עוד הצעות
* כאמור, שימי לב לנושא משחקי ה"קוקו" - כלומר להחביא ולגלות. סוג משחק מאד אהוב בגיל הזה, שבו מתרגלים את נושא קביעות האובייקט (העובדה שחפץ ממשיך להתקיים גם כשלא נמצא מול עיניה). בכל מיני סוגים. להסתיר את הפנים בידיים, להסתיר מאחורי מגבת, להכניס קוביה לתוך סיר עם מכסה ולפתוח, ספרי פעילות שיש בהם פעילויות של "קוקו": 'איפה הבובה'? "אין-יש", הצעצוע 'חיות קופצות' מאד מתאים לגיל הזה (במיוחד הצעצוע של שלקור, שבו היא תוכל לסגור את המכסים ולפתוח שניים מהם). בנושא זה אפשר להיות יצירתיים, ובדר"כ כל אילתור מתקבל בברכה... * תני לה לדפדף בספרים קשיחים. כאלה שעשויים מקרטון קשיח או בד. העניין בספרים לא חייב להתסתכם בסיפור אחד ליום. אפשר להוסיף פעילויות עם ספרים: להצביע על אובייקטים שיש בספרים ולהגיד: הנה כלב! איפה כלב? הנה כלב... אפשר להוסיף את צליל קולה של החיה: הכלב נובח הב...הב.. כלומר, להפריד בין משחק עם ספרים לבין טקס יומי של קריאת סיפור לפני השינה (אם זה מה שאתם עושים). * שירי משחק, שירים בחרוזים, שילוב של הנחיות פשוטות כמו: ידיים למעלה, למחוא כפיים, להקיש קוביות זו בזו - זה הזמן להתחיל. יתכן ולא תחקה אותך מייד, אבל סביר שהיא תהנה מהפעילויות הללו.