ברשותכם/ן, עוד שאלה...

W h a m

New member
ברשותכם/ן, עוד שאלה...

אחרי חיפוש ארוך בגוגל, אשמח לקבל מידע גם לגבי שכונת "כפר-סבא הצעירה" (אינני תושבת העיר...): איך השכונה נחשבת מבחינת גישה למוסדות חינוך? יציאה מהעיר (פקקים בבוקר...)? האם ביחס לשכונות אחרות בעיר, כמו הדרים החדשה, סביוני הכפר או אפילו הירוקה, היא נחשבת יותר איכותית או פחות? (מבחינת תשתיות ואוכלוסייה) קראתי באיזה מקום שמכיוון שחלק מהדירות שם ניתנו לזכאים אז האוכלוסיה קצת פחות איכותית... יש דברים בגו? עוד קראתי שלאחרונה יש שם מכת גנבות של רכבים- עד כמה העניין חמור? (האם זה נובע מהקרבה היחסית ליוספטל?) האם שומעים את היריות מהמטווח ועד כמה העניין מפריע (אם בכלל...)? כיוון שעדיין יש שם שטחים ריקים, האם ידוע אם השכונה עתידה להתרחב ולגדול עוד? (באתר העירייה זה לא הכי ברור...) בכלל, כל אינפורמציה תתקבל בברכה. תודה!
 

ו שתי

New member
אני מתנצלת על הבורות: איפה זו כפ"ס הצעירה?

ואיפה הירוקה?
 

W h a m

New member
לא לא לא

כפ"ס הצעירה זו השכונה שליד הקאנטרי... יש לה עוד שמות; "שכונת האוניברסיטה" ו-"חלומות כפ"ס" (ע"ש הפרוייקט של שיכון עובדים).
 

W h a m

New member
../images/Emo52.gif חשבתי שהתכוונת שהירוקה=הצעירה...

הירוקה= ליד צומת רעננה הצעירה= בהמשך בן יהודה, ליד הקאנטרי מקווה שתיקנתי
 

ו שתי

New member
אז ככה:בירוקה הבניה בעיצומה, מה שגורם לי

להתחלחל מלגור שם. מה גם שאת הפיתוח העירוני של גני ילדים ובתי ספר לא נראה לי שסידרו. לגבי אוכלוסיה מוקדם מדי לדעת. לגבי השכונה שקרויה הצעירה- באיזור שם כבר בקושי בונים וגני הילדים פועלים בתוך השכונה. לבית ספר מסיעים לתוך קפלן, לאופירה נבון, ששמעתי שהוא אחלה ביצפר.
 
למעלה