"גברים מעדיפים שמנות"

ענבר.

New member
"גברים מעדיפים שמנות"

זה שם הסרט התעודי שהוצג אתמול בערוץ 8. הדמות המרכזית בסרט, אישה בת 42 במשקל של 374 ק"ג (שיא גינס), מכונה שם "המאפשרת" ובן זוגה המכונה "המפטם". הוא אוהב אותה שמנה, ועוד יותר שמנה, ועוד ועוד ועוד יותר שמנה, דואג לפטם אותה במזון, מתעד אותה ערומה בקלטות, אותן הוא מוכר וכמובן שהקלטות משמשות אותו לצפיה באופן אישי על מנת להגיע לפורקן מהיר. היא יודעת שקיצה קרוב. היא לא מסוגלת לזוז מהמיטה ובכל זאת היא נשארת איתו ואומרת – אני לא אוהבת את מה שאני רואה בקלטות, אבל אם הוא אוהב, אני שמחה להעניק לו את מה שהוא אוהב. לשבת, לצפות, ולא להאמין ולא להבין מי כאן הקורבן האמיתי. ואולי על זה נאמר – למות מאהבה.
 

magy

New member
עשיתי חיפוש בתכניות ערוץ 8

ויש לי חשש כבד שאין שידור חוזר........ הם רושמים שיש הלילה בחצות אבל יש להם טעות בתאריך......
 
ראיתי את התכנית

והזדעזעתי. אבל לאחר מכן חשבתי שאוקיי הן ש"מצאו" גבר שכביכול אוהב אותן שהן כאלה והמפטמים האלה שצריך לפי דעתי לחתוך להם.... לא שונות מאלה שניזונות מ"אהבה" שאמנם לא גורמת להן להשמין באופן פיזי אבל גם המפטמים של האהבה הזאת גורמים להן להיות תלויות בהם לחלוטין כי המחשבה של "אין לי מישהו אחר" ו"אולי רק עד שאמצא מישהו" ממיתה כל פעם קצת.
 

magy

New member
יפה דיברת..........יפההההההה

הרבה דברים גורמים להתמכרות : אהבה, מין, מחשב, אוכל, סיגריות, סמים, ריגושים, וגם נופים......חחח אחזור אחרי "עמוק באדמה" עם כמה נופים ממכרים..... ובמצבים משתנים........שחלו בהם....במשך היום.....
 

ענבר.

New member
"הצד" שלה "והצד" שלו

זה לא רק ההיבט מ"הצד" שלה, בכל סיפורי התלות הזו קיימת הדדיות. אני לא מבינה איך אפשר להכניס את ההגדרה -אהבה - לכל הטרוף הזה. שני בני הזוג מגיעים למערכת לא בריאה ממקום לא בריא. יש משהו חולני בלהגיע לסיפוק מיני באמצעות צפיה בקלטות מעוותות. כשאדם מודע להתנהגות שלו, מפטם את בת זוגו ומודע לעובדה שהוא ממית אותה, זה חולני. חבל שלחוק אין יד מספיק ארוכה על מנת לעצור את הפארסה הזו.
 
למעלה