בר מצווה מהסרטים

BABYJEAN

New member
בר מצווה מהסרטים


שלום לכולם! אני מתכננת לבן שלי את טקס הבר מצווה שלו ורוצה שיהיה לנו אירוע מיוחד, כמו בסרטים! אני מאוד נמשכת לדברים מאתגרים ולא שגרתיים ורוצה להרשים את חברותיי ואת בני המשפחה... אני חושבת שהפורום הזה הוא בדיוק המקום לעזור לי לארגן אירוע מושלם! חשבתי אולי לערוך את העלייה לתורה ברחבת הכותל. מה שכן, אני לא רוצה שזה יראה כמו העליות לתורה של כולם.... הייתי שמחה לקבל רעיונות מיוחדים.
מעבר לכך, הייתי שמחה לקבל מעט מידע על איך בכלל מארגנים אירוע כזה? כדאי לשכור אוטובוס באופן פרטי? ומה לגבי קייטרינג? תודה מראש!!!
 

momenteam

New member
בר מצווה מיוחדת

אכן הגעת לפורום המתאים!
רעיונות יש למכביר אך לשם העלאתם אנו זקוקים למספר פרטים נוספים. מתי יתקיים האירוע? (חורף/קיץ), כמה מוזמנים? כמה מהם ילדים? האם מדובר רק בבני משפחה או חברים של חתן בר המצווה?
תמיד מומלץ להזמין אוטובוס מראש.
אפשר לחגוג בתורה יפה, מכובדת וכמו "בסרטים" אך צריך את הפרטים הנוספים על מנת לבנות יום שכזה.
 

BABYJEAN

New member
איזה כיף


תודה לך על המענה!!
האירוע מתקיים בסוף יולי ויהיו כ 200 מוזמנים, מתוכם כ 50 ילדים בגילאים שונים. 20 מהם יהיו חברים מבית הספר. חשוב לציין שחברים של הבן שלי כבר חגגו אירועים מסוג דומה, אך אני רוצה שהאירוע שלי יהיה שונה וישאיר רושם נפלא!
אם יש צורך בעוד פרטים אשמח לכתוב.
 

momenteam

New member
בר מצווה מיוחדת

שוב הי,
האם את מתכננת את העלייה לכותל ל- 200 איש? מתוכם 50 ילדים? אם כן - זוהי כמות אורחים מאוד גבוהה למה שאנו ממליצות לחגוג בכותל.
ייתכן שחשבת על עלייה לתורה מיוחדת בכותל ואז ארוע גדול ל- 200 איש?
אנו נמתין לתשובתך אולם בינתיים להלן מספר נקודות למחשבה:
את הארוע בכותל אנו ממליצות לחגוג בחוג המשפחה ומספר מצומצם של חברים של ילד בר המצווה. זוהי הדרך המרגשת ביותר, בחוג האינטימי, לציין את העלייה לתורה.
אפשר לשלב אלמנטים מיוחדים ועל זאת נענה כשתצייני כמה אנשים יהיו בכותל.
ושוב - אם הכוונה לארוע של 200 מוזמנים - האם זה יהיה באולם? גן אירועים? בריכה? חצר פרטית? באותו יום של העלייה לתורה בכותל?
נשמח לעזור לך לתכנן הכל בהתאם לתשובתייך.
 

BABYJEAN

New member
מידע נוסף

אז ככה- העלייה לתורה באמת תיהיה יותר מצומצמת... אם אני אזמין רק משפחה וכמה חברות טובות זה יגיע בערך ל 50 איש... זה סביר?
שם חשוב לי שיהיה משהו ייחודי ומגניב.
מעבר לכך, אני מעוניינת גם שהאירוע עצמו יהיה לא שיגרתי, אך אני מקיימת אותו בגן אירועים עם קרוב ל 200 מוזמנים...שזה יותר מנאלי.
בריכה זה היה יכול להיות אדיר..חבל שלא חשבתי על זה קודם.
 

momenteam

New member
בר מצווה

50 מוזמנים לעלייה לתורה בכותל זה אכן מספר סביר והגיוני.
הטקס בכותל הוא מרגש מאוד וחשוב שיהיה אינטימי עם המשפחה וחברים טובים. כמובן לא לשכוח צלמים שיתעדו את האירוע.
כאשר לקוחותינו מעוניינים לערוך טקס מיוחד יותר מהרגיל אנו מארגנים ריקודים מיוחדים, הווי קצת אחר, רב צמוד(אפשרי מזמר) סיור מעניין, מתנות לאורחים ועוד.
כמובן שאנו לא שוכחות גם את החלק הקולינרי שהוא חלק חשוב ביותר ביום שכזה.
אנו דואגות שבכל פרק זמן תצוץ הפתעה אחרת ולא שיגרתי וכך היום כולו הופך לחוויתי ביותר.
לגבי הארוע - 200 מוזמנים שחלקם ילדים, יאהבו אטרקציה מיוחדת שיכולה להיות רקדנים, רובוטים, כניסה מרהיבה של הילד, הפתעה שאתם ההורים תארגנו, הפתעה שהחברים יארגנו,
בלוני צורות לרחבה ועוד.
ישנה אטרקציה חדשה בארץ שלצערנו הפרסום בפורום אסור ולכן אנו נמנעות להציגה כאם אך זהו ללא ספק "שוס" אדיר.
את מוזמנת לפנות אלינו בפרטי ונשמח לייעץ לך הן לגבי העלייה לתורה בירושלים והן לגבי הארוע עצמו - מגניב, צעיר ובעיקר שונה ומיוחד
 
למעלה