בתחנת הרכבת ראש העין, נוסעים תרים אחר צל וגם בקבוק מים קשה להשיג

כשלוגי

Active member
בתחנת ראש העין צפון תדירות הרכבות מתאימה למספר הנוסעים הגדול, אך כמו בתחנות אחרות עליהם להתגבר על הניתוק שלה מהעיר, על בעיית קישוריות ועל הצפיפות בחניון — ולהתבשל בשמש היוקדת בשעות אחר הצהריים ■ מדור נוסעת סמויה סוקר את תחנות האוטובוסים המרכזיות והרכבות בישראל

 

EHP12

Well-known member
בתחנת ראש העין צפון תדירות הרכבות מתאימה למספר הנוסעים הגדול, אך כמו בתחנות אחרות עליהם להתגבר על הניתוק שלה מהעיר, על בעיית קישוריות ועל הצפיפות בחניון — ולהתבשל בשמש היוקדת בשעות אחר הצהריים ■ מדור נוסעת סמויה סוקר את תחנות האוטובוסים המרכזיות והרכבות בישראל

קווים 71,72,73,74 מכסים את כל העיר ואמורים להיות מוזנים לרכבת. כך שקישוריות לעיר היא לא בעיה.
 

כשלוגי

Active member
קווים 71,72,73,74 מכסים את כל העיר ואמורים להיות מוזנים לרכבת. כך שקישוריות לעיר היא לא בעיה.
נכון, אבל עקב המיקום של התחנה הקווים האלה עומדים בפקק עם שאר הרכבים בכניסה לתחנה או בפקקים של צומת קסם ביציאה מהתחנה.
 

Ccyclist

Well-known member
קווים 71,72,73,74 מכסים את כל העיר ואמורים להיות מוזנים לרכבת. כך שקישוריות לעיר היא לא בעיה.

מה ההתפלגות בין הקווים לתל אביב מתוך ראש העין לנסועה מתחנת הרכבת ?

כמו כן, בימינו אפשר להגיע מראש העין לתחנת המוצא של הרק"ל במרכזית פתח תקווה ולחסוך את ההמתנות הארוכות של הרכבת.
 

EHP12

Well-known member
מה ההתפלגות בין הקווים לתל אביב מתוך ראש העין לנסועה מתחנת הרכבת ?

כמו כן, בימינו אפשר להגיע מראש העין לתחנת המוצא של הרק"ל במרכזית פתח תקווה ולחסוך את ההמתנות הארוכות של הרכבת.
54-46 לרכבת.

ולנסוע לפתח תקווה בשביל לתפוס את הרכבת הקלה זה לא משתלם: מהיציאה מראש העין ועד שמגיעים לתחנת הרכבת זה 10 דקות בשיא בבוקר. נסיעה עם קו 37 מהיציאה של ראש העין עד לתחנת הרק"ל הראשונה זה סיפור של חצי שעה. והקווים מראש העין לפתח תקווה עובדים בתדירות של כל 20/30 דקות.
 
למעלה