בשבוע שעבר
היה לנו שיעור אחרון (לשנה זו) עם פרופ' בר אשר, ולמדנו את תחילת מסכת תענית מכתב-יד פארמה א', ונכתב שם שגשמים אינם סימן ברכה בֵּחָג, ואפילו אני, שמבין בניקוד כחמור במרק פרות, שמתי לב שמשהו כאן מוזר ושאלתי את הפרופסור, והוא הסביר שלכתב היד היתה שיטת ניקוד שונה מזו שלה אנו רגילים, ובין השאר, הוא החליף תדיר בין צירה וסגול. מכאן עבר הפרופסור לדבר על הצעתו של מישור לאיחוד הניקוד, וסיפר שהעירו אותו באמצע הלילה לברר אם זוהי עמדתה הרשמית של האקדמיה, וכאן, הוא רצה להדגיש לנו שני דברים: 1. זוהי לא עמדת האקדמיה, אלא הצעה של אחד מעובדיה. 2. הוא (פרופ' בר-אשר, נשיא האקדמיה) אינו מתנגד להצעה זו. זהו, זה כל מה שרציתי לספר לכם.
היה לנו שיעור אחרון (לשנה זו) עם פרופ' בר אשר, ולמדנו את תחילת מסכת תענית מכתב-יד פארמה א', ונכתב שם שגשמים אינם סימן ברכה בֵּחָג, ואפילו אני, שמבין בניקוד כחמור במרק פרות, שמתי לב שמשהו כאן מוזר ושאלתי את הפרופסור, והוא הסביר שלכתב היד היתה שיטת ניקוד שונה מזו שלה אנו רגילים, ובין השאר, הוא החליף תדיר בין צירה וסגול. מכאן עבר הפרופסור לדבר על הצעתו של מישור לאיחוד הניקוד, וסיפר שהעירו אותו באמצע הלילה לברר אם זוהי עמדתה הרשמית של האקדמיה, וכאן, הוא רצה להדגיש לנו שני דברים: 1. זוהי לא עמדת האקדמיה, אלא הצעה של אחד מעובדיה. 2. הוא (פרופ' בר-אשר, נשיא האקדמיה) אינו מתנגד להצעה זו. זהו, זה כל מה שרציתי לספר לכם.