ברכות ושאלה

ברכות ושאלה

שלום לכולכם וכולכן, רוצה לברך אתכם על פורום פעיל ומעניין. כולכם מאוד מנוסים ביחסים כפולים. באהבות כפולות. אני מקווה שתעזרו לי בהתלבטות קשה שיש לי. אני נשואה לגבר שאני אוהבת מאוד. אנחנו נשואים כבר כמעט 18 שנים. למרות האהבה הגדולה, הוא לא מצליח לספק אותי מבחינה מינית. שנים רבות דיכאתי את היצר והסתפקתי במה שיש. אני לא הופכת צעירה. לפני שנה וחצי בערך התחיל ביני לבין גבר משגע רומן. התאהבתי בו והוא בי. הוא איש עסוק מאוד הנמצא לעיתים תכופות בנסיעות עסקים לחו"ל. בגלל אופי העבודה שלי ושלו, אנחנו לא ממש מרבים להתראות. וכאן אני צריכה את עזרתכם. הרי מלכתחילה יצאתי לחפש את מה שאין לי בחיי הנישואין. כרגע, אני נמצאת בשתי מערכות יחסים מקבילות כששתיהן מתסכלות אותי מאוד מבחינה מינית. באחת, עם בעלי, אני אוהבת אבל לא מסופקת בגלל חוסר התאמה נוראי ביננו. בשניה, עם המאהב שלי, אני אוהבת אבל לא מסופקת בגלל שרוב התקשורת ביננו היא טלפונית או במיילים ופיזית אנחנו לא נפגשים הרבה. אני מסתובבת בתחושת החמצה ותסכול עם הקשר השני שלי עם המאהב. אני אוהבת אותו והוא יקר לי מאוד. אני יודעת שהוא אוהב אותי וטוב לו עם הקשר הזה כפי שהוא. דיברנו כבר על אופי הקשר ועל התסכול שלי אבל אין פתרון לבעיה. אני לא רוצה לפגוע בו על ידי ניתוק הקשר. הוא מבסס את הסיבה המרכזית לקשר הזה על הרגשות שיש ביני לבינו - והוא צודק. מזוית ראייה רומנטית, לא צריך יותר מאשר אהבה והמילוי הרגשי. אבל לא אצלי כנראה. להגיד לו שהצד הפיזי חסר לי מאוד פתאום נראה לי זול. מבחינתי. זה כאילו אומר שאני לא באמת אוהבת אותו. וזה לא נכון. אני מבולבלת. האם תוכלו לעזור?
 
ענית לעצמך יקירתי ../images/Emo24.gif

גם אני הייתי בכזה סוג של קשר לפני כחודשיים. אבל בדיוק ככה. הקטע הרומנטי ביני לבין המאהב היה מאוד חזק אבל הוא היה עסוק מאין כמוהו. לא היה לו כמעט זמן לפגישות וכדי לחפות על כך הוא היה מתקשר אליי איזה 4 פעמים ביום וכותב לי מיילים ומכתבים. ולכן היה מאוד קשה להפסיק את זה, בגלל העומק הרגשי. אבל עשיתי חושבים עם עצמי והבנתי שאני שוב במצב של תיסכול כי הקטע הפיסי חסר, בדיוק כמו שתארת, ובחרתי לסיים את מע' היחסים. אני מבטיחה לך שהוא לא האחרון עלי אדמות, את תמצאי לעצמך מישהו שיכול להשלים עבורך את החוסר ואף להעניק לך את אותן עוצמות רגשיות. בהצלחה,
 
תודה סיטואציה

לא הרגשת בזויה בגלל זה? זה לא מותיר טעם רע של כשלון אישי כאישה? אני פוחדת מזה. פוחדת שארגיש שויתרתי על אהבה בשביל סקס. מצד שני, אני מלאת אהבה בבית עם בעלי ומה שחסר זה סקס. זה נותן לי תחושה נוראית. זולה. כאילו אני סתם שכבנית. אבל פשוט נבלתי קודם. כשהתפשרתי ובעצם ויתרתי על חיי סקס. אני לא רוצה להתגרש. מלבד עניין הסקס, הכל נפלא בנישואין האלה ואני לא רוצה אף אחד אחר מלבד בעלי. זה נראה לי מטומטם להתגרש בגלל חוסר סיפוק פיזי כשכל השאר יציב ומאושר. עניין הסקס הוא אישי שלי וניתן לפתרון. אבל אני גם לא מין אישה הבנויה למפגשים חפוזים או חד פעמיים. אני צריכה רגשות. והנה יש לי קשר עם המון רגשות וגם הסקס נפלא ומספק כשיש אותו. אבל בקושי יש אותו. אני מוצאת עצמי יותר ויותר מתוסכלת. גם מבחינה נפשית, אני מאוכזבת מעצמי שאני לא יכולה להסתפק במועט איכותי.
 
תגידי, את אחותי התאומה ../images/Emo35.gif

כל מה שכתבת פה, כאילו אני כתבתי. גם אצלי זה ככה, עם בעלי החיים טובים ושלווים מלבד הסקס. וחוצמזה, את לא! את לא מתפשרת על אהבה תמורת סקס. את מוצאת לעצמך מישהו שיעניק לך את שניהם. מבטיחה לך שיש כאלו.
 
אני בוכה כאן

תודה על החיזוקים והתמיכה, סיטואציה. זה המקום היחידי שאני יכולה לדבר על זה וזה פשוט הוציא אותי מדעתי. תודה לך.
 
אני אמנם לא אשה ../images/Emo69.gif

אבל כמה מידידותי הטובות ביותר דוקא כן, והן מספרות לי שגם נשים אוהבות סקס ... למה את מרגישה שתחושי כשלון כאישה אם תכירי בעובדה שגם סקס טוב זה דבר חשוב, שלא לדבר על זה שאין צורך לוותר בהכרח על אהבה? אני לא מטיף להשתרללות, אבל אם כבר פרצת מסגרת לספק את החוסרים שלך, לא נראה לי הגיוני שתבני לעצמך מסגרת חוץ מסגרתית חדשה שגם בה אינך מוצאת סיפוק לצרכייך הבסיסיים והלגיטימיים. *אין לפרש את הנאמר לעיל כתשדיר פרסומת ליכולתי המופלאה להפריד בין מין זול ומהנה לבין אהבה סוחפת חושים*
 
|כלניאת יודעת המאהב שלך ...אינטרסנט

פשוט נוח לו המצב הזה...יש לו את העבודה שלו, את העיסוקים שלו, את הבית שלו...ויש לו אותך בעמדת המתנה... ואיך מחפים על זה שיראה כרומן על ידי מילים יפות כמו אהבה(לא אומרת שלא מרגיש משהו כלפיך) תחשבי... זה מה שרצית כשהסתכנת וחיפשת קשר מחוץ לבית? את השיחות איתו ? מה עשה? לאן הלך? או את הקשר הפיסי והלהיות ביחד והבילוי? לכן אל תרגישי תיסכול לדעתי תזרקי אותו ותחפשי אחר נשים תמיד מפתחות רגשות ומחפשות אהבה. ואז קשה הניתוק. כמובן שזאת רק דעתי
 

ל י א ן69

New member
מאהב חדש

את לא יכולה לחיות ב2 מערכות יחסים לא מספקות. מאהב חדש זה הפיתרון ככה יהיה לך יותר קל לעזוב את הקודם.
 
את מתכוונת כבר עכשיו?

כשאני עדיין מחוייבת לקשר הנוכחי? מבלי ליידע אותו? פשוט למצוא חדש ולהודיע לנוכחי שנגמר? אני לא חושבת שאני מסוגלת לעולל לו את זה. הוא יקר לי מידי.
 

ל י א ן69

New member
מתנצלת על התשובות הקצרות

אני מתגנבת לפורום בעבודה לזמן קצר . את לא יכולה להמשיך בקשר שאת לא מרוצה ממנו, כי לא נעים לך וקשה לעזוב. בשביל זה יש נישואים, לא צריך לסבול גם מחוץ למסגרת.
 
דילמה אמיתית

אנו חיבות לערב רגשות אןלי כדי לא להרגיש שרמוטות אולי כי כך בנויות ואז נתקעות או באהבה ללא סקס או בסקס ללא אהבה אנו חיבות ללמוד להנות מסקס נטו אם יש גם אהבה הרווחנו אם לא אז לא
 

איכותי36

New member
יהיה לך קשה אבל ...

את חייבת לנסות להכיר מישהו אחר .. במקביל לשניהם ... ואז הפרידה מהמאהב תהיה פשוטה יותר פשוט תגלי שיש אחרים לגבי בעלך .. הוא כרגע תמונה לגבי ... לא חלק מהסיפור הוא יהיה שם גם כשתיפרדי מעוד 10 מאהבים אבל מאהב ותשוקה וסקס .. אל תתפשרי שם .. אם זה מתסכל ... שני כיוון ויש המון ...שיעלו אותך לגבהים המיניים שיספקו את הצרכים המיניים שמזמן שכחת איך הם עובדים אצלך ... ! את זקוקה לקרש קפיצה .. מהמאהב .. בדמות מאהב חדש ..
 

trainspotter

New member
נשימה עצורה

מוכרים ויברטורים כל כך טובים חשמלים עם רטט וזה עדיף מאשר לבגוד ביקירך תביני ותשכילי
 
איש צעיר

אתה רק בן 21 לא חווית חיי נישואין, אני בספק אם חווית בכלל מערכות יחסים ארוכות טווח. אני גם לא יודעת אם חווית סקס בכלל. אבל בוא ואשאל אותך שאלה: אם הייתי אומרת לך שהחל מהיום ועד גיל 36, אתה לא מתענג יותר עם בנות (או בנים). הסיפוק היחידי שיהיה לך זה לאונן. גם אם יעברו מולך תהלוכות של סקסיות חרמניות שירצו אותך - אתה חייב להסתפק אך ורק באוננויות. אתה יכול להתמזמז איתן, אבל עד גיל 36 האורגזמה היחידה שתוכל לחוות זה רק באוננות. אתה באמת חושב שתוכל לעמוד במשימה הזו? אני עשיתי זאת. יותר מ- 15 שנים. אני מבינה ומשכילה.. אבל אני גם כמהה לעונג מיני ביחד עם גבר. לא עם אביזרים. זה לא אותו עונג, זה לא אותו סיפוק.
 

trainspotter

New member
שמעת על טרנטרה

אני לפחות מבטא את זה נכון תקני אותי טוב.לא רוצה להעליב ולפגוע אישה שמתייחסת לסקס כסיפוק זה זולץ אני מכיר אצלי בעבודה מקרה כמו שלך.הבעל יודע ונכון לא מספק אותה מינית אבל השם שיצא אליה.אישה כזאת סליחה ולא בהקרש אליך זה לדפוק ולזרוק זה מה שעושים לה אנשים חברים בעבודה כמעט ואין לה רק גברים שרוצים ומה שהיא מחפשת.
 
למעלה