ברכת חג שמח - פרק בייחודיות שיווקית

ברכת חג שמח - פרק בייחודיות שיווקית

קבלתי עתה(לא רק אני) במייל ברכה לחג הפסח מאוד חשובה כמלמדת פרק בייחודיות בשיווק ברשת. אני מביא כאן את דברי הברכה הזו מבתיה יחידי, בתקוה שהיא מסכימה ונותנת את ברכתה שתלמדו את הפרק הזה ממנה וגם תקבלו את המתנה שלה: קובץ ובו 8 טיפים לכתיבת סטאטוס שימשוך תגובות ולייקים בפייסבוק: חג שמח בני!! בחרתי הפעם לשלוח את ברכת חג שמח דווקא לקראת סוף החג ולא בתחילתו. ולמה בחרתי ככה? יש לכך מספר סיבות ועל זה אני רוצה לדבר איתך הפעם. הסיבה הראשונה היא - בידול. כולם שולחים ברכות בתחילת החג. אני רציתי אחרת...... הסיבה השניה היא - זכירות זה נכון שמקובל לשלוח ברכות בערב החג, אבל, מכיוון שכולם שולחים יחד, האימיילים שלנו מוצפים ורובנו לא מצליחים לעקב אחרי כל הברכות, לא פותחים את כולן ובטח לא זוכרים את כל מי ששלח ומי שלח מה. סיבה שלישית היא - נראות בערב החג רובנו עסוקים בהכנות לחג, בחופשה, בילדים שבחופש וקצת פחות במחשב ובעבודה. אז בכל מקרה חלק גדול מהאנשים יראו את הברכות רק לקראת סוף החג כשיתחילו לתכנן את "אחרי החג". אבל אז הברכות שנשלחו בתחילת החג, יהיו מאד למטה, ושלי פחות, כך שיותר אנשים יראו אותה. וכמובן שאי אפשר בלי מתנה קטנה אז אני מצרפת קובץ ובו 8 טיפים לכתיבת סטאטוס שימשוך תגובות ולייקים בפייסבוק. יש ללחוץ על התמונה הזו כדי להוריד את הקובץ אם לא רואים תמונה יש ללחוץ על הפס למעלה באימייל כדי להוריד תמונות אז בני לך ולבני ביתך תמישכו להנות מהחג, מהחופש, מהמשפחה, מהאהבה, מהמטעמים, מהאביב והטבע והטיולים ומכל מה שעושה לכם כייף בחיים....... ועם הפנים לאחרי החג שתחזרו לעבודה ולעסקים עם המון חשק ואנרגיה אביבית של עשיה וצמיחה בתיה יחידי מיתוג אישי אונליין שיווק מבוסס פייסבוק לעסקים קטנים http://www.mitugishionline.com http://www.facebook.com/mitugishionline
 
עבירה חמורה על כללי השיווק../images/Emo70.gif

כל הטיפים מרוכזים בדף אחד, וניתן לקרוא אותם בפעם אחת. איך זה שהיא לא מוציאה לנו את הנשמה עם משלוח כל טיפ במייל נפרד, בהפרש כמה ימים זה מזה?!? ועוד חמור מזה: ניתן לקרוא את כל הטיפים בלי להירשם, בלי התניות, סתם ככה, נתינה מהלב. ועוד יותר חמור מהחמור מזה: היא לא מנסה למכור לנו כלום! לא לפני, לא תוך כדי ולא אחרי. אין ספק שיש כאן בידול וייחוד. בתיה יחידי, כל הכבוד לך!!!
 
תודה בני - הצלחת להפתיע אותי!!

תודה לבני, וכמובן שאני מסכימה ונותנת את ברכתי - תהנו!! ותודה למגיבים ובפרט לאביטל על הפירגון ועל כך שדאגה לידע אותי על הפוסט הזה. ועכשיו אחרי שסיימתי להסמיק, אומר שנושא השיווק באינטרנט וברשתות חברתיות הוא לא עולם ומלאו ויש בו גישות רבות ושונות. לא קל ליצור בידול ולכן נדרשת יצירתיות, אבל הכי חשוב זה ללכת עם האמת והאני מאמין שלכם ולא להגרר עם הזרם. בעסקים קטנים העיניין של החיבור לאדם שעומד מאחורי העסק הוא גורם קריטי בהחלטת הלקוח לרכוש או לא לרכוש את המוצר או השרות שלכם ולכן כל כך חשוב שתשארו נאמנים לעצמכם. אשתדל לבקר כאן יותר, ואתם מוזמנים לבקר באתר שלי ובדף שלי בפייסבוק, יש לכם שם עוד חומרים חינמיים שתוכלו לעשות בהם שימוש בהצלחה לכולם !!!
 
אם הלקוח "קנה" אותך - הוא יקנה את המוצר שלך

צודקת בתיה. הלקוח צריך "לקנות" אותך, את האדם שבך, את הייחודיות שבך, את היצירתיות שלך, את הדאגה שלך לתת פתרון לצרכיו, תרופה למחלתו. אם הוא "קנה" אותך - סביר שהוא יקנה ממך. הוא יכול לקנות מאחרים, למה שיקנה דווקא ממך? לכן אם הוא "קנה"אותך - סביר שהוא יעדיף אותך על האחרים. אם הוא לא "קנה" אותך - סביר שהוא לא יקנה ממך. לכן השם: איש מכירות. קודם צריך להיות איש, בן אדם, אנושי, דואג , שעוזר (זה הפירוש של סוכן. לסכון=לעזור)מתחבר, בן אדם מיוחד ואז יש מכירות.
 
למעלה