גולד טרייד - קניון P1000 -שרות גרוע

blondi22

New member
גולד טרייד - קניון P1000 -שרות גרוע

בקניון P1000 יושבים שקרנים. להלן מובא ציטוט מתקנון השירות של הקניון: ``אספקה מהירה זמני האספקה להם אנו מתחייבים מצויינים בסמוך לכל מוצר ומוצר בכל-בו (להלן: ``מועדי האספקה``). חישוב מועדי האספקה יהיה על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א`-ה`, למעט ימי שישי, ערבי חגים ומועדים, שבת וימי חגים ומועדים. יחד עם זאת, גולד טרייד עושה כמיטב יכולתה להקדים את זמן האספקה וברוב המקרים גם מצליחה בכך. רוב המוצרים בחנות הכל-בו של P1000 , למעט מוצרים שלהם נקבע זמן אספקה אחר, מסופקים עד 7 ימי עבודה מאישור ההזמנה. מוצרים אשר ניתן לספקם בפרק זמן קצר יותר יסופקו תוך 48 שעות ואף 24 שעות לעיתים.`` והסיפור הוא כזה: ב 2001-6-1 הזמנתי מדפסת קנון מקניון P1000 לאחר עשרה ימים הגיע המדפסת אך ללא הכבל המחבר בין המדפסת למחשב. לאחר עשרות טלפונים הצלחתי להשיג את שירות הלקוחות ובחורה בשם כרמית ענתה אם כי לא בנימוס אלא בצורה בוטה ומכוערת כי יטפלו בעניין ותוך 7 ימי עבודה הכבל יגיע. ב 2001-6-24 התקשרתי שוב. כעת התשובה היתה ``עוד לא טיפלנו``. שבועיים הבעיה לא טופלה. אף אחד לא נגע בה. והמדפסת עדיין בקרטון. היום בבוקר 2001-7-3 עדיין לא טופל העניין. ואני שואל, חברה המתפרנסת משרות צרכנים דרך האינטרנט לא מתביישת לרמות את הלקוחות. ב י ז י ו ן.
 
למעלה