ברשותי רכרטיס SIM שנועד לשמוש קרוב משפחה המבקר בארץ לעתים.

Critical Thinking

Well-known member
מסבות שונות לא הגיע ארצה לבקור מספר שנים.
משהגיע לאחרונה לבקור (לפני פרוץ משבר הקורונה) התברר כי ה- SIM אינו פעיל.
ברור קצר העלה כי סלקום בטלה אותו והעניקה את אותו מספר קו למישהו אחר אשר כבר משתמש בו.
סלקום ידעו מהו ה- email שלי ולהלכה יכלו להתריע על סכנת פקיעתו, אך לא עשו זאת.
קו זה היה ברשותי מאז אמצע שנות התשעים.

אני יודע כי מאז הנהגת "ניידות מספרים", מספר הקו הוא "רכוש" המנוי ולא "רכוש" הרשת הסלולארית.

מהם הקריטריונים לנתוק מעין זה, עליו יכלה סלקום לכאורה להסתמך, ומה התרופות העומדות לרשותי?
 

G Gabi

Member
רישיון סלקום -
א. עיין בסעיף 1 בהגדרת "מנוי רדום".
ב. עיין בסעיף 72א לגבי חובת בעל הרישיון בעניין "מנוי רדום".
 

z1george

Member
מנהל
אם לא היה מנוי פעיל ומשלם (כל חודש) הקוו לא מנותק. גם אם אינו בשימוש
אם הקוו היה מסוג טוקמן יש להטעין אותו בכסף בסכום מינימלי כלשהו פעם בשנה
עברו 12 חודשים מרגע הטעינה האחרונה (בין אם השתמשו או לא) =יתרת הכסף תאופס.
כשעברו 15 חודשים ממועד הטעינה האחרונה רשאית סלקום לנתק את הקוו ולהחזיר אליה את המספר
מנוי כזה נקרא prepaid והחוק עומד לצידה, אותו עיקרון חל בכל פינה בעולם
לא חייבת להודיע לך כלום ואתה אמור לקרוא את הכללים הללו שמי שהפיק את המספר חתם עליו
 

z1george

Member
מנהל
בשורה הראשונה
הכוונה היא "אם היה מנוי" ולא "אם לא היה מנוי"
כבר לא ניתן לערוך
 
למעלה