shaulreznik
Member
ב-019 מתקשים לשדרג לאינטרנט 40 מגה: לחכות או לעזוב?
לפני מספר שנים הצטרפתי לשירותי האינטרנט של 019 (תשתית + ספק). בשבוע שעבר ביקשתי שישדרגו ל-40 מגה, נאמר לי שטכנאי של בזק צריך לבוא כדי להתאים את התשתית של הבניין. הטכנאי הגיע, מהירות ה-DSL, לפי נתוני המודם, לא השתנתה, ובנוסף אין אפשרות להתחבר לאינטרנט.
פניתי ל-019, הם אמרו שיש איזושהי בעיית סנכרון מול המערכות של בזק, ושהטכנאי יגיע לביקור חוזר באמצע השבוע הבא. "ומה אם גם הביקור השני לא יפתור את הבעיה?" - "תצטרך להזמין ביקור פרטי".
לעצם השאלה: האם לחכות עד הביקור של הטכנאי ולסמוך על תושייתם של אנשי 019, או שלעבור לחברה אחרת? אם כן, לאיזו? אולי לבזק או לבזק בינלאומי שיטפלו בתשתית ישירות?
לפני מספר שנים הצטרפתי לשירותי האינטרנט של 019 (תשתית + ספק). בשבוע שעבר ביקשתי שישדרגו ל-40 מגה, נאמר לי שטכנאי של בזק צריך לבוא כדי להתאים את התשתית של הבניין. הטכנאי הגיע, מהירות ה-DSL, לפי נתוני המודם, לא השתנתה, ובנוסף אין אפשרות להתחבר לאינטרנט.
פניתי ל-019, הם אמרו שיש איזושהי בעיית סנכרון מול המערכות של בזק, ושהטכנאי יגיע לביקור חוזר באמצע השבוע הבא. "ומה אם גם הביקור השני לא יפתור את הבעיה?" - "תצטרך להזמין ביקור פרטי".
לעצם השאלה: האם לחכות עד הביקור של הטכנאי ולסמוך על תושייתם של אנשי 019, או שלעבור לחברה אחרת? אם כן, לאיזו? אולי לבזק או לבזק בינלאומי שיטפלו בתשתית ישירות?