גולן טלקום מנטרים את הפורומים?
כי לייקים ועוקבים פיקטייבים, כנראה שהם כבר קנו (לפחות על פי הבלוג חורים ברשת)...
למה אני שואלת?
כי יש לי הרבה קיטור להוציא עליהם...
לפני שלושה שבועות הזמנתי מהם שני כרטיסי סים, אחד קו שינויד והשני קו חדש.
מאז ועד היום אין זכר לכרטיסי הסים. החיוב בכרטיס האשראי ירד כמובן.
על שירות הלקוחות הטלפוני אין בכלל מה לחשוב, הוא לא באמת מתפקד.
כנ"ל גם חשבון הטוויטר שלהם, איו קול ואין עונה.
שלחתי להם מייל בנושא ביום רביעי, תשובה כנראה כבר לא אקבל.
את הקווים אני אבטל כבר ביום ראשון כי נמאס לי לחכות.
עכשיו רק נשאר לראות איך אני מקבלת את הזיכוי על מוצר שמעולם לא הגיע אליי...
יותר מאשר מעצבן אותי, זה פשוט מאכזב שחשבתי שהינה כבר יש באמת שינוי אמיתי,
שמישהו "יחזיר" סוף סוף למפעילות הגדולות על כל מה שסבלנו מהם כל הזמן הזה.
אבל כנראה שכמו בכל דבר, תרבות החפיף ויהיה בסדר, לא עוזבת גם אם לא גדלת בארץ...
כי לייקים ועוקבים פיקטייבים, כנראה שהם כבר קנו (לפחות על פי הבלוג חורים ברשת)...
למה אני שואלת?
כי יש לי הרבה קיטור להוציא עליהם...
לפני שלושה שבועות הזמנתי מהם שני כרטיסי סים, אחד קו שינויד והשני קו חדש.
מאז ועד היום אין זכר לכרטיסי הסים. החיוב בכרטיס האשראי ירד כמובן.
על שירות הלקוחות הטלפוני אין בכלל מה לחשוב, הוא לא באמת מתפקד.
כנ"ל גם חשבון הטוויטר שלהם, איו קול ואין עונה.
שלחתי להם מייל בנושא ביום רביעי, תשובה כנראה כבר לא אקבל.
את הקווים אני אבטל כבר ביום ראשון כי נמאס לי לחכות.
עכשיו רק נשאר לראות איך אני מקבלת את הזיכוי על מוצר שמעולם לא הגיע אליי...
יותר מאשר מעצבן אותי, זה פשוט מאכזב שחשבתי שהינה כבר יש באמת שינוי אמיתי,
שמישהו "יחזיר" סוף סוף למפעילות הגדולות על כל מה שסבלנו מהם כל הזמן הזה.
אבל כנראה שכמו בכל דבר, תרבות החפיף ויהיה בסדר, לא עוזבת גם אם לא גדלת בארץ...