ברכות! (למרות שזה מאוחר מידי)

cusamano

New member
ברכות! (למרות שזה מאוחר מידי)

להקים פורום מעריצים של רדיוהד הוא דבר אמיץ לפי דעתי. לא רק שרדיוהד היא הלהקה הכי מדוברת היום בכל הפורומים של המוסיקה היא גם להקה שקשה לנתח אותה, לצפות את הצעדים הבאים שלה, ובכלל למעריצים של להקות איכותיות כמוהה לא פשוט לחכות שלוש שנים בשביל אלבום (אבל אז אנחנו מקבלים שני אלבומים וואחד טובים!) מוסיקה לצערנו היום היא ממוסחרת יותר מאיי פעם. בעידן האם טי וי המהיר כל כך אנחנו שומעים שיר (דיי רע) ושוחכים ממנו שניה אחר כך קשה להיות להקה שמוכרת ומצליחה לישמור על האיכות שלה קשה להיות רדיוהד...אין מה לעשות. וטום יורק כבר דיבר לא פעם על הסבל שהוא עובר בכתיבת שיר שני האלבומים האחרונים הוכיחו לעולם שיש להקה שמסוגלת לימכור לא להיכנס לעולם הפופ בשום אופן ומסוגלת לישמור על איכות מוסיקה גבוהה וגם להעלות שאלות לגבי הדרך שאנחנו מיסתכלים על מוסיקה ועל אומנות בכלל בתודה שי מנהל פורום חופש (החל מיום ראשון בתפוז)
 

Her Circulation

New member
מילים בסלע

מלבד המשפט הראשון אני מסכים :) ( איני אדם אמיץ). אני גם מאשים את תחנות הרדיו המזוויעות בארצנו הקטנה להוציא את 88FM. לרדיוהד היה הרבה מזל, לפעמים כשרון רב לא מספיק - כה רבות הן הלהקות המדהימות שלא זוכות לפרסום וחבל מאוד. מרבית המין האנושי הוא נגרר,מסכים עם הקורה מול עיניו או עצל מדי למען הביע מחאה. לנצח יהיו יותר אוהבי להקות בנים ובנות מאשר ללהקות כמו רדיוהד. אתה יותר ממוזמן לפורום. אנסה ככל יכולתי שהשיחות כאן יהיו ברובן לא על רדיוהד אלא יותר על דרך. אגב מהו פורום החופש שבראשו תעמוד ?
 

cusamano

New member
פופ מת...

קודם כל פורום חופש שייך לאתר חופש www.hofesh.org.il זהו אירגון שקשור לכפייה הדתית אבל זה לא קשור לעניין שלנו! רדיוהד הם הרבה יותר מעוד להקה מוכשרת. לא מדובר כאן רק במזל. רדיוהד עברו סוג של היתפתחות עם השנים משיר הפופ רוק "קריפ" (שהיום הוא בכלל לא נחשב לשיר רדיוהדי) לשני האלבומים המהממים האחרונים העולם שלנו הוא עולם שבו הכל יעשה בשניה. בשביל להיתחבב על הקהל צריך אומן פופ רגיל לימצוא מחנה משותף יותר גדול ליותר אנשים ברגע שזה קורה האומן מוותר על האומנות שלו בשביל שהשיר יהיה יותר פופלרי! בגלל זה המון להקות בנים נעזרות במומחי ילדים (וגם העובדה שהם בעצמם יודעים ליכתוב שיר כמו שספי ריבלין מצחיק) המומחים עושים סיקרי קהל ורק ככה כותבים שיר רדיוהד החליטו שהם הורגים את הפופ לחלוטין! הפופ כבר כמה שנים טובות גוסס בזכות להקות מעולות אחרות. קיד איי הפורץ דרך הפך לאירוע שחובבי מוסיקה וגם אנשים שהם לא מבינים מי יודע מה במוסיקה לא יכולים להיתעלם ממנו הלוואי וכל הלהקות היו אמיצות כמו רדיוהד. הם היו בקלות יכולים להמשיך לימכור תקליטים דמויי או קי קמפיוטר לעד. אבל משהו דיקדק אותם לעשות אומנות בזכות רדיוהד חובבי מוסיקה בכלל לא מיתבוננים בעולם הפופ הגוסס וטוב שכך!
 

Her Circulation

New member
.

ערב טוב. דבר ראשון, אני אבקר באתר, גם זה קשור בדרך מסויימת. אומץ היא מילה נכונה לגבי רדיוהד אך אני חושב שמילה נכונה אף יותר היא אופי ואמונה. רדיוהד לא נסו מעולם להתחבב על קהל וכתבו מוסיקה בשביל להביע דברים בהם האמינו ולא למען מטרת סיפוק מישהו. אני דווקא לא מסכים איתך שקריפ הוא לא שיר רדיוהדי. לדעתי הוא רדיוהדי באותה המידה כמו כל שיר חדש. הוא חלק מהם, מהמקום הקטן ומלא האגו ממנו צמחו, אוקספורד, וחלק זה הוא בלתי נפרד לדעתי, משם התחילו , שם עוד לא היו מפורסמים, ובשירים הישנים יש כנות ואמת רבה מאוד לטעמי. אוקיי קומפיוטר הוא לא אלבום פופ או מתקרב לכך גם כן, לטעמי הוא טוב יותר מקיד איי. ( דעתי על קיד איי ייותר קיצונית - כמה שירים אני מאוד מאוד אוהב וכמה אני מחבב אך לא יותר), אבל זה כבר ויכוח אחר :) אני מסכים עם הפסקה האחרונה, רדיוהד בשל הפופלריות היחסית שלה נותנת אלטרנטיבה גם למי שלא חיי בחנויות תקליטים ובחיפוש מתמיד אחרי להקות מחתרתיות. אי מייל ?
 

cusamano

New member
ויכוח אמור להיות ציבורי

למרות שזה לא עד כדי כך ויכוח. אבל האי מייל שלי מצורף בכרטיס האישי שלי אם אתה מאוד מעוניין קריפ הוא לא רדיוהדי כמו מהשירים החדשים בגלל שהוא לא חדשני כמותם זה לא אומר שהוא לא שיר יפה. הוא שיר ניפלא פשוט לדעתי הוא פשטני ונחמד ולא מסובך ואומנותי כמו הדברים היותר חדשים או קיי קמפיוטר הוא לא אלבום פופ. אבל הוא מכר המון. והוא אחד האלבומים הכי טובים בכל הזמנים אם הם היו ממשיכים לעשות כמותו את כל האלבומים שלהם היתה להם הצלחה בטוחה ביד.
 

Her Circulation

New member
.

אני אצרף את האי מייל. אני חושב שאוקיי קומפיוטר מכר כמו האלבום הכי גרוע של כל אחת מלהקות הבנים המצליחות בשנים האחרונות ואף פחות מזה. אני חושב שפספסת את הנקודה שלי בקשר לקריפ.
 

ooooeee

New member
בקשר לקיד A

קיד A לא היה לדעתי כל כך מוצלח ורוב מבקרי המוזיקה קטלו אותו. אין קשר לפופ או לא פופ אוקיי קומפיוטר היה הדבר הכי רחוק מפופ והתקליט הכי טוב של רדיוהד אי פעם. קיד A ואמנזיה לא מתקרבים לרמה שאוקיי קומפיוטר מציג. חוץ מיזה שהאלבום שהביא ללהקה את הפרסום הענק שלה בשנים האחרונות הוא אוקיי קומפיוטר ובצדק.
 

Her Circulation

New member
.

בקיד איי פגשתי לראשונה שירים של רדיוהד שלא אהבתי מאוד אלא רק חבבתי.. בכל מקרה בשני האלבומים ( קיד ואמנסיאק) יש כמה שירים מעולים לטעמי שטובים אפילו עוד יותר בהופעה חיה.
 
למעלה