ברשימה שהתפרסמה הבוקר בגלובס...
תחת הכותרת "למה לא נסעתי לים המלח", מצביעה אירינה שלמור על מס' גורמים שמביאים, לטענתה, לכרסום במעמדו של ענף יחסי הציבור בישראל - * מתן שירותי יח"צ בתעריפים נמוכים משמעותית מהמקובל במערב * כח עבודה מצומצם המועד לשחיקה, שחיקה המביאה לנטישת לקוחות * הענקת שירותי ייעוץ תקשורת בחינם * היעדר אתיקה * סף כניסה נמוך לעיסוק בתחום מה בעיניכם הן הרעות החולות של תעשיית יחסי הציבור?
תחת הכותרת "למה לא נסעתי לים המלח", מצביעה אירינה שלמור על מס' גורמים שמביאים, לטענתה, לכרסום במעמדו של ענף יחסי הציבור בישראל - * מתן שירותי יח"צ בתעריפים נמוכים משמעותית מהמקובל במערב * כח עבודה מצומצם המועד לשחיקה, שחיקה המביאה לנטישת לקוחות * הענקת שירותי ייעוץ תקשורת בחינם * היעדר אתיקה * סף כניסה נמוך לעיסוק בתחום מה בעיניכם הן הרעות החולות של תעשיית יחסי הציבור?