ב ו ק ררררררררררררררררר טובבבבבבבבב

  • פותח הנושא frige
  • פורסם בתאריך

frige

New member
ב ו ק ררררררררררררררררר טובבבבבבבבב

הראל הלך עם אבא שלי לגן, כזה חמוד, כל כך רצה כבר ללכת לגן, התגעגע מאוד לכל החברים שלו. מקסים שלי
. היום מגיעה מנקה בפעם הראשונה בכל 6.5 שנות נישואינו. סוף סוף אלי הפנים שאי אפשר להיות משועבד לבית כל החיים ושצריך קצת עזרה בשביל להישאר שפויים. מקווה שהיא תהיה בסדר ולשביעות רצונינו (רצונו, חולה ניקיון שלי). נראה מה אעשה עם אלעד ואיתי בשעות שהיא פה. יום קסום ונפלא לכולם. שרית
 
בוקר בוקר..

מה שלומכם היום אנשי הפורום? כמו כולנו חזרנו לשיגרה.ממש עבר חלק בגן והיום התחלנו היום השני. מישהו יודע מתי מתחילים צהרונים בגנים? שרית איזה כייף לך שבאה אליך מנקה.מקווה בשבילך שתהיי מרוצה ממנה. גם אני השתמשתי לא פעם בשירות המנקה המצויינת שלי. אבל את מכירה את זה שלפני שבאה המנקה מתחילים לסדר את הבית, כי לא נעים מהבלאגן
. אז ככה אני. דפנה, עדן מתי פוגשים אותכם שוב במשחקיה?
 

frige

New member
הי אלה,

לא, אני לא מאלה שינקו את הבית לפני שהמנקה מגיעה. אני דווקא מרוצה, מה 'כפת לי. חכי נראה אם היא עוברת את הביקורת של אלי (חולה הסדר והניקיון), אם היא עוברת אז היא נשארת ואם לא שימשיך לעשות את עבודתו נאמנה. מה נשמע? איך אצלכם? איך שירז? איך אושרי? איך את והבונבון בבטן?
 
הי שרית!

אז אצלכם אחראי על הנקיון זה אלי? יפה לך! טוב אז מתי היא אצלך?מאיפה היא? אנחנו בסדיידר (נראה לי) נורא עייפה בימים אחרונים.אתמול חזרנו אחרי 1 בלילה מהחתונה בירושליים ובבוקר בשוקי הערתי את שירז ואת עצמי כדי לקחת אותה לגן.. חוץ מזה הזמן עובר מהר וזה טוב.
 

frige

New member
כן, אצלנו

על הניקיון והסדר אחראי אלי, וזה לא תמיד יפה לי. המחלה שלו עושה אותנו חולים לפעמים. אז היום היא היתה כאן ל-3 שעות ואם היא תעבור את ביקורת הגבולות ואת ביטחון השדה (היא המנקה של גיסתי גם כך שכל דבר אני צריכה לעשות בזהירות אחרת חמתי יודעת. למשל דיברתי עם חברה שלי והייתי עם אלעד ואיתי במרפסת ואמרתי לחברה שלי שלא נדבר הרבה בשביל שלא ילשינו עלי...). בסה"כ נראה לי שהיא בסדר, יותר בסדר ממני זה בטוח. נראה מה אלי יגיד (שלא יחליף אותי חלילה
. כמו הבדיחה שאם היא גם כך וכך וכך וכך אז את משוחררת). היא מעפולה. אז איך היתה החתונה של הגיס החורג שלך
. נהניתם. הילדים התנהגו בסדר? הזמן באמת עובר מהר, עוד מעט תתחילי לעבוד קצת יותר קשה אבל זה אושר וכיף.
 

dafgol

New member
אלוש ,הגננת של ברי אמרה לי היום

שכנראה הצהרון יתחיל כבר בכל זאת רק אחרי החגים
לא יודעת לגבי המשחקים , אני חייבת לנוח היום קצת כי אני כבר על ארבע מרוב לילות בלי שינה.....כנראה שבר ילך היום אחה"צ לעדן ויובלי ואני אנוח קצת עם רזי בבית. בר מטריף אותי אתמול והיום - הוא איתי בבית וממחר יתחיל כבר להיות בגן עד 13:20..... כל מילה שניה שלו זה "לא רוצה" מהבוקר עד הלילה , ולעומת זאת בגן הוא פשוט נופת צופים מקסים וחברותי. הצילווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו כבר אין לי כח.
 
הי דפנה!

תרגישי טוב ותנוחי. אם יש מי שיכול לעזור לך אז למה לא. אני גם הצעתי לא פעם את עזרתי. אז את מוזמנת להגיד אם צריך ומתי שצריך.ושתרצי להיפגש תרימי טלפון. אצלנו גן כבר מהתחלה עד 1:20 ואני כבר מתגעגעת לשירז שלי. עוד מעט הולכת לקחת אותה. אתמול הייתי איתה בחוג בלט. נראה שהיא אוהבת ונהנתה.כנראה שנמשיך איתו.נראה שזה יכול לתרום לה לא מעט. את רושמת את בר לאיזה חוג השנה?
 

dafgol

New member
אתמול והיום היו ימי הסתגלות

וממחר באמת מתחילים עד 13:20. תודה על ההצעה לעזור , אני כל כך רוצה כבר להרגיש טוב
לא יודעת לגביי חוגים , נראה ל ימוקדם מידי ...לא ממש נעולה על זה , החוג שכן רציתי להכניס אותו < קאפווארה > זה מגיל מבוגר יותר , עוד שנה שנתיים לפחות.
 

S r 35

New member
לגבי חוגים

ברי באמת קטן מדי לקפוארה. בדר"כ מתחילים עם זה בגיל חמש-שש אבל להגיד לך את האמת, גם ניר שלי לא נראה לי מוכן לזה ... (כמה מהחברים שלו שגדולים ממנו הלכו לחוג הזה בשנה שעברה וממש לא הבינו מה רוצים מהחיים שלהם). מה שכן - אם יש חוג התעמלות (ג'מבורי) טוב, כדאי לך לנסות. ניר היה בחוג כזה מעל שנתיים. מאוד נהנה והחוג עשה לו רק טוב (אולי גם הפרחח הקטן שלי יתחיל חוג כזה אחרי החגים). גם חוגים של טרום כלי הם נהדרים. כמובן, שאת יכולה גם לדחות את כל נושא החוגים לאחר כך ... אלו סתם עצות.
 

frige

New member
דפנה, נו, בטח

ככה זה, אחרת איך נרגיש שאנחנו אימהות. מה, כל היום את רוצה לשבת רגל על רגל ולהנות משקט מופתי. לא, ילדים זה שמחה, שמחת חיים בלתי נגמרת ות'אמת טוב שכך. גם אצל הראל הצהרון מתחיל אחרי החגים. עד אז אהנה ממנו יותר. עכשיו הוא בקטע כל הזמן שאיכסה זה צבע שחור וכשאני שואלת אותו מה הצבע שיער שלו הוא עונה שחור ואני אומרת אז מה זה איכסה אז הוא אומר אמא אני רוצה שתצבעי לי את השיער. כזה חמוד. תרגישו טוב. שרית
 

S r 35

New member
מה זה הקטע של אחרי החגים ../images/Emo2.gif

ה עושות אמהות עובדות?
אצלנו הצהרונים עובדים כבר באופן מלא.
 
למעלה