בתי ספר יסודיים בכפר סבא

early bird

New member
בתי ספר יסודיים בכפר סבא

שלום, אנחנו מתעתדים לחזור לישראל בקרוב מארצות הברית. הבן הבכור שלי ילך לכיתה א, הבן האמצעי לקדם חובה והקטנה לגן פרטי (בת שנתיים). רציתי לשמוע קצת המלצות בעיקר על בתי ספר - לפי בית הספר שנבחר נמצא דירה. כל מידע יתקבל בברכה.
 
איזה כיף ../images/Emo13.gif

עושה ממש טוב בלב לשמוע שהחלטתם לחזור לישראל דווקא לכפר סבא. אז דבר ראשון המון בהצלחה במעבר המתוכנן
לגבי בתי ספר יסודיים- אתוודה- כבר כמה שנים לא התעדכנתי מה מצבם של בתי הספר היסודיים בעיר, כך שהמידע שיש לי הוא לא הכי מעודכן. בעקרון יש את בתי הספר הוותיקים שתמיד נחשבו לטובים- אוסישקין וברנר. ולפי דעתי האישית בתי ספר טובים נוספים הם: בן גוריון, גורדון וסורקיס. זה בגדול. אני למדתי פעם בברנר אז מבחינתי הוא מקסים. אומרים שהוא כבר לא כמו שהיה פעם, אך עדיין נחשב טוב.
 

tamas216

New member
על כולם אני לא יודע...

בתי ספר יסודיים הם לא כמו בתי ספר תיכוניים שניתן להשוות לפי מגמות ואחוזי הצלחה, כך שהבחינה תהיה די סוביקטיבית. בתור יוצא גולדה אני יכול להגיד לכם שמדובר באזור מאד טוב במרכז כפר-סבא, קרוב לספריית מבוגרים והילדים, הקניון, הקונסרבטוריון ובית הקולנוע היחיד בעיר ונמצא בדיוק במרכז בין החטיבות בדרום, החטיבות בצפון ו10 דקות מהתיכונים. אם אנחנו מדברים על בית הספר עצמו מדובר כמובן גם כן בבית ספר שנחשב לטוב, צהרון בצהריים (לפחות בעבר, צריך לבדוק) ונמצא כעת בדיוק לאחר שיפוץ ובניית מבנה חדש לאכלוס כיתות א'. כיתות א' ממוקמות בבלוק אחד שלא קשור לשאר בית הספר, לכיתות ו' גם כן קומה נפרדת משאר הקומות וכניסה נפרדת כאשר קרוב לכניסה (הקדמית, יש גם אחורית) ממוקם האיזור לשכבות ב',ג'. כיתות ד ו-ה, כמו גם מעבדת המחשבים נמצאות באיזור אחר בין כיתות ו' ל-ב', ג', שכבת א' כפי שנאמר קודם לכן נפרדת. בנוסף לכך יש מקלט אומנות וחדר מדעים (לכיתות ו'). במעברי החצייה הקרובים לבית הספר כמה מאות מטרים לכל צד יש "משמרות זהב", שהן קבוצות ילדים משתי השכבות הגבוהות שבתורות עוזרים לילדים קטנים לעבור את הכביש בדרך לבית ספר. סה"כ נחשב בית ספר מאד טוב, קרוב לכל, בין אם לחטיבות והתיכונים וכל מוקדי התרבות.
 

ba r2 0 1 0

New member
תלמידי השרון שנסגר פשוט עברו לגולדה

אולי בגלל זה התבלבלת...
 

דגנית11

New member
אנחנו גרים בראשונים והבת שלי לומדת

ב"יצחק שדה". אנחנו מרוצים ממנו. ביה"ס נחמד ואוירה טובה. האמת שאני לא יודעת להשוות עם ביה"ס אחרים, אבל אנחנו והילדה מרוצים.
 

Do It Yourself

New member
שאלה

בתי ספר ייסודיים לא נקבעים על פי מקום מגורים בלבד? יש אפשרות לבחור בכלל?
 
נכון, אבל את מקום המגורים כן אפשר לבחור ../images/Emo8.gif

רוב בתי הספר היסודיים נקבעים לפי מקום המגורים. למעט ערעורים ספציפיים של תושבים לגבי בית הספר היסודי בו ילדיהם אמורים ללמוד בו, בתי הספר הדתיים ובית הספר הדמוקרטי.
 

ba r2 0 1 0

New member
סורקיס...!

טוב אז עוד לא כתבו פה על סורקיס אני רואה... אז אני אכתוב!
למדתי בסורקיס 6 שנים ואני חייב לומר שדיי נהניתי. ביה"ס מאוד חם וקטן (2 כיתות בשכבה), האווירה נעימה ויש הרבה פעילויות חברתיות ומעשירות כמו יום בריאות למשל... השכונות מהן באים לביה"ס: סביוני הכפר, עלייה וחלק מוותיקים. אני גר בסביוני הכפר-אחלה שכונה, דיי חדשה, צעירה ויפה. אם יש שאלות ספציפיות על ביה"ס-אשמח לענות.
 

ba r2 0 1 0

New member
אממ בסדר...

הרמה הלימודית בסדר גמור... יש שם האמת תכנית מיוחדת כזאת של תכנון שבועי-כאילו במטרה ללמד את התלמידים לסדר את הזמן. אז הם מביאים בתחילת שבוע תכנון שבועי עם כל המשימות שעל התלמידים לבצע עד סוף השבוע. השעות בעצם מתחלקות בין שיעורים בכיתה לזמן משימות-בו מכינים התלמידים משימות מהתכנון... אני לא מתתי על השיטה הזאת אבל זה לא כזה מפריע... צוות המורים האמת טוב. המנהלת קצת פחות אבל זה לא אמור להפריע כי היא לא מלמדת את התלמידים. השנה היא יצאה לשבתון אז החליפה אותה הסגנית שלה שהיא יותר טובה, אבל שנה הבאה היא חוזרת לדעתי. מקווה שעזרתי!
 
למעלה