ברימאג עילה לתביעה?
שלום, רכשתי מקרר ולאחר חמישה ימים הגיע נציג שנשלח מטעם החברה להתקין את הידיות, הערתי לו שהמקרר לא מקרר מספיק טוב והוא שינה לי את הטמפ' ואמר עכשיו יקרר.
ערכתי קניות, בישלתי ויצאתי מהבית. חזרתי למחרת וכל המזון התקלקל, הבשר הפשיר. כל השבת אכלנו במסעדות. התקשרתי הבוקר (יום א') ואמרו לי שהטכנאי יגיע בסוף היום.
התלוננתי שזה בעייתי ושוב אצטרך לקחת את משפחתי לאכול בחוץ ומנהלת השירות אמרה לי ברוב חוצפתה שאני צריכה להבין שיש עוד לקוחות שהזמינו שירות לפניי. הסברתי לה שלא הזמנתי שירות ביום ה'
כי הטכנאי שלהם אמר שהמקרר בסדר. היא אומרת לי הוא לא טכנאי הוא רק מדגים.
האם אני יכולה לתבוע את החברה על הקניות ועל הארוחות במסעדות? על אובדן יום עבודה?
שלום, רכשתי מקרר ולאחר חמישה ימים הגיע נציג שנשלח מטעם החברה להתקין את הידיות, הערתי לו שהמקרר לא מקרר מספיק טוב והוא שינה לי את הטמפ' ואמר עכשיו יקרר.
ערכתי קניות, בישלתי ויצאתי מהבית. חזרתי למחרת וכל המזון התקלקל, הבשר הפשיר. כל השבת אכלנו במסעדות. התקשרתי הבוקר (יום א') ואמרו לי שהטכנאי יגיע בסוף היום.
התלוננתי שזה בעייתי ושוב אצטרך לקחת את משפחתי לאכול בחוץ ומנהלת השירות אמרה לי ברוב חוצפתה שאני צריכה להבין שיש עוד לקוחות שהזמינו שירות לפניי. הסברתי לה שלא הזמנתי שירות ביום ה'
כי הטכנאי שלהם אמר שהמקרר בסדר. היא אומרת לי הוא לא טכנאי הוא רק מדגים.
האם אני יכולה לתבוע את החברה על הקניות ועל הארוחות במסעדות? על אובדן יום עבודה?