אני בעיצומו של כתיבת ספר, בהוצאה לאור ביקשו שאכתוב אותו במסמך אחד, בוורד של אופיס. אין לי כרגע אופיס. יש לי גוגל דוקס שמספיק לי לצרכים רגילים של לכתוב מכתב להדפיס וכו'. האם אני יכול לרכז את כל החומר שלי בגוגל דוקס..להעתיק ולהדביק אצל מי שיש לו וורד במחשב וזה מבחינת בית דפוס וצרכיו יהיה כאילו ממש כתבתי הכל בוורד? או שאני חייב וורד מלכתחילה ולכתוב שם הכל שיהיה מותאם באופן מלא? או אמרו לי שיש אפשרות בגוגל דוקס לשמור את הקובץ כ DOCX. יהיה תואם לחלוטין? במקרה הצורך ארכוש את האופיס ראיתי שיש במחיר ממש מוזל של 159 ש"ח אופיס ביתי וסטודנטי שיספיק לי. אני מעדיף להמנע כי בפועל לא יהיה לי שימוש בזה. תודה מראש