ברכות על הפורום ממרץ 05 של גולני

Le Roi

New member
ברכות על הפורום ממרץ 05 של גולני

oshiko אני שמח שסוף סוף אישרו לך להקים את הפורום, מזל טוב והרבה בהצלחה. אנוכי הצעיר שהתגייס מורעל יום ראשון והיום מורעל פי אלף רוצה לאחל לך ולבינך חג שמח! ואפרופו הורים. אמא שלי קצת משגעת אותי ... איך אני מסביר לה שזה לא כל כך נורא ?
 

oshiko

New member
שלום גולנצ'יק

עכשיו (חמשישי-שבת) מגיע הקטע המעניין. כל החברה שהיכרתי מהקומונה מתחילים את הדבר האמיתי. טוב, השבוע היה רק טרום טירונות, וזה קיטנה לעומת מה שהולך להיות. אבל כמו שאני מכיר אתכם יהיה בסדר. קודם כל תגיד לאמא שלך שהיא מוזמנת לקומונה. כולם כאן נמצאים מאותה סיבה. במקום לשגע את הילד נשגע קצת את המיקלדת. נוכל לתת לה קצת אינפורמציה כדי שהיא תהיה בעניינים ותבין מה הולך ומי נגד מי. נוכל להתארגן ביחד לנסיעות להשבעות ומסעות כומתה. נוכל לייעץ ולהתייעץ. יש כאן למשל את shoosha שהיא אמא לגולנצ'יק ותיק שעוד מעט משתחרר - היא בטח תוכל להרגיע את אמא שלך, ולייעץ לה ולך בחופשות. שיהיה לך בהצלחה - נרשמת ליח"טיות? באיזה יום זה? חג שמח!
 

Le Roi

New member
תודה רבה

כל העסק של המיונים ליחטיות מתחיל ביום שני עם גיבושון גולני שהוא מן גיבושון קליל כזה, לאחר מכן יש גיבוש סיירות שזה כבר גיבוש יותר רציני. אך ורק מי שעובר את שני אלה יוכל לגשת לגיבוש יחטיות ביום שלישי.
 

s h o o s h a

New member
תשמור על עצמך ילד,אמא לכבודך בישלה

ובכל זאת- אמא זו אמא וגם אם הבן שלה משרת קל"ב, היא נכנסת להסטריה כי יש לה חייל אמיתי עם מדים ודסקית
ויש לו גם רובה
גיבושים לסיירות הן דבר לא קל בכלל. ניגשים לגיבושון ומי שמצליח לעבור אותו ממשיך לגיבוש שהוא כבר ממש קשה. לא רבים מצליחים. יש כאלו שפורשים מרצונם כי אינם עומדים בעומס (וזה בסדר). הגיבוש דורש ממך הרבה כוח פיזי והסיסמא של 'כולם בשביל אחד - אחד בשביל כולם' הוא מוטיב חשוב מאד במהלך הגיבוש. ישנם תפקידים לא מעטים ביח' החי"ר ואשר אינן בסיירות ועדין, מאתגרים ומענינים. וחוזרת אל אמך המודאגת- לא 'ינחם' אותה אם תשמע שהיו גם לי לילות שימורים וכך גם לאימהות רבות אחרות. כי זה בגנים שלנו. לדאוג. תשמור על עצמך, שישמרו על עצמם ילדי כולנו וישובו בשלום לביתם.
וכשתצא לעוד שבת נחכה בפתח אמא לכבודך בישלה נישקה אותך כמו פרח גם נגהץ לך מדים אני זוכר מה שהבטחת ישמור עליך אלוהים רק חזור הביתה.
שבת שלום
 

Le Roi

New member
אחחחח מילותיו של הצדיק חיים משה

shoosha תודה רבה ! ו oshiko עדיין לא נתנו לנו לסמן עדיפויות ובעיקרון לא נראה לי גם שירשמו אותנו כי ממש משדלים אותנו לצאת לגיבוש ו"מרעילים" אותנו על היחידות (היה גם יום יחידות שהפך ליום בדיחה מתי שמפקד כל יחידה התווכח עם השני איזה יחידה יותר טובה ומורידה יותר מחבלים :\). בהצלחה לכולכם! חיילים והורים ביחד.
 
למעלה