Building a mystery
New member
גולשים זה דבר מעיק.
גולש: כמה זה עולה?
צ'אטרית: למה כוונתך?
גולש: קשה לכתוב כמה עולה????
גולש: את איתי?
צ'אטרית: בוודאי, אני איתך, איך אוכל לעזור?
גולש: בת כמה את?
גולש: אתם מחפשים עובדים?
צ'אטרית: אתה מוזמן לפנות טלפונית ולברר זאת. אני כאן כדי לתת מידע בנוגע ל...
גולש: לכי חפשי.
גולש: אני מדבר עם רובוט?
צ'אטרית: לא, אני נציגה אנושית, איך אני יכולה לעזור?
גולש: לא מאמין לך.
צ'אטרית: אתה מתעניין בשירות שלנו?
גולש: ידעתי שאת רובוט!
גולש: תגידי, את באמת כותבת כ"כ מהר או שאת עושה העתק- הדבק לתשובות?
גולש: הלו, יש כאן מישהו????
צ'אטרית: בוודאי, אני איתך.
גולש: נוווו למה את לא עונה????
צ'אטרית: שלום, איך אוכל לעזור?
גולש: כן.
יש לי כמה דברים להגיד לטובת אותם גולשים מרגיזים:
1. אני לא רובוט, אני נציגה אנושית, חיה ונושמת, שלא אוהבת שמציקים לה עם שטויות, כי יש לי במקביל עוד כמה חכמולוגים שחופרים ומחכים לתשובה. מולטי-טסקינג או לא, זה מ-ע-צ-ב-ן!
2. לשלוח לי מיליון סימני שאלה, סימני קריאה ו-"הלו" זה מרגיז, מיותר, וקצת סבלנות לא הרגה אף אחד.
3. "בת כמה את/ מאיפה/ יש לך פייסבוק" וכו' לא רלוונטיים כשאתם פונים לצ'אט של שירות. הנציגה לא חברה שלכם ולא צריכה לנדב לכם פרטים על עצמה, ולא אוהבת שקוראים לה "מאמי, נשמה, יפיופה, מתוקה וכו'" וזה גובל בהטרדה מינית, אז תרגיעו.
4. הנציגה היא לא פסיכולוגית ולא שם כדי לשמוע על קורות חייכם הלא מרתקים. אם יש לכם ISSUES תפתרו אותם לבד.
5. כששואלים אתכם שאלה פשוטה, תענו לעניין תשובות קונקרטיות ולא תשובות שלא קשורות למציאות. זה יקל על שנינו.
6. תשובה לשאלה "איך אוכל לעזור?" היא "תוכלי לעזור ב..." ולא "כן"!!!
7. אם אתם עילגים בצורה שלא מאפשרת להבין מה אתם כותבים, לא יודעים אנגלית או עברית, או מצפים לפנות בתלונות, צ'אט באינטרנט זה לא בשבילכם. להתחיל לפענח מה מישהו כתב לי ברוסית או לעשות גוגל טרנסלייט על כל מילה זה לא לעניין וגוזל מזמני וזמנכם.
8. הורים, אני מבינה שלילדים שלכם משעמם בבית, אבל תשתלטו עליהם!!!! לא ייתכן שתיכנס שיחה רק של קללות מצד ילד משועמם, שרק מחפש להטריד.
9. באותה הזדמנות: די לשאול "כמה עולה?" אני לא רואה את המוצר שאתם רואים באתר ואין לי יכולות טלפתיות... אני נציגה בצ'אט. וכשאתם שואלים כמה עולה מוצר או שירות מסויים, תציינו לאיזה מוצר או שירות התכוונתם... כי לנחש איזה שירות מבין מיליון השירותים שחברה X מציעה, זו משימה בלתי אפשרית.
10. לא מעניין אותי שאתם עורכי דין, פרופסורים או דוקטורים עם תואר בנושא הקפצת רגלי חרגולים לגובה. זה לא גורם לי לתת לכם העדפה מיוחדת על פני גולשים אחרים וסתם גורם לתחושת אנטי כללית.
11. תלחצו על האנטר פעם אחת, לא מיליון... לא לעניין שאני צריכה לחפש את התשובה שלכם אי שם בתחתית הדף או לסגור מיליון חלונות שיחה שהתנתקו בגלל שלא הפנמתם שכדי להתכתב עם הנציגה אתם צריכים להישאר בדף. אררר..
12. נימוסים לא יזיקו לאף אחד. בסיום השיחה כשמאחלים לך יום נעים, אל תענו "טוב" או "אוקיי" - זה מכוער ולא מנומס. אותו דבר לגבי סגירת השיחה כשמשהו לא נראה לכם או שלא קיבלתם תשובה כמו שציפיתם לקבל.
13. תפנו רק כאשר לכם זמן. הנציגה לא צריכה לחכות עד שתכינו קפה, תדברו על הבוס, או כל דבר אחר. לא רק הזמן שלכם יקר.
מצטערת על המגילה... אחרי כמה משמרות עמוסות ונוראיות, הייתי חייבת לפרוק...

צ'אטרית: למה כוונתך?
גולש: קשה לכתוב כמה עולה????

צ'אטרית: בוודאי, אני איתך, איך אוכל לעזור?
גולש: בת כמה את?

צ'אטרית: אתה מוזמן לפנות טלפונית ולברר זאת. אני כאן כדי לתת מידע בנוגע ל...
גולש: לכי חפשי.

צ'אטרית: לא, אני נציגה אנושית, איך אני יכולה לעזור?
גולש: לא מאמין לך.
צ'אטרית: אתה מתעניין בשירות שלנו?
גולש: ידעתי שאת רובוט!


צ'אטרית: בוודאי, אני איתך.
גולש: נוווו למה את לא עונה????

גולש: כן.
יש לי כמה דברים להגיד לטובת אותם גולשים מרגיזים:
1. אני לא רובוט, אני נציגה אנושית, חיה ונושמת, שלא אוהבת שמציקים לה עם שטויות, כי יש לי במקביל עוד כמה חכמולוגים שחופרים ומחכים לתשובה. מולטי-טסקינג או לא, זה מ-ע-צ-ב-ן!
2. לשלוח לי מיליון סימני שאלה, סימני קריאה ו-"הלו" זה מרגיז, מיותר, וקצת סבלנות לא הרגה אף אחד.
3. "בת כמה את/ מאיפה/ יש לך פייסבוק" וכו' לא רלוונטיים כשאתם פונים לצ'אט של שירות. הנציגה לא חברה שלכם ולא צריכה לנדב לכם פרטים על עצמה, ולא אוהבת שקוראים לה "מאמי, נשמה, יפיופה, מתוקה וכו'" וזה גובל בהטרדה מינית, אז תרגיעו.
4. הנציגה היא לא פסיכולוגית ולא שם כדי לשמוע על קורות חייכם הלא מרתקים. אם יש לכם ISSUES תפתרו אותם לבד.
5. כששואלים אתכם שאלה פשוטה, תענו לעניין תשובות קונקרטיות ולא תשובות שלא קשורות למציאות. זה יקל על שנינו.
6. תשובה לשאלה "איך אוכל לעזור?" היא "תוכלי לעזור ב..." ולא "כן"!!!
7. אם אתם עילגים בצורה שלא מאפשרת להבין מה אתם כותבים, לא יודעים אנגלית או עברית, או מצפים לפנות בתלונות, צ'אט באינטרנט זה לא בשבילכם. להתחיל לפענח מה מישהו כתב לי ברוסית או לעשות גוגל טרנסלייט על כל מילה זה לא לעניין וגוזל מזמני וזמנכם.
8. הורים, אני מבינה שלילדים שלכם משעמם בבית, אבל תשתלטו עליהם!!!! לא ייתכן שתיכנס שיחה רק של קללות מצד ילד משועמם, שרק מחפש להטריד.
9. באותה הזדמנות: די לשאול "כמה עולה?" אני לא רואה את המוצר שאתם רואים באתר ואין לי יכולות טלפתיות... אני נציגה בצ'אט. וכשאתם שואלים כמה עולה מוצר או שירות מסויים, תציינו לאיזה מוצר או שירות התכוונתם... כי לנחש איזה שירות מבין מיליון השירותים שחברה X מציעה, זו משימה בלתי אפשרית.
10. לא מעניין אותי שאתם עורכי דין, פרופסורים או דוקטורים עם תואר בנושא הקפצת רגלי חרגולים לגובה. זה לא גורם לי לתת לכם העדפה מיוחדת על פני גולשים אחרים וסתם גורם לתחושת אנטי כללית.
11. תלחצו על האנטר פעם אחת, לא מיליון... לא לעניין שאני צריכה לחפש את התשובה שלכם אי שם בתחתית הדף או לסגור מיליון חלונות שיחה שהתנתקו בגלל שלא הפנמתם שכדי להתכתב עם הנציגה אתם צריכים להישאר בדף. אררר..
12. נימוסים לא יזיקו לאף אחד. בסיום השיחה כשמאחלים לך יום נעים, אל תענו "טוב" או "אוקיי" - זה מכוער ולא מנומס. אותו דבר לגבי סגירת השיחה כשמשהו לא נראה לכם או שלא קיבלתם תשובה כמו שציפיתם לקבל.
13. תפנו רק כאשר לכם זמן. הנציגה לא צריכה לחכות עד שתכינו קפה, תדברו על הבוס, או כל דבר אחר. לא רק הזמן שלכם יקר.
מצטערת על המגילה... אחרי כמה משמרות עמוסות ונוראיות, הייתי חייבת לפרוק...