ברכות ואיחולים חמים על פתיחת הפורום

lostharpy

New member
ברכות ואיחולים חמים על פתיחת הפורום

ושאלה בהזדמנות נפלאה זאת. אני כבר הרבה זמן מחפשת ספר בנושא של אומנות בסוכר אבל כל מה שראיתי בארץ עולה 700 שקל, מישהו מכיר רעיון פחות מחורר כיסים?
 
בטח - להזמין מאמזון...

אם את מזמינה דרך הספקים שלהם את צריכה לשלוח את זה לכתובת בחו"ל זה טוב, אם את מכירה מישהי שאמור להגיע לארץ..
 

lostharpy

New member
ואם לא?

המשלוח יקר ממש... וחבל. כי יש להם שם ספרים מדהימים בנושא
 

lostharpy

New member
סתם שאלה.

אם אפשר לפרסם מתכון של הבצק סוכר? ועוד שאלה, ראיתי פעם בערוץ החיים הטובים תוכנית שעשו מסוכר חומר אלסטי ומתכתי משהו בצבע, אם מישהו יודע על מה מדובר, אני אשמח להבין את הרעיון..
 
אמזון לא מבצעים משלוחים לארץ

הדרך היחידה להזמין מהם היא דרך מישהו בחול..... אופציות אחרות לקניית ספרים בנושא ממש לא מכירה, אבל אשמח לשמוע גם, אולי אפשר לארגן איזושהיא קניה מרוכזת בנושא?????
 

lostharpy

New member
באמת? כי ביררתי עם מישהי שקונה

דרכם המון ספרים, וגם באתר כתוב שהם כן עושים משלוחים לישראל
 
אני מאד אשמח לשמוע שהם אכן

מבצעים את המשלוחים לארץ, אני ניסיתי וכשהגעתי לשלב התשלום ולפרטים, נשלחה אלי הודעה שלא מבצעים משלוחים לכאן!
 

lostharpy

New member
זה ממש מבאס כי באמת שיש להם

ספרים מעולים, ואין לי מי שיעזור לי להביא את זה לארץ
 

justmom

New member
אמזון מבצעים בהחלט משלוחים לארץ

(אני מזמינה מהם קבוע) אבל רק של ספרים חדשים, ולא מתוך amazonshops, שאלו חנויות הספרים המשומשים שלהם. לפעמים, אם כי לא תמיד, משתלם יותר להזמין מאמזון בריטניה (מאתר אמזון בלינק שבתחתית הדף ל-amazon. uk) כי המשלוח עולה פחות -שווה להשוות מחירים. עוד אתר מצוין לספרים הוא בארנס אנד נובל: www.bn.com, שגם ממנו אפשר להזמין לארץ. ולמחפשי הספרים המשומשים (כולל ספרי בישול למיניהם) - שווה לחפש ב-www.abe.com שזו רשת ענקית של חנויות ספרים משומשים בארה"ב ובאירופה. רק עוד דבר אחד קטן - משלוחים מארה"ב לארץ כדאי מאוד להגביל מתחת ל-$50 כי מעל לסכום זה משלמים מע"מ. חג שמח ושוב בהצלחה לפורום החדש.
 

t a l talim

New member
שלום ותודה למאחלים! ותשובות-

אמזון בעקרון עושו משלוחים לארץ, אך עד כמה שאני יודעת כבר זמן מה קשה מאוד להזמין דרכם. אני מצרפת כתובת של אתר נפלא שיש בו המון ציוד וספרים (אך מבחר הספרים קצת מצומצם) שניתן ללא בעיה להזמין לארץ. הבעיה- המשלוח יקר. אני ממליצה למי שיכול לשלוח לחברים בארה"ב, והם ישלחו הלאה. אני מקווה שאחרי שהפורום יתגבש קצת ונראה את מידת ההענות, אעשה הזמנה מרוכזת לפי הזמנת ספרים שלכם, ואחסוך לכם את הבלגן. http://www.sugarcraft.com/ בהזדמנות זו אני מציעה להכנס לקישורים שהתחלתי לעדכן- עדיין לא הכל מוכן אך יש שם קישורים ששוה לבדוק. טל צפריר
 
למעלה