בשר 2
בשר ( 2 טיוטה ב') לצלם ודמות האדם נוסף מרכיב הנשמה , המאירים יחדיו , הארה זו מכונה בשם כלי . הכלי מואר(באור אין סוף) ומשרטט גוף שלו רמ"ח איברים (המשכה קבועה של אור) ושס"ה גידי אור (המשכה אינטראקטיבית בין תכני שדה האור – דהיינו מכלול האפשרויות הפרושות לאור אם היותו אינטראקטיבי אם האור הממשיך את הגידים כממשק שנמשך ולבסוף ויוצר את הגוף ) , מכלול זה מקרין בבריאה גוף העשוי אור , כאשר חלק מהאינטראקציה של האור מייצרת ערכים שגמישותם פחותה לגוף עד שהגוף הופך לגשמי. דהיינו השדה בו נמצאת הקרנת הגוף הגשמי בבריאה שונה מהכלי היא יותר עבה , בלשון חז"ל מעבר מימין לשמאל , במעבר זה נוסף ערך יחסי של זמן, המצביע על מעבר של אור מימין לשמאל, ובשביל נשמת האדם בגוף הצופה על זרימה יחסית זו של מעבר מעבר לעתיד (זרימה של אור מודעות תכנים של הווצרות בין אור למצב צבירה גשמי ), זרימה עתידית זו נקראת בשר , ולה היבט של אור המאיר מהקרנת הכלי לגוף מימינו לשמאלו , עבורנו זו חווית העתיד היחסי . האור הנקרא אין סוף או מקיף פוגע בכלי וחלקו כאמור מאיר את השרטוט של קווי המתאר של הגוף וחלק מאיר החוצה לשאר הבריאה . חלק בא לביטוי בהילות (או ברמת החיה והיחידה שלהן מימד או שדה שבו הם מוקרנים בבריאה ) , וחלק פרוש בבריאה בכלים נוספים של גופים שונים חלקם בעלי צלם ודמות אדם חלקם בעלי דמות אדם בלבד חלקם בדמות חיות וכו' , האור המאיר בחיות חלקו מאיר כשדה אינטראקטיבי שלו זמן יחסי ואף המשכות של עתיד יחסי, דהיינו חיות בעלות בשר . בתחילה אסור היה לאכול בשר לאדם עד המבול בו שיחת כל בשר דרכו , דהיינו יצא מהתבנית (המשכת האור)של הכלי והדמות המאפשרת לו חיות וחיים . לאחר מכן החיות בעלות הבשר נשארו עם הערך היחסי העתידי המתוקן והותר לאכול בשר , אולם עתה הבשר הוא רק ברמת הנפש, וללא ערכי רוח נשמה וכלי , כלומר תזונה נמוכה יותר ובעלת חיות ומודעות נמוכה יותר (רק של נפש). אולם הנפש הזו נקראת נפש בהמית , האור הפוגע בנפש מייצר צורה צבע וצליל , שבימינו אנו מזהים את הקרנתו מימין לשמאל כדם בעל צבע אולם יש גם צליל . את הדם שהוא הקרנת הנפש הבהמית נאסר ליהודים על אכילה , כשהוא נושא תכונות ותובנות נפשיות נמוכות , שכאשר אוכלים אותם רמות הכלי הנשמה הרוח ונפש האדם לא יודעים כיצד לקבלם , ונוצרים השלכות נמוכות ושליליות בחיים . הבשר בהיותו הקרנת אור עתידית מלווה במצות מליחה של הבשר , דהיינו הוספת תבנית אור שמעצבת את העולם ואת המרחב הנלווה להקרנת העתיד , וגם סופג שאריות דם ומוציאות אותם מהבשר . לסה"כ המכלול של הקרנת הבשר העתידית יש צורך בחיבור לעבר כדי שישתמר הכוח הרוחני במעברים מימין לשמאל ושמאל לימין , כדי שהניזון מבשר לא יתבלבל ולא תישחת דרכו הנפשית , על כן מבצעים שחיטה כשרה , העוזרת לניזון מהבשר לקבל ערכי בשר המתאימים לנפש האדם ושלא יגבילו או יפריעו לטהרת נפש האדם ולמעברי ימין לשמאל או כחווייתנו את המעבר מעבר לעתיד ושמירה של מודעותנו בהווה. דוד
בשר ( 2 טיוטה ב') לצלם ודמות האדם נוסף מרכיב הנשמה , המאירים יחדיו , הארה זו מכונה בשם כלי . הכלי מואר(באור אין סוף) ומשרטט גוף שלו רמ"ח איברים (המשכה קבועה של אור) ושס"ה גידי אור (המשכה אינטראקטיבית בין תכני שדה האור – דהיינו מכלול האפשרויות הפרושות לאור אם היותו אינטראקטיבי אם האור הממשיך את הגידים כממשק שנמשך ולבסוף ויוצר את הגוף ) , מכלול זה מקרין בבריאה גוף העשוי אור , כאשר חלק מהאינטראקציה של האור מייצרת ערכים שגמישותם פחותה לגוף עד שהגוף הופך לגשמי. דהיינו השדה בו נמצאת הקרנת הגוף הגשמי בבריאה שונה מהכלי היא יותר עבה , בלשון חז"ל מעבר מימין לשמאל , במעבר זה נוסף ערך יחסי של זמן, המצביע על מעבר של אור מימין לשמאל, ובשביל נשמת האדם בגוף הצופה על זרימה יחסית זו של מעבר מעבר לעתיד (זרימה של אור מודעות תכנים של הווצרות בין אור למצב צבירה גשמי ), זרימה עתידית זו נקראת בשר , ולה היבט של אור המאיר מהקרנת הכלי לגוף מימינו לשמאלו , עבורנו זו חווית העתיד היחסי . האור הנקרא אין סוף או מקיף פוגע בכלי וחלקו כאמור מאיר את השרטוט של קווי המתאר של הגוף וחלק מאיר החוצה לשאר הבריאה . חלק בא לביטוי בהילות (או ברמת החיה והיחידה שלהן מימד או שדה שבו הם מוקרנים בבריאה ) , וחלק פרוש בבריאה בכלים נוספים של גופים שונים חלקם בעלי צלם ודמות אדם חלקם בעלי דמות אדם בלבד חלקם בדמות חיות וכו' , האור המאיר בחיות חלקו מאיר כשדה אינטראקטיבי שלו זמן יחסי ואף המשכות של עתיד יחסי, דהיינו חיות בעלות בשר . בתחילה אסור היה לאכול בשר לאדם עד המבול בו שיחת כל בשר דרכו , דהיינו יצא מהתבנית (המשכת האור)של הכלי והדמות המאפשרת לו חיות וחיים . לאחר מכן החיות בעלות הבשר נשארו עם הערך היחסי העתידי המתוקן והותר לאכול בשר , אולם עתה הבשר הוא רק ברמת הנפש, וללא ערכי רוח נשמה וכלי , כלומר תזונה נמוכה יותר ובעלת חיות ומודעות נמוכה יותר (רק של נפש). אולם הנפש הזו נקראת נפש בהמית , האור הפוגע בנפש מייצר צורה צבע וצליל , שבימינו אנו מזהים את הקרנתו מימין לשמאל כדם בעל צבע אולם יש גם צליל . את הדם שהוא הקרנת הנפש הבהמית נאסר ליהודים על אכילה , כשהוא נושא תכונות ותובנות נפשיות נמוכות , שכאשר אוכלים אותם רמות הכלי הנשמה הרוח ונפש האדם לא יודעים כיצד לקבלם , ונוצרים השלכות נמוכות ושליליות בחיים . הבשר בהיותו הקרנת אור עתידית מלווה במצות מליחה של הבשר , דהיינו הוספת תבנית אור שמעצבת את העולם ואת המרחב הנלווה להקרנת העתיד , וגם סופג שאריות דם ומוציאות אותם מהבשר . לסה"כ המכלול של הקרנת הבשר העתידית יש צורך בחיבור לעבר כדי שישתמר הכוח הרוחני במעברים מימין לשמאל ושמאל לימין , כדי שהניזון מבשר לא יתבלבל ולא תישחת דרכו הנפשית , על כן מבצעים שחיטה כשרה , העוזרת לניזון מהבשר לקבל ערכי בשר המתאימים לנפש האדם ושלא יגבילו או יפריעו לטהרת נפש האדם ולמעברי ימין לשמאל או כחווייתנו את המעבר מעבר לעתיד ושמירה של מודעותנו בהווה. דוד