בת שנתיים וחודש - התפתחות השפה
יש לה אוצר מילים ממש מדהים מגיל מאוד מאוד מוקדם, אבל... רק אנחנו מבינים אותה... היא לא מבטאת טוב את המילים בכלל, רוב אוצר המילים שלה בנוי מאותיות T ו-K וכמובן עיצורים, הרבה אותיות היא לא מבטאת בכלל ומחליפים אותן עיצורים. אין לה ח' ו-ר', את האותיות ש', ס' ו-צ' מחליפה האות ת' ולפעמים ק'. דוגמאות (לישון=קיקון, שמיכה=קיקה, לאכול=קיקוֹל, טיטול=קיקוּל) וביומיים האחרונים יש לה עיוות של האות ר' שאני לא יודעת אם זו התקדמות (כי לא הייתה לה ר' בכלל) או רגרסיה, במקום ר' יוצא לה אאו (AU) למשל נגמר פעם היה נימה עכשיו זה נימאו... ואחרי כל הקדימות הזה... מתי כבר אני אמורה לבדוק את העניין? אני רואה ילדים שהתחילו לדבר הרבה הרבה אחריה ומבטאים יפה מאוד כל מילה. היו מילים שהיא למדה לשפר ולבטא נכון, אבל יש שיבושים שנגררים תקופה ארוכה.
יש לה אוצר מילים ממש מדהים מגיל מאוד מאוד מוקדם, אבל... רק אנחנו מבינים אותה... היא לא מבטאת טוב את המילים בכלל, רוב אוצר המילים שלה בנוי מאותיות T ו-K וכמובן עיצורים, הרבה אותיות היא לא מבטאת בכלל ומחליפים אותן עיצורים. אין לה ח' ו-ר', את האותיות ש', ס' ו-צ' מחליפה האות ת' ולפעמים ק'. דוגמאות (לישון=קיקון, שמיכה=קיקה, לאכול=קיקוֹל, טיטול=קיקוּל) וביומיים האחרונים יש לה עיוות של האות ר' שאני לא יודעת אם זו התקדמות (כי לא הייתה לה ר' בכלל) או רגרסיה, במקום ר' יוצא לה אאו (AU) למשל נגמר פעם היה נימה עכשיו זה נימאו... ואחרי כל הקדימות הזה... מתי כבר אני אמורה לבדוק את העניין? אני רואה ילדים שהתחילו לדבר הרבה הרבה אחריה ומבטאים יפה מאוד כל מילה. היו מילים שהיא למדה לשפר ולבטא נכון, אבל יש שיבושים שנגררים תקופה ארוכה.