(בתקווה שעידו לא יסקול אותי) שרשור פעילויות!

ענת פ.

New member
(בתקווה שעידו לא יסקול אותי) שרשור פעילויות!

למי שלא שם לב יש ה-מ-ו-ן פעילויות מגוונות שמיועדות לסטודנטים ברחבי ירושלים שמתפרסמות בקמפוס, ונראה לי שהפורום הוא בהחלט מקום טוב לשתף אם נתקלתם במשהו מגניב! אז שתפו
(הייתי רושמת משהו בעצמי אבל שכחתי לקחת את זה הביתה
)
 

Anwanis

New member
מודה באשמה! איך ידעת?!

מי את היית? נכון שהיה סיור ממש נחמד?
 
וואו, אני טובה!

כנראה שהרגשה? כאילו, היו שם כמה זוגות, והיה אתכם, שלא הייתם זוג ו..ממ. לא יודעת. היה חמוד, למדתי כמה דברים חדשים ומעניינים, אף פעם לא שמעתי על חוט עירוב, למשל. אם כי, כל הקטע של להיכנס למאפיות לא היה יותר מדי ברור לי אבל נו שווין. רק שהייתי אמורה להיות עם חברה, ובגלל בעיות בריאותיות פתאומיות שלה נשארתי לבד, והיה לי די בודד.
בוהו.
 

Anwanis

New member
אה, הבנתי ../images/Emo6.gif

חבל על חברה שלך...בפעם הבאה שתהיי לבד בסיור תבואי להגיד שלום
 

Anwanis

New member
אה, נראהלי שאני יודעת מי היית...

אני לומדת לימודי מזרח אסיה.
 

naps

New member
אני לא שם בסוף... ../images/Emo4.gif

התפוצץ צינור בדירה מעלינו והכל ספוג מים...
 
אז ככה

יש גם מחר טיול בשווקי העיר העתיקה וכן סיור אופניים, אבל נראה לי שכבר מאוחר מדיי להירשם לזה... ביום שני יש פאנל בנושא המשבר הכלכלי- למתעניינים- באודיטוריום רבין למדעי היהדות- בשעה 19:00. יום שלישי- הופעה של חמי רודנר והפייטן דוד דביר (נדמה לי)- במסגרת הסדרה:"ידידי, השמעת?" (משהו כזה?) בבית הלל בשעה 18:30. אני יודעת שהם חילקו כרטיסים ביום שני ואתמול, אבל מי שמתעניין, כדאי לברר, זה בחינם. יום רביעי- "שכנים שכנים"- סדנאות שונות במעונות, מידע באתר אגודת הסטודנטים. טוב, זה מה שאני מתכננת לשבוע הבא. ד"א, מישהו פה היה במקרה בקורס כלכלת שוק וחברה של המרכז הישראלי לקידום חברתי וכלכלי? התקבלתי באופן מפתיע, לאחר הראיון העילג שלי ואני מתלבטת.
 

Michal Plath

New member
אלוהים ישמור, מאיפה יש לך זמן לזה??

כאילו, זה נכון שצריך מדי פעם לשלב פאן עם לימודים אבל אני בכזה עומס תרגילים ועבודות נוראי שבקושי יש לי זמן לחשוב... מקנאת בך!
 
אני מקווה שיהיה לי זמן לזה.

או מנסה להיות אופטימית. אחרי שבשבוע הראשון לא יצאתי מגבול האוניברסיטה/מעונות, בשבוע השני כבר עשיתי גיחה (עם כמה חברין פורום) לעיר, וגם לסיור הזה של אגודת הסטודנטים. מקווה שיהיה בסדר.
 

Black Star

New member
הייתי בקורס הזה

קודם כל, אל תתפלאי ש"התקבלת" - כולם מתקבלים לזה. הם עושים "תהליך מיון" כדי שזה ייחשב יותר יוקרתי
(לא שאני מזלזלת בך חלילה, אני פשוט רוצה שתביני עם איזה אנשים יש לך עסק...) מדובר בקורס מאוד דמגוגי, שמנסה לשכנע את כולם לאחוז בעמדה ניאו-ליברלית קיצונית בתחום הכלכלי-חברתי. כמובן שהלימוד שם אינו אובייקטיבי אלא מוטה ומציג חצאי עובדות. בפועל מה שזה עשה (לפחות אצלנו) זה אפקט הפוך - כשמלמדים משהו בצורה כל כך דמגוגית ובמקום לנמק בהגיון מציגים טיעונים מגוחכים ולא מבוססים, האפקט הוא להרחיק את הסטודנטים שמגיעים לקורס ממה שהם מספרים שם. בכל מקרה, זה לא רע לקבל 1000 ש"ח על כ-10 מפגשים וכמה עבודות שצריך לכתוב להם. מומלץ להביא שקיות הקאה...
 

Anabol

New member
אבל מה את אומרת בכלליות?

אם אפשר להתעלם מהדמגוגיה, זה לא כ"כ נורא? פשוט התקבלתי גם לקבוצת הדיבייט, שעל פניו, נשמע יותר כיף, והזמנים חופפים.
 

Black Star

New member
זה כן נורא

אבל שווה לשבת ולסבול קצת דמגוגיה בשביל הכסף. דיבייט בהחלט נראה שווה בהרבה, מהנה בהרבה, ומפתח יותר כישורים לעתיד, מצד שני, אין בזה כסף (אלא אם יש משהו שאני לא יודעת). אז אם זה שיקול, ויש אנשים שזה שיקול בשבילם, עדיף להרוויח קצת כסף, לא? באופן אישי ואישי בלבד, הייתי הולכת על הדיבייט, אבל אם 1000 ש"ח היה סכום שמאוד משנה לי ייתכן מאוד שההחלטה שלי הייתה משתנה (פשוט אני כרגע גרה בבית אז קצת פחות לחוץ לי מבחינה כלכלית מאשר רוב הסטודנטים).
 
למעלה