בר בגטים זה

oshri1elh

New member
בר בגטים זה

אז ככה אני סיימתי לימודי מנהל עסקים בשנה שעברה אז אני מכיר את ה-4 p בר בגטים הכוונה לבר שימכור עוף מוקפץ בבגט\צלחת במספר טעמים החומרים המרכיבים את המוצר הינם מוצרים איכותיים בעלי ערך תזונתי ולא משהוא בסגנון של שווארמה או פלאפל. על העיניין שבגט ניחשב למשהוא זול או בעל מיצוב נמוך כמו שאמרת לא חשבתי אבל יהיה אפשר לסדר את העיניין ההזה בקלות בכך שנימכור את המוצר בפוקצ'ה או לחם אחר שהמיצוב שלו גבוהה יותר . מבדיקה שערכתי לפני חודש באיזור הרצוי לא מצאתי עסק שמוכר משהוא דומה למה שאני מתכוון למכור . טווח המחירים שאני מתכנן נע בין23-24 לבגט ו29-35 לצלחת. השאלה שלי שוב היא מה תהיה הדרך הטובה ביותר לשווק מוצר זה הן לאוכלוסיה של עובדים מישרדים ועובדים בכלל בשעות הצהריים והן לצעירים בשעות הערב. ושאלה נוספת היא כיצד אני מוצא את היתרון היחסי שלי על פני המתחרים שלי כאשר אני בא למכור את המוצר שלי לחברה לדוגמא??? כי אני מאמין שכול חברת מזון אחרת אומרת שהמוצר שלה הוא טעים מזין בריא השירות טוב והמחיר סביר. השאלה היא שוב איך אני מוצא משהוא שייחד את המוצר שלי מהאחרים חוץ מהטעם שלו .. תודה מראש אושר (זיווה מחכה לתשובה שלך [email protected])
 

danchen

New member
כמה דברים

אתה אומר שהמוצר שלך ייחודי וזה כבר מה שיכול לבדל אותו מהאחרים - הוא לא רק טעים, בריא ומזין עם שירות טוב - הוא ייחודי ואין אותו בשום מקום אחר. זה יכול להיות המסר. מכיוון שמדובר במשהו ייחודי וחדשני אני מציע שתחלק שוברי טעימה למשרדים באיזור ואולי גם ברחוב - כלומר ברושורים יפים שנראים יותר כמו הזמנה ומציעים לקבל כריך בהנחה מסוימת, אולי אפילו משמעותית, לתקופה מוגבלת - אתה יכול לקרוא לזה חודש השקה. מי שיגיע עם ההזמנה יקבל מנה ב- 25% הנחה נניח. כמובן שתפרט שם על המעדן שאתה מציע ותעצב את הברושור בהתאם לקו הכללי ולמיצוב. תשאיר אותו בקבלה בסלקום וביתר המשרדים הגדולים באיזור. אתה יכול גם לפנות למחלקות משאבי אנוש בארגונים שונים באיזור ולהציע להם הנחה מיוחדת לעובדים במקום עם הצגת שובר אי -מייל שיישלח לכל העובדים - אתה תעביר מייל למשאבי אנוש והם יפיצו בחברה. מי שידפיס את זה ויבוא עם זה יקבל גם הנחה (בתקופת ההשקה). עוד שני ענינים שדורשים מחשבה: המחיר שלך לא נורא זול בהתחשב בזה שהמקום מלא מסעדות ובאותו מחיר כמעט אפשר לקבל ארוחה עסקית בים בורגר או במסעדה אחרת. מצד שני זה מחיר גבוה יותר ממחיר של שווארמה או פלאפל. השאלה היא מה החלופות שהלקוח הרעב יכול לקבל במחיר הזה (כולל שתיה או לא?) ? עוד שאלה שצריך לחשוב עליה היא האם אתה פונה למי שרוצה משהו זול לאכול כמו פלאפל (בעמידה עו על בר מג'ייף בפיתה או בגט) או מי שבא לו לצאת לצהריים - ואז מחפש עסקית (ישיבה עם שתיה וכו' שזה גם סוג של בילוי). ההתייחסות צריכה להיות שונה בשני המקרים. האם המקום שלך הוא בישיבה עם שולחנות או יותר כמו דוכן? בהצלחה !!!
 
למעלה