Hidden4ever
New member
גבוהה מידי
שלושה ימים למדה הילדה בכיתת התקשורת. מהילדה אני יודעת שכיף לה. היא משתתפת בשיעורים, כותבת במחברת או בדפים ואפילו עוזרת ילדים שאיתה.
בכיתה הרגילה הילדה שלי היתה זו שלא השתתפה בשיעור, לא הוציאה ציוד, לא כתבה, לא עשתה כמעט כלום במבחנים, לא עשתה שיעורים ושיקרה שאין לה שיעורים, לא היו לה חברים, הילדים צחקו עליה או פגעו בה ועלבו בה.
לכאורה הכל טוב - נכון?
אז אתמול הבנתי מהשיחה עם המורה של הכיתה שהיא מודאגת שהרמה של הילדה שלי גבוהה מאוד ביחס לכיתה... האירוניה, הילדה שלי הגיעה מכיתה ד' לכיתה שהיא רשמית ו' (אבל פורמלית ה-ו), ובכיתה הקודמת שלה הילדה קיבלה נכשל במרבית המקצועות. כאן היא הכי טובה. הדימוי העצמי של הילדה בשמיים, אבל המורה מרגישה שצריך למצוא דרך לשמר את הרמה הגבוהה של הילדה. היא גם לא רואה את הבעיות שלה בכלל לתחושתי וגם טרם הספיקה לקרוא את האבחונים של הילדה עקב קוצר הזמן שנבע מכך שהילדה הצטרפה ממש לפני זמן קצר ואסור להם להוציא את האבחונים משטח בית הספר...
פתאום אני מרגישה שהילדה שלי היתה סופר נמוכה בכיתה הרגילה וסופר גבוהה בכיתה המיוחדת ושאין לה ממש בית...
לא שילבנו אותה כי ההמלצה של דיצה היתה העדפה ברורה לכיתה הקטנה. בנוסף, בבית הספר שהיתה בו לא נראה לי שיש יכולת מנטלית לשלב. הם לא ערוכים לכך ולראיה הילדה שלי היתה פשוט שבר כלי שם וזאת למרות שהאמינו שהם עושים בשבילה את הכל.
מה עושים במצב כזה של ילד שנופל בין הכסאות?
שלושה ימים למדה הילדה בכיתת התקשורת. מהילדה אני יודעת שכיף לה. היא משתתפת בשיעורים, כותבת במחברת או בדפים ואפילו עוזרת ילדים שאיתה.
בכיתה הרגילה הילדה שלי היתה זו שלא השתתפה בשיעור, לא הוציאה ציוד, לא כתבה, לא עשתה כמעט כלום במבחנים, לא עשתה שיעורים ושיקרה שאין לה שיעורים, לא היו לה חברים, הילדים צחקו עליה או פגעו בה ועלבו בה.
לכאורה הכל טוב - נכון?
אז אתמול הבנתי מהשיחה עם המורה של הכיתה שהיא מודאגת שהרמה של הילדה שלי גבוהה מאוד ביחס לכיתה... האירוניה, הילדה שלי הגיעה מכיתה ד' לכיתה שהיא רשמית ו' (אבל פורמלית ה-ו), ובכיתה הקודמת שלה הילדה קיבלה נכשל במרבית המקצועות. כאן היא הכי טובה. הדימוי העצמי של הילדה בשמיים, אבל המורה מרגישה שצריך למצוא דרך לשמר את הרמה הגבוהה של הילדה. היא גם לא רואה את הבעיות שלה בכלל לתחושתי וגם טרם הספיקה לקרוא את האבחונים של הילדה עקב קוצר הזמן שנבע מכך שהילדה הצטרפה ממש לפני זמן קצר ואסור להם להוציא את האבחונים משטח בית הספר...
פתאום אני מרגישה שהילדה שלי היתה סופר נמוכה בכיתה הרגילה וסופר גבוהה בכיתה המיוחדת ושאין לה ממש בית...
לא שילבנו אותה כי ההמלצה של דיצה היתה העדפה ברורה לכיתה הקטנה. בנוסף, בבית הספר שהיתה בו לא נראה לי שיש יכולת מנטלית לשלב. הם לא ערוכים לכך ולראיה הילדה שלי היתה פשוט שבר כלי שם וזאת למרות שהאמינו שהם עושים בשבילה את הכל.
מה עושים במצב כזה של ילד שנופל בין הכסאות?