בת צעירה
ביתי הצעירה עברה בדיקה נוירולוגית ואובחנה כסובלת מבעיית קשב רצינית. הבעיה באה לידי ביטוי בעיקר בשעורים. אין לה סבלנות לשבת על המקום ולהקשיב למורה. בהפסקות היא משחקת יפה עם הבנות ואין בעיה. היא רכשה קריאה וכתיבה בזכות עזרתה המסורה של סבתה. בשעורים היא לא שתפה פעולה. הנוירולוג המליץ ריטלין. אנחנו טבעונים ומתנגדים לשימוש בתרופות. הילדה הייתה בועדת השמה .לחצו עלינו לתת לה ריטלין אחרת יפנו אותה לכתה מיוחדת. 1. האם מותר להפנות ילדה לכתה מיוחת בגלל בעיות התנהגות וקושי בקשב גם אם אין בעיות לימודיות? 2. האם מותר או אפשר לחייב אותנו לתת לילדה טפול תרופתי. או להתנות בכך את הישארותה בכתה.
ביתי הצעירה עברה בדיקה נוירולוגית ואובחנה כסובלת מבעיית קשב רצינית. הבעיה באה לידי ביטוי בעיקר בשעורים. אין לה סבלנות לשבת על המקום ולהקשיב למורה. בהפסקות היא משחקת יפה עם הבנות ואין בעיה. היא רכשה קריאה וכתיבה בזכות עזרתה המסורה של סבתה. בשעורים היא לא שתפה פעולה. הנוירולוג המליץ ריטלין. אנחנו טבעונים ומתנגדים לשימוש בתרופות. הילדה הייתה בועדת השמה .לחצו עלינו לתת לה ריטלין אחרת יפנו אותה לכתה מיוחדת. 1. האם מותר להפנות ילדה לכתה מיוחת בגלל בעיות התנהגות וקושי בקשב גם אם אין בעיות לימודיות? 2. האם מותר או אפשר לחייב אותנו לתת לילדה טפול תרופתי. או להתנות בכך את הישארותה בכתה.