בשישי עוד שלב לקראת האתגר(הפלטה בנס הרים ) והפעם בעזרתו של
אייבי גילת שרכב גם במי עמי תודה על העזרה - את ההכנות שלי לאתגר אני עושה סמולציה במי עמי זה ( מיני נס הרים )
יש לציין את היכולת של אייבי לטפס בקלילות ובאלגנטיות גם בגיל כמעט 58 כאילו אין שם עליה
( מי עמי בקטע הסופי 2 ק"מ זה כ 7.5% ממוצע כל העלייה זה 5.2 6% ממוצע ) .
אני הרכבתי קסטה נוספת 11-34 שיש שם (גל"ש 23) ( 11-13-15-17-19-21-23-26-30-34 )
ה 23 נמצא רבעי מאחור וזה מונע הצלבה שרוכבים עם פלטה .
מצורף תמונת מחשב לאיפיון הקסטה .
כאימון לאתגר על פלטה בנס הרים , אני עושה בהדרגה והפעם עליתי את מי עמי על 52/23 היה קשה מאוד אבל הצלחתי לגמור את כל ה 5.2 ק"מ ללא עצירה .
התכנון במקור ביום שישי היה לפצל את הטיפוס ולרדת לאל מואליקה כדי לעלות בחזור את הקירות שם בהילוכים קלים .
אבל ניצלתי את ההזדמנות שאייבי עוזר והלכתי על כל העלייה בפלטה .
בגלל הקושי בחלק התלול אני מזגזג ולהדחיק את הקושי אני נכנס לסוג של מדיטציה כמו לחלום ומכונית מצפצפות , שאני לבד זה מצב מסוכן בטיחותית .
אני כל שבוע או שבועיים עושה טסט במי עמי ומגדיל עוד קצת את העומס בשלב הזה עדיין הרגלים החזיקו אומנם קצת כואבות .
הבעיה שגילתי שבר מאמץ באופנים סדק בנקודת החיבור באזור הבלמים מאחור .
בהמשך אני מצורף :
צלומים למצב הקסטה מול הפלטה אפשר לראות שאין הצלבה והשרשרת יושבת פולי .
צלומים מאזור הסדק זה אופני סגל מגנזיום נראה אם יהיה אפשר לתקן .
שבוע הבא על 53/23 באופנים אחרות .
אריה סדובניק
אייבי גילת שרכב גם במי עמי תודה על העזרה - את ההכנות שלי לאתגר אני עושה סמולציה במי עמי זה ( מיני נס הרים )
יש לציין את היכולת של אייבי לטפס בקלילות ובאלגנטיות גם בגיל כמעט 58 כאילו אין שם עליה
( מי עמי בקטע הסופי 2 ק"מ זה כ 7.5% ממוצע כל העלייה זה 5.2 6% ממוצע ) .
אני הרכבתי קסטה נוספת 11-34 שיש שם (גל"ש 23) ( 11-13-15-17-19-21-23-26-30-34 )
ה 23 נמצא רבעי מאחור וזה מונע הצלבה שרוכבים עם פלטה .
מצורף תמונת מחשב לאיפיון הקסטה .
כאימון לאתגר על פלטה בנס הרים , אני עושה בהדרגה והפעם עליתי את מי עמי על 52/23 היה קשה מאוד אבל הצלחתי לגמור את כל ה 5.2 ק"מ ללא עצירה .
התכנון במקור ביום שישי היה לפצל את הטיפוס ולרדת לאל מואליקה כדי לעלות בחזור את הקירות שם בהילוכים קלים .
אבל ניצלתי את ההזדמנות שאייבי עוזר והלכתי על כל העלייה בפלטה .
בגלל הקושי בחלק התלול אני מזגזג ולהדחיק את הקושי אני נכנס לסוג של מדיטציה כמו לחלום ומכונית מצפצפות , שאני לבד זה מצב מסוכן בטיחותית .
אני כל שבוע או שבועיים עושה טסט במי עמי ומגדיל עוד קצת את העומס בשלב הזה עדיין הרגלים החזיקו אומנם קצת כואבות .
הבעיה שגילתי שבר מאמץ באופנים סדק בנקודת החיבור באזור הבלמים מאחור .
בהמשך אני מצורף :
צלומים למצב הקסטה מול הפלטה אפשר לראות שאין הצלבה והשרשרת יושבת פולי .
צלומים מאזור הסדק זה אופני סגל מגנזיום נראה אם יהיה אפשר לתקן .
שבוע הבא על 53/23 באופנים אחרות .
אריה סדובניק
