גולן טלקום - שיטת מצליח?

גולן טלקום - שיטת מצליח?

בסוף אפריל עברנו תוכנית ל"הכל כלול 29 ₪ ללא הגבלת זמן". החודש פתאם נוסף חיוב בסך 1.90 ₪ עבור תא קולי.הנציגים טוענים שהיה בחוזה המקורי (לא היה) ושקיבלנו על כך SMS (לא קיבלנו). הציעו לבטל את התא הקולי . זה לא הסכום - זה ענין עקרוני איך מוסיפים פתאם לחוזה לאחר 5 חודשים ומי יודע מה יוסיפו בהמשך בשיטה הזו.
בעמוד הפייסבוק שלהם יש תלונות נוספות באותו ענין.
אז מי שבגולן מוזמן לבדוק את החיובים. אם יהיו מספיק מתלוננים אולי יבטלו או שמישהו ירים את הכפפה ויגיש תביעה ייצוגית.
 

T o m c o

Member
מנהל
אין עילה לתביעה יצוגית, בכל חוזה ותנאי שירות של גולן טלקום,
המופיעים באתר, בטרם בוחרים חבילה, ובבחירת חבילה, למעשה "מצהירים שקראתם ואישרתם את תנאי התכנית", כתוב "תכנית התעריפים תכולתה ותעריפיה, כפופים לשינויים מעת לעת והודעה על כך תימסר לך בכתב ומראש, בהתאם לתנאי רישיון החברה."
&nbsp
גם אם לא קיבלתם SMS בפועל, גולן יכולים להציג שנשלחה כזו הודעה במערכת שלהם, גם אם היא לא הגיעה ליעדה (כי סמסים לא תמיד מגיעים אם הטלפון כבוי לדוגמה, אלא נשארים בpool לטווח זמנים מוגבל עד מאוד), אם היא נשלחה, הם מכוסים לצערנו.
 
אם זה כך

אז תיאורטית הם יכולים מחר להעלות את דמי החבילה ל- 100 ש"ח.הם לא יעשו את זה כי הלקוחות יברחו לחברות אחרות. אבל הם חושבים של- 1.90 ש"ח אף אחד לא ישים לב . תכפיל את זה ב- 12 לשנה כפול מספר הלקוחות - מדובר בסכום לא מבוטל.
 

k-don

Well-known member
את המחיר של החבילה הם התחייבו ל X זמן (אם הם התחייבו)

ולכן הם לא יעלו.
אבל את השרותים הנלווים הם לא התחייבו לספק בחינם (עד לפני 3 חודשים) וב 1.90 מאז ועד לפני חודש ועכשיו ב 3.90
 

k-don

Well-known member
ובאותו הקשר - הוטמובייל מעלה את מחיר חבילת הדקות לחו"ל

שקיבלנו בחינם במקום 5.90 לחודש לתקופה בלתי מוגדרת.
למי שמשלם 20 ש"ח לחודש מדובר על העלאה של כ 30%.
 
למעלה