גומלין פלייאוף ליגת האלופות: יאנג בויס נגד מכבי חיפה שידור ישיר חי לצפייה ישירה (29/8/2023)

  • פותח הנושא פלייאוף ליגת האלופות
  • פורסם בתאריך
פ

פלייאוף ליגת האלופות

Guest
לצפייה בשידור גומלין פלייאוף ליגת האלופות לחצו כאן!

כדורגל – מוקדמות ליגת האלופות, שלב הפלייאוף, משחק הגומלין: יאנג בויז נגד מכבי חיפה לצפייה ישירה, יאנג בויז נגד מכבי חיפה שידור חי, יאנג בויז נגד מכבי חיפה שידור ישיר, מכבי חיפה נגד יאנג בויז שידור חי ישיר לצפייה ישירה, יאנג בויס נגד מכבי חיפה לצפייה ישירה, יאנג בויס נגד מכבי חיפה שידור חי, יאנג בויס נגד מכבי חיפה שידור ישיר, מכבי חיפה נגד יאנג בויס שידור חי ישיר לצפייה ישירה, ינג בויז נגד מכבי חיפה שידור ישיר חי לצפייה ישירה, מכבי חיפה נגד ינג בויז שידור ישיר חי לצפייה ישירה, Young Boys נגד מכבי חיפה שידור חי ישיר לצפייה ישירה, Young Boyz נגד מכבי חיפה שידור חי ישיר לצפייה ישירה - תקציר המשחק:
אוהדי מכבי חיפה סופרים את הדקות לפתיחת משחק הגומלין מול יאנג בויז, בקרב על המקום בליגת האלופות. מאות אוהדים ירוקים הגיעו לשוויץ ויעודדו הערב (שלישי, 22:00) את קבוצתם בוונקדורף שטדיון בברן, אחרי ה-0:0 במשחק הראשון בחיפה לפני שישה ימים.

עד שיתחיל משחק הפלייאוף המכריע, הקהל הירוק מעביר את הזמן בשירה וריקודים ברחובות ברן, כפי שעשה במהלך מסע האלופות בעונה שעברה שכלל את ליסבון, טורינו ופריז. כולם מקווים לעוד מסע כזה גם ב-2023, אבל גם במקרה של הדחה הערב מצפה למכבי חיפה סתיו אירופי עם שלב בתים במפעל המשני - הליגה האירופית.

לקראת המשחק שבו תוכל מכבי חיפה לעשות היסטוריה ולהיות הקבוצה הישראלית הראשונה שמעפילה פעמיים ברציפות לשלב הבתים של ליגת האלופות, אמר הבלם שון גולדברג: "אנחנו באים לפה בכל הכוח. אנחנו רוצים לעשות את ההיסטוריה הזאת שוב פעם ולהגיע שוב לשלב הבתים. ברור שזה לא יהיה קל, אבל אנחנו באים חיוביים עם מטרה ברורה ומאוד רוצים לנצח את המשחק הזה".
 
למעלה