ב"יב הפרוייקט שלי יהיה

kundara

New member
ב"יב הפרוייקט שלי יהיה

לעשות משחק תלת מימדי. כנראה שהפורום הזה יעזור לי. הפקוייקט יהיה בדלפי, ועכשיו חופש גדול לקראת י"ב. אני מוסיקאי וגראפיקאי במקור, אז שלום!
 

The MarBar

New member
אני הייתי ממליץ לעשות משהו אחר

אני לא יודע איך הולכים הפרוייקטים בבתי ספר אחרים. אבל אני יודע שבבית הספר שלי לדעתי הדבר הכי טוב זה לא להסתבך ולעשות משהו טוב ויפה. אלא לקחת את הפרוייקט הכי פשוט שתוכלו להשתמש בו. פרוייקטים אתם יכולים לעשות מתי שאתם רוצים אבל פה אתה מדבר על ציון בתעודת הבגרות שלך. מה יקרה אם פתאום תתקע איפשהו או יקרה משהו שיהרוס לך את זה ויעשה הרבה בעיות? אני רואה אצלנו אנשים שעשו לפרוייקט שלהם סתם אתר או דברים כאלה וככה הם קיבלו ציון גבוה וממש בקלות. לדעתי - פרוייקט י"ב צריך להיות כמה שיותר פשוט.
 

The MarBar

New member
עוד משהו

ציון זה ציון אם יש לך משהו מוכן שאתה יכול להשתמש בו אז תשתמש בו ותגיד שזה הפרוייקט שלך.
 

De-Panther

New member
דלפי זו תוכנה דיי..|זבנג|../images/Emo23.gif../images/Emo185.gif

טובה לדעתי אבל לא יודע אם לפיתוח משחקים בכל מקרה אם אתה רוצה לעשות משהו בתלת מימד אז זה יהיה דיי מסובך בדלפי כי אין בזה פקדים טובים לתלת מימד... למרות שמצאתי כשעבדתי לפני שנה על איזשהו משחק רשת בדלפי איזשהו פקד לOPENGL קרוב שלי סיים י"ב לפני כמה חודשים והפרוייקט שלו היה גם משחק בפסקל... אבל בפסקל הרגיל בדוס והוא קיבל על זה 90 למרות שזה לא היה שיא הגרפיקה ובכל זאת היה תלת מימדי... לדעתי עדיף לך ללכת על משהו פשוט... אין סיבה להסתכן ולשבור את הראש יותר מידיי... יש נוסחאות מוכנות והכל בשביל לעבוד עם פסקל ועם תלת מימד
בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה... אתה מוזמן לשלוח לי מסר אם אתה צריך עזרה במשהו או כתובות של אתרים עם דברים לדלפי ולתלת מימד אה... ואיזה גירסא של דלפי אתה עובד??
 

pixelparts

New member
דלפי זה לא רע לתלת מימד

דלפי זה לא רע לתלת מימד http://www.sulaco.co.za/opengl.htm
 
שלום!

הפורום רק נפתח. אני מקווה שעד סוף החופש כבר ממש נשקוק חיים ונוכל לעזור לך! ברוך הבא.
 

GuestOfHonor

New member
פיתוח משחקים בדלפי

דלפי, למרות שאני מת על הכלי הזה (כפרה על בורלנד) הוא לא הכלי האולטימטיבי למשחקים רציניים - אבל למרות זאת, קבל קישור של אתר שיש בו המון מדריכים וטוטוריאלים לגבי פיתוח משחקים בדלפי
 
למעלה