robinhoodie
New member
גולן טלקום - אינטרנט מאוד איטי והסרת אחריות
הייתי מנויי בקו של גולן טלקום בחבילת ה-10 ש"ח. לחודש אחד הייתי צריך צריך אינטרנט ולכן שיניתי את החבילה לחבילת ה100 ש"ח לחודש. התברר לי שהאינטרנט שלהם ממש ממש איטי, אפילו הדפדפן עלה בקושי(גם בטלפון וגם טטרינג למחשב). ניסיתי את כל הצעדים בהגדרות וכלום לא עזר. בגולן אמרו שיעבירו למחלקה ההנדסית כדי לפתור את הבעיה.
עברו 3 שבועות החודש עבר, הייתי צריך למצוא פיתרון חלופי כדי שיהיה לי אינטרנט, ועדיין לא חזרו אלי. פניתי אליהם- אמרו שזה לוקח זמן... פניתי שוב ושוב עד שלבסוף הנציג שלהם תירץ שהם חברה חדשה ויש איזורים שבהם הכיסויי "קטן יותר".
אז אם הבעיה הטכנית היא באחריותם ואני שילמתי על משהו שלא קיבלתי הגיוני לדעתי לבקש זיכויי. אבל לדעת הנציג הגיוני שבמקומות מסויימים הכיסויי קטן יותר ואין שום סיבה לזכות או לפצות.
ושאני עוד רואה באתר שלהם באנר של " מקום שני בשירות!!" אני פשוט נגעל.
האם יש משהו שאפשר לעשות נגדם?
הייתי מנויי בקו של גולן טלקום בחבילת ה-10 ש"ח. לחודש אחד הייתי צריך צריך אינטרנט ולכן שיניתי את החבילה לחבילת ה100 ש"ח לחודש. התברר לי שהאינטרנט שלהם ממש ממש איטי, אפילו הדפדפן עלה בקושי(גם בטלפון וגם טטרינג למחשב). ניסיתי את כל הצעדים בהגדרות וכלום לא עזר. בגולן אמרו שיעבירו למחלקה ההנדסית כדי לפתור את הבעיה.
עברו 3 שבועות החודש עבר, הייתי צריך למצוא פיתרון חלופי כדי שיהיה לי אינטרנט, ועדיין לא חזרו אלי. פניתי אליהם- אמרו שזה לוקח זמן... פניתי שוב ושוב עד שלבסוף הנציג שלהם תירץ שהם חברה חדשה ויש איזורים שבהם הכיסויי "קטן יותר".
אז אם הבעיה הטכנית היא באחריותם ואני שילמתי על משהו שלא קיבלתי הגיוני לדעתי לבקש זיכויי. אבל לדעת הנציג הגיוני שבמקומות מסויימים הכיסויי קטן יותר ואין שום סיבה לזכות או לפצות.
ושאני עוד רואה באתר שלהם באנר של " מקום שני בשירות!!" אני פשוט נגעל.
האם יש משהו שאפשר לעשות נגדם?