ברכות על הפורום החדש ויש לי שאלה...

  • פותח הנושא yuv3
  • פורסם בתאריך

yuv3

New member
ברכות על הפורום החדש ויש לי שאלה...

את האמת, האם כדאי לקנות מצלמות דיגיטלאיות בארה"ב? האם ההפרשים גדולים???
 

orinu

New member
ההפרשים גדולים מאוד. האם כדאי?

לדעתי כן. המון יגידו שכוון שמצלמות דיגיטליות נוטות להתקלקל, חשוב מאוד השירות והאחריות בארץ ועדיף לשלם יותר במעמד הקניה בשביל השקט הנפשי.
 

ARGON

New member
דיגיטליסטים,תתיחסו אליו בבקשה../images/Emo15.gif

נראה לי שהפורום הזה רץ מהר יותר מהראשי
 
סבלנות ../images/Emo8.gif כמה תשובות:

לשאלתך:תלוי בדגם! אני רכשתי במיכרזים - בארץ - במחירים הזולים מחו"ל ובתשלומים - ואחריות מלאה!!! אחרים - לפי דגם מצלמתם - השוו מחירים - וכשההפרש היה מעל 1000 ש"ח למצלמות ששוויין 5000 ש"ח - הזמינו מחו"ל: יש לקחת בחשבון ש: למחיר המצלמה מוסיפים -משלוח ,מע"מ,דמי טיפול ודמי שחרור ודמי 'דווקא' (בצחוק) - סה"כ לפי חישוב שעשיתי מוסיפים 30% בקירוב על מחיר המצלמה בחו"ל - וזה המחיר הסופי לצרכן שמזמין מכאן. אם משתלם? קודם מבררים מחיר בחנויות בארץ. משווים - כמו בכל מוצר אחר. בדגמים היקרים מאוד - ההפרשים כבר גדולים בהרבה - כמה אלפי שקלים, ויש דגמים שההפרש הוא רק כמה מאות ש"ח - כאן ,אישית,הייתי מעדיפה לרכוש בארץ עם האחריות - כי המשלוח לחו"ל במקרה של בעיה כבר יעלה יותר. לקנות בארץ או בחו"ל?זה הימור. בדרך כלל המוצרים ,של היצרנים המוכרים,מאוד אמינים ואם קונים ממקור בטוח ,לא זיופים ולא משהו שהיה קודם בשימוש,תצוגה וכד' ומתפעלים לפי 'ספר המצלמה' - רוב הסיכויים שיעבוד תקין - לפחות בשנה הראשונה 0שהיא שנת האחריות שניתנת בארץ). עם כל זה:לא לשכוח לקחת בחשבון שמדובר במוצר אלקטרוני - שעלול להתקלקל,או כבר להגיע כזה - גם בארץ. משך התיקון? יכול להיות גם כמה שבועות -חודש ויותר - גם בארץ. בילבלתי אותך?
 

טירקל

New member
אם יש קרובים

אז זה בכלל לא משנה כי: *אין דמי משלוח *אין מכס (תבקשו שיפתח את האריזה , ישים בשקית ושיגיד שזה המצלמה שלו כבר 3 שנים) *אין דמי טיפול בקיצור יוצא ממש יותר זול לקנות בחו"ל כשיש לך שם קרוב או חבר שיכול להביא...
 

yuv3

New member
אבל באתר B&H יש הבדלים לא גדולים

לדוגמא: מינולטה s414 בארץ-2300 באמריקה-$400 שזה 1800 הבדל של 500 שקל אז לא כדי לקנות בארץ?
 

arnond

New member
הרבה זה עניין יחסי

כשבאים לבדוק כדאיות של קניה בחו"ל, צריך לחשוב על עלות אפשרית של תיקון. אפילו אם המצלמה באחריות, יהיה צורך לשלוח אותה לחו"ל (עניין של כמה מאות שקלים ב FedEx, DHL וכד') ולחכות שתחזור (לפחות שבועיים-שלושה אם לא יותר). להערכתי, 500 ש"ח שווים את האחריות הישראלית. דוגמא אחרת, 10D שבארץ עולה 10000 ש"ח, וב B&H עולה 1500$ (שזה בערך 8200 ש"ח אחרי המיסים), נמצאת על הגבול. בקצה הסקאלה, נמצאת ה 1DS עם תג מחיר של לפחות 50000 ש"ח בארץ (ותקנו אותי אם אני טועה), נמכרת בכ 7500$ בארה"ב (כ 40000 ש"ח) וכאן אין ספק (למעט משך התיקון).
 
תוסיף ל1500$ + 30% (מחיר סופי

לרוכש מהארץ - שלא נוסע בעצמו ולא מביאים לו) אז?...
 

arnond

New member
הסבר לחישוב

1500$ מצלמה 50$ (בערך) משלוח ------ 1550$ * 4.45 * 1.18 = 8139 + 100 ש"ח דמי טיפול = 8300 ש"ח בערך. פיספסתי משהוא ? בואי לא נשכח שלפעמים גם נקנה עדשות. אני לא יודע מה ההבדל במחירים. אולי יש לך סדרי גודל להשוואה ?
 
כן.המשלוח עלה-ודמי הטיפול - מ45$

ומעלה למוצר שערכו מעל 500$ , לא יודעת כמה מעל 1000$ .יוצא יותר,
 

arnond

New member
OUCH !!!!!!

אכן המשלוח יותר יקר: 68$. ודמי הטיפול, אכן מיקרים ולכן אמרתי שה 10D היא מקרה גבולי. כל זאת בהנחה שמזמינים בדואר ולא מביאים ביבוא עצמי (דרך המסלול הירוק על כל המשמעויות)
 

Shadocan

New member
הזימנו לי מצלמה מארה"ב דרך חבר של ד

דוד שיש לו חבר שהוא בעל חנות אז הוא מוכר לו את זה בלי מע"מ שמה והאיש הבא שבא לארץ אמור להביא לי את המצלמה (אמור להיות ב17 לאוגוסט) בארץ המצלמה עולה 1600 ש"ח ככה מחו"ל הבאתי אותה בסביבות 1000 ש"ח וגם יש לנו בבית עוד מצלמה של אולימפוס שהזמנו אותה מארה"ב, עכשיו פעם אחת היא התקלקלה וכשלקחנו אותה לתיקון לא עשו בעיות עם אחריות ושטויות כאלה
 

nightjar

New member
דגמים לפני פרישה

דגמים העומדים לפני החלפה בחדשים יותר ממש נופלים במחיר בחו"ל. בארץ משום מה הם נשארים יקרים. אז אם אתה לא מתעקש להישאר להיות הכי מעודכן, אתה יכול למצוא בחו"ל מצלמות מעולות ומומלצות במחירים אטרקטיביים. לדוגמה- סוני 717.
 

yuv3

New member
אני טס לארה"ב בנובמבר..

וחשבתי לקנות Minolta s414 או Canon g3(כנראה שלא) או nikkon 4100 אם כבר.. מה הכי כדאי למשפחה זו המצלמה הדיגיטלית הראשונה שלה? אל תשכחו שזה מאמריקה אז אין משלוח ובינינו גם מיסים וכו'...
 

likey

New member
רכישת מצלמה בארה"ב

חזרתי לפני כחודש מארה"ב, את היום האחרון הקדשתי לרכישת ציוד צילום. בין הפריטים שרכשתי, הצלחתי לקנות E5700 (ניקון) מתצוגה ב - B&H במחיר של כ - 700 $.לעומת 1200 $ לחדשה, בארץ מחירה כ - 7500 ש"ח - ממש מציאה. כדאי לבדוק לפני הנסיעה באתר שלהם ואולי יתמזל מזלך ותשיג "מציאה".
 
למעלה