הגשמתי חלום
New member
בשביל מי התעודות?
שני הגדולים שלי (משולב ו-ADHD) קיבלו תעודות... מה אני אגיד לכם - התעודות לא משהו!
לשניהם קשיים ארגוניים ורגשיים... זה רשום בתאור ה-"מחלה" שלהם. אז האם הציונים חייבים להיות קוטלים במקומות שקשה להם? חברתי? ארגוני? איך אפשר לכתוב "לוקח אחראיות על המשימות" ו-"עבודה בקבוצות" - לעיתים רחוקות, אם הוא מתעמץ ועובד קשה פי כמה מילד "רגיל" כדי להגיע לרמת תפקוד כפי שהוא עכשיו??? איך אפשר להוריד ציון למינימום על כתיבה ב-3 מקומות: גם "כתב יד קריא" (צודקת, קיבלתי, אבל יש אישור מרופא), גם "ניסוח מחשבה בצורה ברורה" (גם נכון אבל ידוע, תפתחי מדריך בסיסי של ADHD), וגם "מילים חדשות - משפטים והכתבות" - כן, זו תוצאה של כתב יד וניסוח מסורבלים! אבל הילד לומד להכתבות, ובהכתבה עצמה הכתיב נכון!!!
מה דעתכם?
האם ציון צריך להיות בהתאם ליכולות ורמת השקעה, או בהשוואה לנורמת הילדים בגילם?
או אולי התעודה היא בשביל ההורים כדי להודי שהילד לא מצליח למרות המאמים ועבודה מכוונת?
שני הגדולים שלי (משולב ו-ADHD) קיבלו תעודות... מה אני אגיד לכם - התעודות לא משהו!
לשניהם קשיים ארגוניים ורגשיים... זה רשום בתאור ה-"מחלה" שלהם. אז האם הציונים חייבים להיות קוטלים במקומות שקשה להם? חברתי? ארגוני? איך אפשר לכתוב "לוקח אחראיות על המשימות" ו-"עבודה בקבוצות" - לעיתים רחוקות, אם הוא מתעמץ ועובד קשה פי כמה מילד "רגיל" כדי להגיע לרמת תפקוד כפי שהוא עכשיו??? איך אפשר להוריד ציון למינימום על כתיבה ב-3 מקומות: גם "כתב יד קריא" (צודקת, קיבלתי, אבל יש אישור מרופא), גם "ניסוח מחשבה בצורה ברורה" (גם נכון אבל ידוע, תפתחי מדריך בסיסי של ADHD), וגם "מילים חדשות - משפטים והכתבות" - כן, זו תוצאה של כתב יד וניסוח מסורבלים! אבל הילד לומד להכתבות, ובהכתבה עצמה הכתיב נכון!!!
מה דעתכם?
האם ציון צריך להיות בהתאם ליכולות ורמת השקעה, או בהשוואה לנורמת הילדים בגילם?
או אולי התעודה היא בשביל ההורים כדי להודי שהילד לא מצליח למרות המאמים ועבודה מכוונת?