גומלין שמינית גמר אלופות נגד מארסיי

אורון V1

New member
גומלין שמינית גמר אלופות נגד מארסיי

יוצא עכשיו לדרך, שידור בספורט5
 

אורון V1

New member
סיכומחצית

שער של צ'יצ'אריטו בדקה החמישית מבישול של רוני מפריד בין הצדדים. יונייטד לא ניצלה את היתרון בתחילת המשחק כדי להגדיל את התוצאה, הורידה את הרגל מהדוושה ואיפשרה למארסיי לחזור למשחק לקראת סיום המחצית. אושיי נפצע והוחלף על ידי רפאל. לא מחצית גדולה ולעת עתה יונייטד מסתפקת במינימום, אם כי רצוי לא לסמוך על זה.
 
משחק סביר, אך האפונה הקטנה דאגה לניצחון

אחלה בישול של גיגסי שהגיע מולנסיה שמוכיח שעדיין יש לו מה להראות ושאסור שנכח שהוא עשוי להיות חלק בלתי נפרד מהקבוצה.
 

אורון V1

New member
מארסיי לא היוותה איום ממשי

עצם העובדה שהשער היחיד שלהם הובקע דרך ווסלי בראון, ושלאחריו הם לא הגיעו למצבים מסוכנים כדי להוציא תיקו, מדברת בפני עצמה. ובהחלט מהלך קבוצתי נהדר הוביל לשער השני. ולנסיה חוזר בזמן הנכון.
 
אכן, אבל לפני שנכבש בכלל שער במשחק מארסיי

איימה מספר פעמים ובהחלט נראתה כקבוצה שמסוגלת לכבוש את השער הראשון ולהכניס את המערכת המקומית לבעיות. בכל מקרה, זה באמת נהדר להתקדם שלב והכל אבל באמת שכל מה שיושב לי בראש זה הדרבי בוומבלי בעוד חודש (ובדרך לנסות להשיג כרטיס בלי לתרום איבר כלשהו).
 

אורון V1

New member
לפני הדקה החמישית?

לי זכור יותר סוף המחצית. בכל מקרה מה שהיה היה ועכשיו המטרה היא לשבור את הנאחס בסטמפורד ברידג'. בהצלחה בהשגת הכרטיס לגביע אם כי על פניו משחק מול שיטי הלוזרית נראה עם תוצאה ידועה מראש.
 

אורון V1

New member
../images/Emo244.gifרבע הגמר נגד צ'לסי

ישוחק בתחילת אפריל, הכחולים אמורים לארח את המשחק הראשון. במידה ויונייטד תעבור לשלב הבא היא תתמודד מול המנצחת בין אינטר לשאלקה.
 
למעלה