונת הרעל שלו נגדנו. ביקשתי מהצוות שלו שיגנה, שיבלום, שיקרא לעצור.
ובכן אידיוט. נתניהו או מישהו מהצוות שלו מעולם לא דיברו איתי .לא פנו אלי לא בנושא ולא בשום נושא אחר.
לא רק שכך אני את עציצי הליכוד ואת ראש המשלה הזה הייתי זורק מכל המדרגות אם היו פונים אלי בכל נושא כלשהוא ובוודאי בנושא שלך.
ואני משוכנע שלנתניהו אין צוות שפונה לאנשים להכפיש אותך. אתה לא כל כך חשוב לימין היהודי הציוני אבל אתה פיון מושתן ועלוב של השמאל.
אתה עד כדי כך עלוב, תוצר של שנים של הסתה ותעמולה אנטי ציונית ואני מבלי להכיר אותך חותם כאן שאתה פריק של ערוץ התרעלה 12 ערוץ ההסתה והתעמולה למען החולי התבוסתני הרקוב של השמאל.

בואו ותראו את השפיות את הציונות את האהבה לארץ ישראל לציונות את החינוך היהודי האמיתי ולא את החינוך הבזוי שאתה קיבלת.
משפחות החטופים שמתנגדות לעסקה: "המחבל ישתחרר ויחטוף את הבת שלי" - YouTube
אין לי בעיה עם הדעה שלך שאינה מקובלת עלי אבל אני יכול להבין אותה.
הבעיה שלי איתך היא שהשתמשו בך במשך כל הזמן מהרגע שנודע לך על כרמל יהי זכרה ברוך . השתמשו בך, בכאב שלך, בסבל שלך,
כרמל לא באמת עניינה אותם את מנהיגי השמאל. מה שמעניין אותם זה להפיל את הממשלה במחיר כבד מאוד של הפסד המלחמה שחרור אלפי מחבלים וחזרה לקווי ה6.10.
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה