דניאל בוכמן
New member
בת-ים: העירייה מנתקת שיחות אחרי 10 דקות
עיריית בת ים מקצצת: אין שיחות ארוכות "10 דקות וניתקת" – עם הנחיה זו מתמודדים עובדי העירייה בעת ניהול שיחות טלפון במשרדים. גורם בכיר בעירייה: "ההנחיה חוסכת עשרות אלפי שקל מידי חודש" הוראה חדשה: אם ניהלתם שיחת טלפון ארוכה באחרונה עם פקיד בעיריית בת ים והתעצבנתם על כך שמידי מספר דקות מתנתק קו הטלפון, אז כדאי שתדעו, שלא מדובר בתקלה אלא בצעד יזום מצד הנהלת העירייה.לפני מספר חודשים, כך נודע, החליטו מקבלי ההחלטות בעירייה לפעול לצמצום עלויות שיחות הטלפון המשרדיות, בעיקר לאור העובדה שמחשבונה מתקזזים מידי חודש למעלה ממאה אלף שקל. במסגרת מדיניות הצמצום מופעל שירות מיוחד במרכזיית הטלפונים הראשית של בניין העירייה ובאמצעותו מתנתקת שיחת הטלפון כעבור עשר דקות. "זו אמנם טירחה מצד אחד, אבל בעיקר מדובר בחיסכון משמעותי לקופה הציבורי" – נימק גורם בכיר בעירייה את הצעד יוצא הדופן. אחד מעובדי העירייה התייחס לנושא ואמר: "זה לא הכי נעים שבעולם, בעיקר לא בשיחות טלפון עם אנשים מחוץ לבת ים, אבל בדרך כלל בתחילת השיחה, במיוחד אם יודעים שהיא אמורה להיות ארוכה, מיידעים את הצד השני במה שצפוי להיות". צעד זה מצטרף לצעד חיסכון אחר שהפעילה העירייה לפני מספר שנים, בעת שניתקה את היציאה לנותני שירות שונים, לאחר שהתברר כי היו עובדים שהעבירו את הזמן בקבלת תחזית אסטרולוגית על חשבון הקופה הציבורית. בתגובה נמסר מעיריית בת ים: "העירייה פועלת כל העת להתייעלות. במסגרת זו, הוחלט לאמץ לתקופת בדיקה שיטה ידועה לחיסכון בעלויות של שיחות טלפון כפי שהיא נהוגה בעשרות ארגונים וחברות בארץ. צעד זה חסך לעירייה עשרות אלפי שקלים בתקופה קצרה והנושא נבדק מעת לעת על מנת לוודא יעילתו". מקור: mynet
עיריית בת ים מקצצת: אין שיחות ארוכות "10 דקות וניתקת" – עם הנחיה זו מתמודדים עובדי העירייה בעת ניהול שיחות טלפון במשרדים. גורם בכיר בעירייה: "ההנחיה חוסכת עשרות אלפי שקל מידי חודש" הוראה חדשה: אם ניהלתם שיחת טלפון ארוכה באחרונה עם פקיד בעיריית בת ים והתעצבנתם על כך שמידי מספר דקות מתנתק קו הטלפון, אז כדאי שתדעו, שלא מדובר בתקלה אלא בצעד יזום מצד הנהלת העירייה.לפני מספר חודשים, כך נודע, החליטו מקבלי ההחלטות בעירייה לפעול לצמצום עלויות שיחות הטלפון המשרדיות, בעיקר לאור העובדה שמחשבונה מתקזזים מידי חודש למעלה ממאה אלף שקל. במסגרת מדיניות הצמצום מופעל שירות מיוחד במרכזיית הטלפונים הראשית של בניין העירייה ובאמצעותו מתנתקת שיחת הטלפון כעבור עשר דקות. "זו אמנם טירחה מצד אחד, אבל בעיקר מדובר בחיסכון משמעותי לקופה הציבורי" – נימק גורם בכיר בעירייה את הצעד יוצא הדופן. אחד מעובדי העירייה התייחס לנושא ואמר: "זה לא הכי נעים שבעולם, בעיקר לא בשיחות טלפון עם אנשים מחוץ לבת ים, אבל בדרך כלל בתחילת השיחה, במיוחד אם יודעים שהיא אמורה להיות ארוכה, מיידעים את הצד השני במה שצפוי להיות". צעד זה מצטרף לצעד חיסכון אחר שהפעילה העירייה לפני מספר שנים, בעת שניתקה את היציאה לנותני שירות שונים, לאחר שהתברר כי היו עובדים שהעבירו את הזמן בקבלת תחזית אסטרולוגית על חשבון הקופה הציבורית. בתגובה נמסר מעיריית בת ים: "העירייה פועלת כל העת להתייעלות. במסגרת זו, הוחלט לאמץ לתקופת בדיקה שיטה ידועה לחיסכון בעלויות של שיחות טלפון כפי שהיא נהוגה בעשרות ארגונים וחברות בארץ. צעד זה חסך לעירייה עשרות אלפי שקלים בתקופה קצרה והנושא נבדק מעת לעת על מנת לוודא יעילתו". מקור: mynet