בתל אביב יש את עיר הבירה..

בתל אביב יש את עיר הבירה..

ובכפר סבא אין אפילו איפה לשתות בירה.. המצב פה גרוע דרך אגב.. אני ממליץ לכולם ללכת לזה.. שנה שעברה היה ממש מעולה אם מסיבה כלשהי מישהו יחפש אותי.. אני בדוכן של הייניקן וגינס.. ( אפילו שאירוע הוא של גולסטאר.. פשוט הם פשוט שווים ל... )
 
שאני חושב על זה...

חוץ משני מקומות, בכפ"ס אין מקום טוב לשבת לשתות בירה. (ואני בכלל מתחת ל18, בעסה לי.) אני אחפש באתר "מפה" שאני מנוי עליו מקומות כאלו, ואם יהיו אני אתן כאן שמות וכתובת.
 
איזה

2 מקומות בדיוק?.. יש את הצ'יף בר.. אבל זה לא זה... הוא עדיין לא מתקרב לפאב תל אביבי אמיתי , לא ברמה ולא באיכות.
 
תראה

ראשית, אני כותב מהסלולארי, אז סלחו לי על העריכה הגרועה של ההודעה. אל תשכח שבעיר הקטנה שלנו, אי אפשר להקים פאב גדול - "תלאביבי", מכיון שאין כמות של אנשים כ"כ גדולה, בשביל להשקיע בגדול, צריך הבטחה לכך שיהיו אנשים שיבואו ויחזירו את ההשקעה. בנוסף, אני מכין ברגעים אלו (מקווה שיעלה מחר) עם פרטים על שלושה בארים בכפ"ס, אני פשוט זקוק לקבל אישור לשימוש בחומר שאני הולך להכניס מאתר של ביקורת מסעדות
 
אין על הים..

יש בהרצליה חוף שנקרא אפולוניה , צריך מכונית בשביל להגיע לשם ומי שנוסע באוטובוס לדבוש , צריך ללכת איזה 20 דקות בחוף אחרי זה ממשיכים צפונה.. עד שמגיעים לסלעים.. עוברים אותך.. לוקח בערך 10 דקות ואז מגיעים לחוף פרטי.. בין 2 מצוקים.. שקט שקט אין אנשים החול עוד קיים שם , אין לכלוך.. חלום.. ממליץ לכל אחד. ותל אביב קיץ ואנשים נשמע שילוב גרוע.. אבל מנסיון כל מי שמגיע לעיר הבירה , יוצא משם אחרי טבילה נחמדה בבירה קרה..
 
צריך פשוט לדעת

באיזה שעות ללכת
ויש לנודסטים שם חוף מיוחד משלהם.. אני אישית לא מצאתי עדות שאיי פעם רגל אדם דרכה שם.. אני לפעמים חזרתי אחרי חודש.. והדבר היחיד שהיה שם זה הבקבוק קולה שהשארתי אולי אני יעשה ניסוי וישאיר 50 ש"ח..
 
לי יש בעיה..

לא עם הנודיסטים עצמם כבני אדם.. אלא עם הנודיזם עצמו... לא בשבילי
 

Super Chuly

New member
הנודיסטים הם בחוף....

ליד חוף השרון, שבגעש... גיליתי את זה בטעות כשחברות לקחו אותי שלם ביום ההולדת שלי, והן בעצמן לא ידעו... בואו נגיד שגילינו בדרך "הטבעית"... ליהי :)
 
כן זה אני מכיר..

אבל בארץ זאת לא תופעה.. כשהייתי בשוודיה הייתי צריך להתאמץ למצוא חוף שיש בו רק אנשים לבושים
 

Shugyman

New member
מה זאת אומרת בתל אביב יש

את עיר הבירה
איך ירושלים נכנסת לתל אביב
 
למעלה