בתקווה שזה יופיע: כמה צרות יש עם המערכת החדשה הזאת

אבי לב50

New member
בתקווה שזה יופיע: כמה צרות יש עם המערכת החדשה הזאת


להנהלת תפוז. קריזה אתכם פשוט קריזה! במשך יותר משעה אני (משתתף בפורום סלולרי) מנסה לכתוב, להגיב, לערוך, ושום דבר לא מצליח, רק חוטף עצבים

תקראו את זה (בתקווה שזה יתפס פה ויפורסם) ואולי תנסו להבין.
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=117&messageid=176048886
ואשמח לקבל תשובה ברורה ולא סתם התנצלות תמימה. תודה מראש!
 
היי אבי

בכדי שנוכל לעזור נצטרך להבין מה בדיוק התקלה.
האם ניסית בתגובה מהירה?
האם קפצה תקלה? הכפתור שלח לא עבד? ההודעה לא נטענה?
האם היא נשלחה ובכל זאת לא הופיעה?
&nbsp
דרך איזה דפדפן+מערכת הפעלה אתה גולש? (האם מהמחשב או הפלאפון).
&nbsp
מה קורה כאשר אתה מנסה לערוך?
 

magy

New member
בפורום שאני כותבת בו

העיגול השחור מת.......... כתבתי הודעה רגילה......ושמחתי מאדדדדדדדדדדדדד
באתי לכאן כדי להחמיא לכם על תיקון התקלה.... אבל אצלכם יש עיגול שחור מסתובב.
נכנסתי ב"תגובה מהירה" כדי לספר.......
 

אבי לב50

New member
אז ככה...

אני משתמש במוזילה הכי מעודכנת כי שמעתי שבאקספלורר יש בעיות. תחילה ניסיתי להגיב בתגובה רגילה כי רציתי לצרף קישורים.
העיגול המסתובב סובב לי את השכל. בקיצור לא הצלחתי.
סגרתי דפדפן, ניקיתי קוקיס, מחקתי זבל ישן (לפני שתשאלו, פשוט למדתי מהנחיותיכם בעבר לגולשים אחרים) - יוק !
ניסיתי בתגובה מהירה : הופיעה הודעה אדומה על תקלה, אנא נסה שוב בעוד מספר דקות.
ניסיתי שוב ושוב אבל המערכת שלכם פשוט צחקה לי בפרצוף. ניסיתי ופתחתי הודעה חדשה בשם "ניסיון" שהופיעה ללא בעיות. ניסיתי להגיב להודעה של הניסיון או לערוך אותה - ה
המשיך לזלזל בי. אחרי הרבה נסיונות הצלחתי להגיב ולבסוף פתחתי הודעה חדשה עם קישורים להודעה הישנה כדי שהחברים בפורום ההוא יבינו על מה אני מדבר.
ראיתי ששכחתי משהו וניסיתי לערוך. אבל לא הצלחתי.
ואז פשוט התחלתי להגיב לעצמי במקום לערוך, פשוט שאנשים יבינו על מה אני מדבר.
דרך אגב אני לא משתמש וותיק שלכם, רק כשבועיים, בהתחלה הכל הלך פיקס, מידי פעם תקלה מינורית, אבל הבוקר באמת שחטפתי עצבים וחשבתי לוותר על הכל ואז מישהו הציע לי לכתוב בפורום משוב וזה מה שעשיתי למרות שאני מאוד סקפטי כי שמעתי במשך היום מהרבה גולשים וותיקים על תקלות חוזרות ונשנות. חבל שאתם עולים עם מערכת חדשה מלאה באגים שמעצבנת את ה"קליינטים" שלכם. בקיצור:
+
 
מצטערים שזה הרושם שקיבלת מהמערכת

הצטרפת אלינו בזמן של שינויים - ובכל דבר חדש תמיד נדרשים עוד תיקונים. אנחנו מאוד רוצים לעזור ולטפל בבעיות בכדי שתוכל לגלוש ולהנות מתפוז.
&nbsp
בנוגע לפרסום התגובה המהירה:
1. תוכל לפרט מהי מערכת ההפעלה שלך?
2. מה ה-IP שלך?
3. מה התקלה שמופיעה?
4. באיזו שעה ניסית לשלוח אותה?
&nbsp
&nbsp
כאשר הצלחת לבסוף לשלוח, זה היה בתגובה מהירה או רגילה? (או שניהם? )
&nbsp
בנוגע לעריכה, נשמח אם תוכל לפרט מה בדיוק קרה כשניסית - הופיעה הערת שגיאה? החלון לא נפתח?
&nbsp
&nbsp
ואחרון - בנוגע לחלון התגובה הרגילה,
אנחנו מודעים לתקלה ועובדים במרץ על טיפולה.
&nbsp
&nbsp
 

אבי לב50

New member
למה נראה לי שהתשובה שעניתם לי

היא מעין תשובה אוטומאטית כזאת שלא מתייחסת לדברים שהכותב כתב לכם? זה רק אני חושב ככה או שזה באמת ככה?
 

אבי לב50

New member
מתנצל, ככה זה בכל אופן נראה לי

וכבר כתבתי שזה קורה לי בכמה מחשבים, לפטופים וטאבלטים עם כמה מערכות שונות ובזמנים שונים, כך שאין ביכולתי כעת לכתוב לו''ז ופרטים מדוייקים על מה שקרה אתמול ושלשום. אולי אם הייתם מאפשרים לתלונות "לעלות לאוויר" מיידית בתקופה כזאת של הרצת מערכת חדשה כאשר יושב (או עומד...) אצלכם נציג 24/7 מוכן לכל קריאה על תקלה זה היה יכול להועיל בזמן כזה של הרצת מערכת חדשה. היום למשל טרם חוויתי תקלות מהסוגים שחוויתי אתמול, כך שברור לי שהתקלות לא היו אצלי.
 

אבי לב50

New member
ולמה גולש שהוכיח את עצמו עדיין צריך לעבור את הניטור המגוחך

הזה לפני פרסום תגובתו? הרי זה פורום שמיועד ל"הוצאת קיטור" של הגולשים שלכם. הלא כך הם פני הדברים? אז מה יקרה אם מישהו יוציא קיטור בצורה פחות נעימה ממני? (סליחה על ה"צניעות" אבל אני חושב שאני כותב בצורה נעימה למרות הכעס). ואם כבר אישרתם פרסום תגובות שלי למה אני צריך להמתין שוב ושוב גם כשאני בא לענות לכם על שאלות שאתם שאלתם אותי??? מבינים את זה??? סליחה (על הוצאת הקיטור) ותודה מראש על פתרון הבעיות, ואם טרם הבנתם אז הבעיות הן רנדומליות ללא מאיפיין ייחודי. זה קורה מתי שבא להן לקרות, באיזה מחשב שלא יהיה עם כל מערכות ההפעלה, כולל בטאבלט וכולל בלפטופ וגם בסלולרי שלי. בקיצור: "הכל כלול".
 
הניטור הוא אוטומטי לכלל המשתמשים

ומגיע משתי סיבות:
1. מניעת תגובות של "טרולים".
2. דרך לוודא שכל הודעה שמגיעה מקבלת מענה.
&nbsp
&nbsp
בנוגע ל"רנדומליות" - לכל דבר יש חוקיות, גם כשקשה לעלות עליה
 

אבי לב50

New member
אכן לכל כלל יש יוצא מהכלל, אני מסכים עם זה

וחוקיות מטבעה נועדה כדי לחרוג ממנה כפי שחוקים נועדו כדי לעבור עליהם...
אבל אם נחזור לרצינות, אני לא חושב עם כל הכבוד שבפורום שמיועד לקבלת תלונות צריכם להפעיל את הניטור הזה באופן קבוע. לדעתי יש יכולת (אם רק תרצו, זה קוד קטן בתוכנה) לאשר לכל הפחות פרסום ללא ניטור של גולשים מאושרים שהוכיחו את עצמם. תחשבו על זה.
 
למעלה