ברכות לפתיחת הפורום...

שרון123

New member
ברכות לפתיחת הפורום../images/Emo39.gif

מאיה יקרה. המון ברכות לפתיחת הפורום החשוב. והמון המון בהצלחה
 

imashelo

New member
מאיה, שאי ברכה על פתיחת הפורום

החשוב הזה, ועל נכונותך להשקיע ולתרום
 

0ne Man

New member
ברכות לפורום ה"שכן" ../images/Emo9.gif

שלום, מזל טוב לפתיחת הפורום החשוב הזה. מי כמוני יודע את חשיבות מקצוע הקלינאות תיקשורת... אני לקוי שמיעה, ורק בזכות קלינאיות תיקשורת למדתי לדבר.. (ותמיד יש מקום לעוד שיפור...) אשמח אם תתארחי בפורום שלנו מפעם לפעם לכתוב עיצות מועילות, ואני אשמח להפנות לפורום שלך גולשים עם שאלה בתחום מומחיותך... אני נמצא בפורום חרשים וכבדי שמיעה מס' 638 ושוב, מזל טוב לפתיחה, שיהיה בהצלחה!!!
 

מיכל153

New member
בהצלחה לפורום !!

אני מפורום adhd לקויות וזכויות ויש לי 4 ילדים לקויי למידה. כרגע אין לי שאלה אבל אני מרגישה שזה נכון שנפתח פה פורום כזה בתפוז. הגדול בן 15 עם הפרעת קשב וריכוז והפרעה בתקשורת. הוא בחינוך מיוחד מהשנה. טופל במשך השנים אצל קלינאית תקשורת ועוד טיפולים. השניה בת 13 ורק בשנה שעברה התברר שגם היא לקוית למידה. תקבל סל שילוב בביה"ס. השלישית בת 4 עם דיספרקסיה. היא החלה לדבר בגיל 3, אחרי שטופלה דרך קופ"ח ומרכז להתפתחות הילד, אצל קלינאית תקשורת. היא עברה גם פיזיוטרפיה וריפוי בעיסוק. היא החלה לדבר רק כשהגיעה לגן מיוחד שבו קיבלה את כל הטיפולים. גם לבן הקטן בן השנתיים יש דיספרקסיה. הוא כמעט ולא מדבר. הוא החל עכשיו בגן המיוחד שלהגדולה יותר ואני מאמינה שיתחיל לפרוח שם. אשמח להשתתף פה.
 

shuky63

New member
ברכות מפורום גימגום

שמי שוקי ואני מנהל פורום גימגום בתפוז.אני מברך על פתיחת הפורום החדש,ורואה בו משלים לפורום שלי.פורום גימגום הוא פורום תמיכה,ללא השתתפות מומחים.עד היום כשעלתה שאלה מקצועית השתדלתי לענות ממיטב נסיוני. מהיום אשמח להפנות גם לפורום הזה.
 
שלום לך one man ../images/Emo6.gif

הפורום שלכם, כפי ששמת לב- נמצא כאן בטאגליינס. אקפוץ לבקר אצלכם מדי פעם (ואולי גם לעזור...), וגם החבר'ה שלכם מוזמנים להכנס לכאן.
בברכת שנה טובה,
 

0ne Man

New member
בשמחה רבה! ../images/Emo45.gif

את מוזמנת לבקר בכל עת! גם הפורום שלך נמצא אצלי בקישורים המומלצים! שיהיה לך שנה מתוקה ונפלאה!
 
בהצלחה עם הפורום החדש......

ברכות על פתיחת הפורום הזה. אני מניחה שהמון הורים ימצאו כאן מקום לשאול ולהתייעץ. אני אמא של נמרון מדהים שהיה לו איחור בדיבור. היום בן 3.8 ולא מפסיק לפטפט, לספר, לשיר לחלק לי הוראות והוא ילד כל כך שמח ועליז. ילד מקסים מנוס ועדין. אני עדיין ממשיכה איתו בטיפול אצל קלינאית תקשורת מ ד ה י מ ה. הרי טיפול בן חצי שעה פעם בשבועיים שלושה והילד פורח כי אני מקבלת המון המון כלים איך לעבוד איתו בבית. שנה טובה...
 
למעלה