ברכות לפורום החדש . הנה משהו מיום העצמאות ...

lilmoe

New member
ברכות לפורום החדש . הנה משהו מיום העצמאות ...

"ביליתי" את יום העצמאות האחרון בסיור ממצה מפחיד ומרתיח את הדם, בצפון הנגב, אשר הסתיים בחוות דרומי ובשיחה בלתי נשכחת עם אימו של שי דרומי. אז הנה משהו מיום העצמאות שלי : מפי אחד ממשתתפי הסיור... מה שקורה שם זה חיסול המדינה הציונית - שלב א כש 60 אחוז מהמדינה (מצפון הנגב) כבר לא בריבונותנו !! אין שם חוק ישראלי , בוודאי לא אכיפת חוק ופראי המדבר האלו מטילים אימתם על התושבים היהודים המעטים המכונים לחיות בחבל ארץ זה . זו שערוריה שאין דוגמתה . שמענו אתמול בסיור עדויות של אנשי בנקים שהעידו שלא מחזיקים מזומן בסניפים מחשש לשודים . ראינו במו עיננו תעלות אנטי טנקיות !!!!! סביב מושבים וקיבוצים שלא לדבר על בסיסי צבא כי פראי המדבר האלה נהגו פשוט לנגח את הגדרות בטרקטורים ולהתפרץ לתוך מבנים ולשדוד מוצרים ולברוח ( הכונה למושב נבטים). ראינו כיצד אפילו בשטחי הגנה מתצפיות וחדירות סביב למשל בסיס ח"א נבטים יש התישבות בלתי חוקית . דיברנו עם בעלי עסקים וחנויות שסיפרו והודו כי הם משלמים פרוטקשן לבדואים כי אין שום הגנה אחרת . שמענו עדות מרופא שמספר איך הבדואים האלה צוחקים לו בפנים כשהם באים עם כמה נשים כשמכל אשה יש לו כמה ילדים ואמרים לו אנחנו נכבוש אתכם ונגזול אתכם היהודים דרך המיטה . אתם לא יודעים על מה אתם מדברים. להיות מורה בישובים הלא מוכרים והמוכרים שם זה רק דרך החמולות בלי שום קשר ( לכישורים) . שמענו מאנשי ביטחון עדויות על סיוע ישיר של הבדואים בהברחות כולל נשק מעזה ליו"ש .כל ניסיון להריסת בית אחד מתוך כ 50000 המבנים הלא חוקיים נתקל בסחבת של שנים ארוכות בבתי משפט והגנת ארוגני שמאל ושונאי ישראל . אף פקח לא מעיז להיכנס לישובים האלה כי כבר ארעו יריות על הפקחים. אין נסיעה בלילה כי היו המון ידויי אבנים וכמה מקרים של הצבת מקררים ועליהם מיקרוויב על הכביש כדי להרוג . נאמר לנו שבמקרה מלחמה או התפרצות אלימה אזור הכור בדימונה ינותק וייתכן שיותקף . גם אילת תנותק וכנ"ל ב"ש . משהו נורא ואיום !! סיור זה, שהיה בהדרכתו המעולה של קצין חי"ר לשעבר, מהועד להצלת אדמות הלאום, ומתנועת אם תרצו, הוא חובה לכל אחד החי בנגב או בכל מקום אחר במדינה. ליל מו ציונות = התישבות, התישבות, התישבות !
 

tapr

New member
אוף

כתבתי תגובה ארוכה והיא נעלמה במצולות תפוז. אכן הבעיה חמורה ביותר. לבדווים בנגב יש את קצב הריבוי הגדול ביותר בעולם (!), והאוכלוסייה מוכפלת כל 7 שנים. זאת אומרת עלייה אקספוננציאלית מטורפת שמכלה את משאבי הטבע וגורמת לפשיעה, זיהום וקריסת מערכות בדרכה. מדינת ישראל חייבת לחזור לנגב ולגליל.
 

lilmoe

New member
שלום גם לך , טאפר, והנה עוד משהו

יש מקומות בנגב, שסביבם שורצים ומשריצים בני העולם השלישי, כאמור, ביניהם מקומות שהבדואים כמעט ולא נכנסים אליהם, ומקומות אחרים בהם יש מגמה ברורה של כניסת בדואים לגור בהם, והתהליך מוביל לשינוי מהותי של המקום ולהשתלטות הבדואים: הנה משהו מהקומונה המקומית: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- נחוץ לנו מנהיג אמיתי באופן דחוף !! הבדואיזאציה של ערד תופסת ,תאוצה, מתרחבת ומעמיקה. היא עושה את דרכה בטח לכיוון שינוי מהותי של העיר. אף אחד, ממש אף אחד לא נדרש לבעיה הבוערת הזאת. כווולם פוחדים, פוחדים מן האמת הגלויה לכל עין. מנהיג אמיתי ידרש לבעיה ויתמודד איתה, שאם לא כן קרוב היום שהתופעה תתפוצץ לנו בפרצופנו, וגם לו... ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- האם זו תופעה חדשה כאן? הנה סיפור ששמעתי לפני שנים רבות. פרנסי ותושבי היישוב הקטן ערד רגשו והתרגשו, הנה הנה עומד להבנות כאן בית ספר תיכון.... ולתהליך הציבורי והפתוח חילחל רב סמכא בדואי ידוע, שכבר איננו איתנו, קם ודרש שביה"ס יהיה פתוח גם לפזורה הקטנטנה והמפוזרת סביב . בהלה אחזה בערדים של אז, התכנסו וסיערו את מוחותיהם במציאת פתרון לדחית הרעיון מכל וכל. קם מי שקם והודיע לבדואי האצילי, שקו טלפון יחיד הסתרך לו עד לאוהלו המכובד, שפתיחת ביה"ס התיכון לנתיניו אפשרית בהחלט, לבנים ולבנות גם יחד...... הדעזעה האינסטנציה הבדואית הכל יכולה, ונסוגה מדרישתה הבלתי מתפשרת, אנחת רווחה נשמעה לאורך רחוב בן יאיר הקצר של אז. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- אכן, דרוש לנו מנהיג אמיתי , דחוף! לפני שיהיה מאוחר מדי ונפסיד גם את ערד. ליל מו לא רוצה לעבור לרעננה !
 
למעלה