ברכות על פתיחת הפורום

גרא.

New member
ברכות לפתיחת הבית החם והתומך...

לאותן בנות שגורלן המר עליהן.קבוצת תמיכה ,הבנה ואמפטיה מקלה ועוזרת מאד להתמודד.נבוא לבקר. גרא-מנהל פורום "ייעוץ פסיכולוגי".
 
גרא, הגדלת לעשות!

גם אפשרת לי לפרסם את הפורום החדש שלנו אצלך, וגם באת לבקר ולפרגן. תודה! שנית, תוכן דבריך רלוונטי מאוד. לגדול ללא אם, וזאת יודעת כל מי שעוברת את זה זה "תיק לכל החיים". מצד אחד, אני מהחסידים של לא להדחיק, ולתת לצער, לכאב, ולזכרונות את המקום שלהם. מצד שני, חשובה לי גם ההסתכלות האופטימית, נקודת המבט שלא עוצרת את החיים, אלא מתמודדת, ומוצאת את דרכה הייחודית לשלב את אמה בחייה. אני מאוד אשמח אם תבוא לבקר, ואין לי ספק שכאן בפורום נוכל להפיק מכך תועלת רבה. ולמי שלא שמה לב, גרא הוא מנהל פורום ייעוץ פסיכולוגי [קיים קישור לשם בקישורי הבית של העמוד הראשי שלנו].
 

יובלית37

New member
ברכות על הפורום המצוין והחשוב הזה!

אמנם טימי עדיין חיה ונושמת (ולפעמים גם בועטת
) אבל את הנושא אני מכירה טוב דרך הספר של הופ אדלמן המעולה, שלמען גילוי נאות, היא גם גיסתי האהובה. אז חזקו ואימצו ועכשיו אחזור לפורום שלי (אמהות יחידניות...) יום טוב!
 
תודה תודה על הברכות.

ולהופ אדלמן שמור מקום של כבוד כאן בפורום ... היא עזרה לי, ולהרבה בנות בפורום, לפי עדויותיהן, להבין שמה שקורה לנו זה לא רק ספציפית לנו. מסתבר שאנחנו לא חריגות בתגובותינו; אנחנו מגיבות בדפוסים דומים לאירועים דומים. תודה ש"קפצת" לבקר, ואריכות ימים לך ולקרוביך!
 
תודה רבה על הפירגון, נאוה,

וגם על ה"שיווק"... מצד אחד, בפאראפראזה על הפתגם הידוע - ה"מועדון" שלנו הוא דוגמא למועדון שמי שמתאים לו היה מעדיף שלא להיות שייך אליו ... מצד שני, אם כך ניגזר, לפחות שנוכל לתת כתף ותמיכה זו לזו. תודה גם להזמנה לפורום השני שלך, כפי שבודאי ראית "קפצתי" גם לשם.
 
למעלה