ברכות לפורום הטרי

titan72

New member
ברכות לפורום הטרי

שלום לכולם, אני בעלים של סוכנות דוגמנות חדשה מאזור הצפון (חיפה - קריות - גליל מערבי). לעת עתה יש אתר בבניה, גיוס דוגמניות והכנסה של חלקן למקומונים (נערת השבוע וכדומה). ברור לי שכרגע המטרה תהיה חשיפה מקסימלית לשם של הסוכנות ולדוגמניות שבה במקומונים, מגזינים או תוכניות אירוח (אודטה וכדומה...) את החשיפה הזו אני מתכוון ליצור על ידי קבלת עבודות ראשוניות מצלמים, מפיקים ובעיקר מחברות הפירסום השונות (שעיקרן בגוש דן...) גם במחירים סימליים ובעיקר עבור החשיפה וההשתלבות בענף. לאחר הנאום הארוך - שאלות: 1. מה מומלץ לבצע כדי "לעורר" את משרדי הפירסום לגבי קיום הסוכנות שלי (מעבר למסירת בוקים של הדוגמניות לידיהם). 2. מה יש לבצע בכדי להגיע לתוכניות האירוח למיניהן או לכתבות נושא במגזינים נחשבים (דוגמת לאישה וכדומה...) אם שאלה 2 לא ברורה אני אסביר אותה שוב.
תודה מראש, אלי
 
ברכות לפתיחת הסוכנות הדגמנות

אלי ראשית ברכות והמון הצלחה .לא ברור לי בדיוק מה אתה מחפש ,פרסום או יחסי ציבור. אם אתה רוצה חשיפה אתה צריך לעשות למשרדך יחסי ציבור.
 

titan72

New member
אני יודע

אני מתכוון ללכת על יחסי ציבור ולא על פירסום. לכן שאלתי על המלצות לצעדים ראשונים בשני הכיוונים ששאלתי לגביהם. ותודה על התגובה המהירה.
 
למעלה