Ring Bearer
New member
גהנום במימוש האחריות למוצר חדש
שלום רב,
לפני 3-4 חודשים רכשתי מחשב פוג'יטסו מחברת KSP, באותו היום התגלה במחשב פגם ומאותו הרגע ועד עכשיו אני מצוי בגיהנום למימוש האחריות.
קצרה היריעה מלתאר את מלוא התסכול שמעבירים לקוח עד שיקבל את המוצר בתקינות מלאה כפי שרכש בכסף מלא. לכן אסתפק במספר נקודות חשובות:
*לשון חשבונית האחריות מחברת קי.אס.פי: "אחריות בינלאומית... איסוף והחזרה ע"י "מעבדות טלדור" בטלפון מס' 03...". הטלפון אינו מוביל למעבדה אלא ל"מרכז השירות של פוג'יטסו". אלה שלושת הגופים איתם הגעתי למבוי סתום שבו כולם מרגישים נוח להסיר מעל עצמם אחריות ומותירים אותי עם מוצר חדש ופגום.
חשוב לציין שגם יחד עם המחשב הגיעה גם "תעודת אחריות" תחת הכותרת P.S.D.S יזמות בע"מ.
*מדובר בבעיה חוזרת. במהלך המאבק למימוש האחריות, רשת KSP כבר נעתרה להחליף מחשב חדש אחד בשני, לאחר שאותה מעבדה מצאה לנכון להמליץ על כך (נדרשו לכך שתי בדיקות נפרדות). אלא שבמחשב החדש השני מתקיימת בדיוק אותה הבעיה, ועתה המעבדה מוצאת לנכון לא להמליץ על החלפת מחשב אלא לגבות ממני תשלום נוסף על תיקון. מרכז השירות אליו הופנתי מתעודת האחריות הינו מוקד חד-מימדי שכול פועלו גורם מתווך בין הלקוח למעבדה. מובן שהוא נמצא ביד אחת עם המעבדה ומסיר מעל עצמו אחריות. "גבולות האחריות" זה צירוף ששמעתי לא אחת, על אף שהדבר לא מופיע בחשבונית או בתעודת האחריות.
*בתוך הקלחת הזו נדרשתי לבצע עשרות שיחות טלפון (למרכז השירות, למעבדה, לרשת, לחנויות ספציפיות ברשת, ליבואן, לחברות שליחויות) וכיליתי שעות רבות בתסכול רב. שאלתי היא האם מדובר במקרה מוכר?
ואם כן, מהי המלצת עורכי הדין? על מי נסובה האחריות הראשית?
בכבוד רב
שלום רב,
לפני 3-4 חודשים רכשתי מחשב פוג'יטסו מחברת KSP, באותו היום התגלה במחשב פגם ומאותו הרגע ועד עכשיו אני מצוי בגיהנום למימוש האחריות.
קצרה היריעה מלתאר את מלוא התסכול שמעבירים לקוח עד שיקבל את המוצר בתקינות מלאה כפי שרכש בכסף מלא. לכן אסתפק במספר נקודות חשובות:
*לשון חשבונית האחריות מחברת קי.אס.פי: "אחריות בינלאומית... איסוף והחזרה ע"י "מעבדות טלדור" בטלפון מס' 03...". הטלפון אינו מוביל למעבדה אלא ל"מרכז השירות של פוג'יטסו". אלה שלושת הגופים איתם הגעתי למבוי סתום שבו כולם מרגישים נוח להסיר מעל עצמם אחריות ומותירים אותי עם מוצר חדש ופגום.
חשוב לציין שגם יחד עם המחשב הגיעה גם "תעודת אחריות" תחת הכותרת P.S.D.S יזמות בע"מ.
*מדובר בבעיה חוזרת. במהלך המאבק למימוש האחריות, רשת KSP כבר נעתרה להחליף מחשב חדש אחד בשני, לאחר שאותה מעבדה מצאה לנכון להמליץ על כך (נדרשו לכך שתי בדיקות נפרדות). אלא שבמחשב החדש השני מתקיימת בדיוק אותה הבעיה, ועתה המעבדה מוצאת לנכון לא להמליץ על החלפת מחשב אלא לגבות ממני תשלום נוסף על תיקון. מרכז השירות אליו הופנתי מתעודת האחריות הינו מוקד חד-מימדי שכול פועלו גורם מתווך בין הלקוח למעבדה. מובן שהוא נמצא ביד אחת עם המעבדה ומסיר מעל עצמו אחריות. "גבולות האחריות" זה צירוף ששמעתי לא אחת, על אף שהדבר לא מופיע בחשבונית או בתעודת האחריות.
*בתוך הקלחת הזו נדרשתי לבצע עשרות שיחות טלפון (למרכז השירות, למעבדה, לרשת, לחנויות ספציפיות ברשת, ליבואן, לחברות שליחויות) וכיליתי שעות רבות בתסכול רב. שאלתי היא האם מדובר במקרה מוכר?
ואם כן, מהי המלצת עורכי הדין? על מי נסובה האחריות הראשית?
בכבוד רב