גונבים מאיתנו שיחות טלפון

DizzyMissLizzy

New member
גונבים מאיתנו שיחות טלפון

לאחרונה נפוץ מנהג חדש: כאשר אני מתקשרת לטלפון מסויים והוא תפוס, או לסלולרי שאינו זמין, מיד עונה לי המזכירה האלקטרונית. במקרים רבים איני מעוניינת להשאיר כל הודעה, אבל בכל-זאת משלמת עבור השיחה. לפעמים קורה שהשיחה דחופה, ואני רוצה לחייג מספר פעמים עד שהקו יהיה זמין - ואז אני מסתכנת בתשלום גבוה פי כמה...
 

k-don

Well-known member
לא מדויק

*41 פותר את הבעיה בתפוס (לדעתי גם כשיש מענה קולי) אם הטלפון תפוס (והוא אינו סלולרי), לפי טענת בזק בעבר, לא משלמים כל עוד שומעים את ההודעה של בזק שאומרת שהקו תפוס.(תבדקי בבקשה בבזק 199)
 

DizzyMissLizzy

New member
בדקתי: 41* לא פותר את הבעיה !

אני מקבלת הודעה מוקלטת, שלא ניתן לספק את השרות למנוי זה. אני חושבת שצריך להקים כל צעקה בעיניין זה, כי זה דבר שפוגע כמעט בכל אחד.
 

פלסטיק

New member
אולי אני אצטרף בפירוט...

הכוונה שלי היא עם כל המענים הקולייים: "הגעת אל חברת XYZ, אנחנו עסוקים הרגע בפניות קודמות, אנא המתן ותענה..." ועד שהם עונים כבר המונה מתחיל לדפוק... אני מעדיף לקבל צליל המתנה רגיל או תפוס ולא לשלם בשביל הזכות להמתין.
 

odedg

New member
פלסטיק, זה מעניין, מה...

יש לך להציע כפתרון מעשי לתופעה?
 

odedg

New member
מה חינם?

מציע לך ולכל מי שחושב כך שיבדוק: בנתיים צריך לשלם זמן אוויר, אלא אם כן החוק ישתנה...
 

dundybar

New member
יש מה להציע - ועוד איך !!!

הרעיון הוא הכי פשוט שבעולם ! להתחיל לדפוק מונה רק אחרי 5 שניות, ואז בתוך ה-5 שניות האלה, המטלפן יכול להחליט את הוא משאיר הודעה או מנתק, ואולי זו בכלל טעות במספר ואז אפשר לנתק בלי להיות מחויב. הבעיה היא שכל חברות הטלפוניה גוזרות קופון די שמן על כל השיחות האלה וספק גדול אם הם יסכימו לוותר על הנתח. מה עוד - שברור שאף אחד גם לא יכול להכריח אותם לעשות זאת על פי חוק, כך שאנחנו מאוד נתונים לחסדיהם הדלים.
 

odedg

New member
רעיון מעניין

אבל מי שאמר שלטלפן מסלולארי 1800 זה חינם הוא טועה ומטעה. בנתיים כך נדמה לי, אנחנו נשלם זמן אוויר... תחשבו על זה ותבדקו את זה... יש עוד רעיונות?
 

k-don

Well-known member
ובאותו עניין - נדחתה תביעה ייצוגית

נדחתה בקשה לתביעה ייצוגית ב-900 מיליון שקל נגד בזק בשל חיובים שונים פורסם היום 19.2.02 בערב בגלובס ו themarker עמותת קו חם לצרכן, אף נדרשת לשלם הוצאות בסך 50000 ש"ח ציטוט חלקי: עמותת קו חם לצרכן, וכן רונן ערקי ויואל פוקס, הגישו את התביעה באמצעות עו"ד ארנון גרפי בטענות שונות, בהן שבזק גובה שלא כדין סכומים בעבור הקצאת מספרים חסויים; בזק מחייבת את לקוחותיה בעת מענה של "תא הקולי" במחיר של שיחה; בזק מחייבת התקשרות ל"תא קולי" גם כאשר לא הושארה הודעה; בזק מחייבת בכפל תשלום בעת שימוש בשירות "עקוב אחרי", וכן יש להפריד בין שירות התא קולי בו מתחרה בזק במזכירות האלקטרוניות לבין שירות התא קולי פלוס בו מהווה בזק מונופול.
 
למעלה