ברמן טרי וחדש בשוק

נתן.ל

New member
ברמן טרי וחדש בשוק

שלום לכל חברי הפורום. נחמד לדעת שיש פורום גם לדברים שכאלה כמו ברמנים. קצת עלי: שמי נתן, בוגר טרי של זמן אמיתי. שאלה לי אליכם, עכשיו כשסיימתי את הקורס. מה עכשיו? כלומר, איך מוצאים עבודה בתור ברמן? איפה מתחילים לחפש בכלל? אין לי בעיה גם לעבוד בבאר אקטיבי או באולם אירועים, אבל איפה מתפרסמות מודעות לשכאלה? הכי חשוב לי הוא להתחיל לעבוד ולרכוש ניסיון. אבל איפה מוצאים?
 

The DDM

New member
מה עם חברת ההשמה של בית הספר שלך ?

לא מתחייבים למצוא לך משהו או משהו כזה ?
 

נתן.ל

New member
ברור שכן

אבל מניסיוני אני יודע שתהליך חיפוש העבודה הוא טיפה יותר מורכב ומסובך מזה. לשים את כל הביצים שלי בסל אחד יכול ליצור לי חביתה לא נעימה ואני בכלל לא טבח. אחרי להג השיכורים: כמובן שיש גם את האופציה הזאת אבל חשבתי גם לנסות בעצמי בכל מיני מקומות. רק שאני לא יודע מה עושים ואיפה מחפשים.
 

dimonj

New member
בתור ברמן טרי הייתי ממליץ..

לפנות לעמית בוורקוהוליק עבודות ראשונות תמיד לא משהו ועדיף כמו שאמרת בר אקטיבי כמו על פני בית קפה או אולם מאפשר לך לשתות לשבור ולעשות ניסוים אתה לומד לעבוד מהר ולדבר עם אנשים ובמקרים מסויימים כסף לא רע בכלל.
 
בנוסף אתה גם יכול פשוט...

לעשות טיול רגלי ולעבור בין מקומות, פשוט לשאול אם צריכים ברמנים. בדרך כלל השיטה הזו מוכיחה את עצמה כיעילה. כמעט כל בר שעבדתי בו הגעתי אליו ככה. כשאתה מגיע, הם לא רואים דבר ראשון שאין לך נסיון. הם רואים אותך מול העיינים שלהם ואז יש לך סיכוי קצת יותר טוב. תפגין בטחון עצמי, תפגין רצינות, תפגין רצון לעבוד קשה, ללמוד ולהתאים את עצמך למקום. תיגש למסעדות, תיגש לפאבים קטנים, תיגש למקומות שבהם תוכל לצבור נסיון. אני אישית לא הייתי ממליצה להתחיל עם בר אקטיבי כי זה ליפול לתוך טירוף ולא כל "טירון" יכול לעמוד בזה, ממה שראיתי. שיהיה בהצלחה!
 
עזוב שטויות

גש לערב ברים בריא בעיר הקרובה למקום מגורייך, שאל מי המנהל בכל בר שתגיע אליו ושיראה לך, ושאל אותו אם הוא צריך עובדים. אם תפגין מספיק רצינות ויכולת ישנם מנהלים שיקחו אותך לעבודה גם אחרי הקורס.
 
למעלה