ברשותכם
נאמר כי ישוע התנסה עפ"י השטן, לפי מתי פרק ד: " אָז הוֹבִילָה הָרוּחַ אֶת יֵשׁוּעַ אֶל הַמִּדְבָּר לְהִתְנַסּוֹת עַל־יְדֵי הַשָֹטָן, 2 וּלְאַחַר שֶׁצָּם אַרְבָּעִים יוֹם וְאַרְבָּעִים לַיְלָה הָיָה רָעֵב. 3 נִגַּשׁ אֵלָיו הַמְנַסֶּה וְאָמַר: "אִם בֶּן־הָאֱלֹהִים אַתָּה, צַוֵּה שֶׁהָאֲבָנִים הָאֵלֶּה יִהְיוּ לְלֶחֶם." 4 הֵשִׁיב יֵשׁוּעַ וְאָמַר: "כָּתוּב, 'לֹא עַל־הַלֶּחֶם לְבַדּוֹ יִחְיֶה הָאָדָם, כִּי עַל־כָּל־מוֹצָא פִי־יהוה'." 5 לָקַח אוֹתוֹ הַשָֹטָן אֶל עִיר הַקֹּדֶשׁ וְהֶעֱמִידוֹ עַל פִּנַּת גַּג בֵּית הַמִּקְדָּשׁ. 6 אָמַר לוֹ: "אִם בֶּן־הָאֱלֹהִים אַתָּה, הַשְׁלֵךְ עַצְמְךָ לְמַטָּה, שֶׁהֲרֵי כָּתוּב, 'כִּי מַלְאָכָיו יְצַוֶּה־לָּךְ, עַל־כַּפַּיִם יִשָֹאוּנְךָ, פֶּן־תִּגֹּף בָּאֶבֶן רַגְלֶךָ'." 7 אָמַר לוֹ יֵשׁוּעַ: "עוֹד כָּתוּב, 'לֹא תְּנַסֶּה אֶת־יהוה אֱלֹהֶיךָ'." 8 לָקַח אוֹתוֹ הַשָֹטָן לְהַר גָּבוֹהַ מְאֹד וְהֶרְאָה לוֹ אֶת כָּל מַמְלְכוֹת תֵּבֵל וּכְבוֹדָן. 9 אָמַר אֵלָיו: "אֶת כָּל אֵלֶּה אֶתֵּן לְךָ אִם תִּפֹּל עַל פָּנֶיךָ וְתִשְׁתַּחֲוֶה לִי." 10 הֵשִׁיב לוֹ יֵשׁוּעַ: "הִסְתַּלֵּק, הַשָֹטָן, הֵן כָּתוּב, 'לַיהוה אֱלֹהֶיךָ תִּשְׁתַּחֲוֶה וְאוֹתוֹ לְבַדּוֹ תַּעֲבֹד'." 11 לְאַחַר מִכֵּן עָזַב אוֹתוֹ הַשָֹטָן וּמַלְאָכִים נִגְּשׁוּ לְשָׁרְת" אם כך אין עוררין, נטען שישוע הוא האלוהים, ונאמר כי " וְהֶרְאָה לוֹ אֶת כָּל מַמְלְכוֹת תֵּבֵל וּכְבוֹדָ". אלוהים הוא ברא הכול, הוא יצר הכול, הוא יצר את ממלכות תבל, כיצד השטן יכול לתת לאלוהים את ממלכות תבל אם הארץ הייתה שייכת לאלוהים עצמה? השטן, הוא בריאתו של אלוהים, כלומר לוציפר, על פי התיאולוגיה הנוצרית הרווחת. מלאך שמרד באל, נהיה יהיר וירד לשאול. אם ישוע הוא אלוהים, כיצד השטן, עלול לנסות את האלוהים בכבודו ובעצמו, נאבק בו אני יכול להבין. אבל לנסות את האלוהים?. חברי יקירי, יש סתירות רבות, וכן גם התשובות שרווחות בעולם הנוצרי, סתורות הן בעצמן בן המומחים, שמתוארת לך עלילה, כלומר ויש יותר מדי חורים וסתירות, שאלות מתחילות לצוף, בדבר אמיתותו, חלילה לא באתי לזלזל, ראו נא שיש יותר מדי דברים לא הגיונים, תהיו בטוחים שיש עוד סתירות אין סופיות, ופה אחשוף כמה מהם ברשותכם.
נאמר כי ישוע התנסה עפ"י השטן, לפי מתי פרק ד: " אָז הוֹבִילָה הָרוּחַ אֶת יֵשׁוּעַ אֶל הַמִּדְבָּר לְהִתְנַסּוֹת עַל־יְדֵי הַשָֹטָן, 2 וּלְאַחַר שֶׁצָּם אַרְבָּעִים יוֹם וְאַרְבָּעִים לַיְלָה הָיָה רָעֵב. 3 נִגַּשׁ אֵלָיו הַמְנַסֶּה וְאָמַר: "אִם בֶּן־הָאֱלֹהִים אַתָּה, צַוֵּה שֶׁהָאֲבָנִים הָאֵלֶּה יִהְיוּ לְלֶחֶם." 4 הֵשִׁיב יֵשׁוּעַ וְאָמַר: "כָּתוּב, 'לֹא עַל־הַלֶּחֶם לְבַדּוֹ יִחְיֶה הָאָדָם, כִּי עַל־כָּל־מוֹצָא פִי־יהוה'." 5 לָקַח אוֹתוֹ הַשָֹטָן אֶל עִיר הַקֹּדֶשׁ וְהֶעֱמִידוֹ עַל פִּנַּת גַּג בֵּית הַמִּקְדָּשׁ. 6 אָמַר לוֹ: "אִם בֶּן־הָאֱלֹהִים אַתָּה, הַשְׁלֵךְ עַצְמְךָ לְמַטָּה, שֶׁהֲרֵי כָּתוּב, 'כִּי מַלְאָכָיו יְצַוֶּה־לָּךְ, עַל־כַּפַּיִם יִשָֹאוּנְךָ, פֶּן־תִּגֹּף בָּאֶבֶן רַגְלֶךָ'." 7 אָמַר לוֹ יֵשׁוּעַ: "עוֹד כָּתוּב, 'לֹא תְּנַסֶּה אֶת־יהוה אֱלֹהֶיךָ'." 8 לָקַח אוֹתוֹ הַשָֹטָן לְהַר גָּבוֹהַ מְאֹד וְהֶרְאָה לוֹ אֶת כָּל מַמְלְכוֹת תֵּבֵל וּכְבוֹדָן. 9 אָמַר אֵלָיו: "אֶת כָּל אֵלֶּה אֶתֵּן לְךָ אִם תִּפֹּל עַל פָּנֶיךָ וְתִשְׁתַּחֲוֶה לִי." 10 הֵשִׁיב לוֹ יֵשׁוּעַ: "הִסְתַּלֵּק, הַשָֹטָן, הֵן כָּתוּב, 'לַיהוה אֱלֹהֶיךָ תִּשְׁתַּחֲוֶה וְאוֹתוֹ לְבַדּוֹ תַּעֲבֹד'." 11 לְאַחַר מִכֵּן עָזַב אוֹתוֹ הַשָֹטָן וּמַלְאָכִים נִגְּשׁוּ לְשָׁרְת" אם כך אין עוררין, נטען שישוע הוא האלוהים, ונאמר כי " וְהֶרְאָה לוֹ אֶת כָּל מַמְלְכוֹת תֵּבֵל וּכְבוֹדָ". אלוהים הוא ברא הכול, הוא יצר הכול, הוא יצר את ממלכות תבל, כיצד השטן יכול לתת לאלוהים את ממלכות תבל אם הארץ הייתה שייכת לאלוהים עצמה? השטן, הוא בריאתו של אלוהים, כלומר לוציפר, על פי התיאולוגיה הנוצרית הרווחת. מלאך שמרד באל, נהיה יהיר וירד לשאול. אם ישוע הוא אלוהים, כיצד השטן, עלול לנסות את האלוהים בכבודו ובעצמו, נאבק בו אני יכול להבין. אבל לנסות את האלוהים?. חברי יקירי, יש סתירות רבות, וכן גם התשובות שרווחות בעולם הנוצרי, סתורות הן בעצמן בן המומחים, שמתוארת לך עלילה, כלומר ויש יותר מדי חורים וסתירות, שאלות מתחילות לצוף, בדבר אמיתותו, חלילה לא באתי לזלזל, ראו נא שיש יותר מדי דברים לא הגיונים, תהיו בטוחים שיש עוד סתירות אין סופיות, ופה אחשוף כמה מהם ברשותכם.